Diskuze o skútrech většího objemu.
21 kvě 2015, 19:29
ze sytičem sem taky řešil problém....jednou sepnul potom za né...nakonec sem přišel na to že byl špatnej kontakt v zásuvce na kabelu sytiče...prostě to stačilo vyčistit a funguje....
21 kvě 2015, 19:44
A jak tam jde proud prosim te? 12v tam jde s klickem nebo s motorem nebo? Nepovedlo se mi to totiz promerit
21 kvě 2015, 20:01
Tak to nevim ale mělo by to bejt tak že zapneš klíček a sytič sepne....
21 kvě 2015, 20:10
Nekde psali ze prej stridavej proud od motoru tam ma jitn cos se mi zda jako blbost
21 kvě 2015, 21:24
Ted jsem řešil sitič také.
Nic se tam nespíná, je tam topné tělísko které zahřívá kapsli v které je nejspíše nějaký vlnovec, který postupně jak se zahřívá tak vystrkuje uzavírací jehlu ven.
Funguje až po nastartování.
Měnil jsem kapsli doma.
Je fakt že povolit ten plastový závit bylo na bednu, je tam totiž zalepený a povolit ho bez zničení plastového pouzdra není žádná prd.l.
Já jsem celé pouzdrou lehounce pomačkal ve svěráku (aby popraskalo lepidlo co je v závitu) a pak se to dalo povolit.
A je ještě potřeba označit si hloubku zašroubování, aby ti pak jehla nekoukala málo nebo zase moc.
Snad to pomuže.
Jirka
21 kvě 2015, 21:36
Dik za rady. Me slo hlavne o nejaky to mereni proudu. Jelikoz chci resit sytic jako takovy, ale nelezla mi do nej zadna stava. Takze pokud jeto tak, tak necham sytic venku, nastartuju a pak by se mel sytic hybat. Pokud ne, budu resit kapsli.
Me to chyta docela dobre. Ale prvni vytoceni plynu na rozjezd je tragedie. Nechtej se moc otacky zvedat nad volnobezny ..
21 kvě 2015, 22:23
Bacha není to skoková změna, pohybuje se pomalu na plné vyjetí je potřeba cca 2-5min
21 kvě 2015, 22:27
A taky ten chod bude jen par mm ze?
Edit : vcera jsem to zkousel. Sytic asi normalne jde. Otacky mam vyssi, a po cca 2min spadnou dolu. Takze to ani vyndavat nemusim...zatim.
Jen to prvni vytoceni motoru je horsi.
Jak to mate vy?
27 kvě 2015, 11:29
smazano
Naposledy upravil
armanny dne 02 črc 2016, 14:24, celkově upraveno 1
01 čer 2015, 14:48
Mám dotaz...Odešla mi klikovka...sehnal jsem jinej motor s dobrou klikou bez pístu a válce....to jsem přeskládal z mého motoru.
Divný je že i když mám rozvody na ryskách podle návodu,jiskru ti hází a benzín tam jde ne a ne to rozběhnout....zkoušel jsem i o zub uhnout nahotu i dolu a pořád stejný....nemáte někdo zkušenost.?...Jedná se samo o Majesty 125 rv.1999...dík.
01 čer 2015, 19:40
Já když jsem to ted překopával taky tak jsem si radši okoukl situaci a nespoléhal na návod.
Dej píst do horní uvratě a když sundáš kryt zapalování, tak na zvonu by měl přesně končit ten plátek co je proti snímači zapalování (při otáčení klikou po směru h.r.).
Snad jsem to popsal srozumitelně.
Když tak se ozvi a nafotím ti to.
Jirka
02 čer 2015, 16:32
Chápu...tak že jako kašlat na rysky na zvonu?...zkusim a dám vědět...
02 čer 2015, 17:20
Jen až to poskládáš tak to protoč rukou bez nasazený svíčky.
Aby tam nebylo něco proti srsti.
Ty fotky jsou ode mě před rozborkou.
J.
02 čer 2015, 19:07
Tak nevim...vyzkoušel sem už snad všechny varianty...hezky zoubek po zoubku dokud to šlo a nenarazil sem na ventily...na zvonu mám značky T I H s tim že H odpovídá konci tý plošky co běhá pod snímačem....Má to snahu jakoby chytat když dám čtvrt plynu a trošku se čmoudí z vejfuku ale prostě jak pustim starter ani se neprotočí. Bez plynu to nereaguje..Fakt už nevim....
05 čer 2015, 21:38
Zdravím chlapi,
nevím kam bych to dal tak snad tady.Mám Yamahu Majesty 125/2007 ,sem s ní velice spokojen až na jedno pořád z ní kape olej a to v místech kde pod krytem variátoru nebo motoru? nevím jak se to jmenuje je to vedle zadního kola nalevopři pohledu ze zadu u tý přepadový hadičky.Dneska jsem to umyl a asi po 2hodinách v tom samím místě to začalo zas kapat jakoby to stýká po tý hadičce dolů na zem.Ještě mě napadlo kouknout kolik mám v motoru oleje a měrka byla suchá samo měřeno na rovyně a když byl skutr už studený.Předpokládám ,že s tím olejem v motoru to je asi pruser co? Tak prosím poradte co s tím .Dík za odpověd.