Diskuze o skútrech většího objemu.
21 zář 2014, 11:41
Siki píše:Ahoj, ještě malá technická. Až Ti dorazí ventil domů koukni se na vývody buď tam bude šipka (šipky) nebo nápis IN a OUT, který znázorňuje směr toku paliva.
Jj dík mrknu na to,nějaké odzvzdušnění palivového vedení je potřeba???Já abych to nedal dohromady a skůtr mi nechtěl nastartovat.Mám to objednaný přímo ze scootlandu jak mi tu dal někdo odkaz.
21 zář 2014, 11:46
Nic jiného než připojení hadiček a připevnění k rámu sem neřešil. Pouze namontovat a nastartovat.
21 zář 2014, 11:55
Siki píše:Nic jiného než připojení hadiček a připevnění k rámu sem neřešil. Pouze namontovat a nastartovat.
Ok tak snad to budu mít taky tak bez starostí
.Ještě jednou díky moc za cenné informace.
-- 21 zář 2014, 12:01 --
denisbiker píše:Siki píše:Nic jiného než připojení hadiček a připevnění k rámu sem neřešil. Pouze namontovat a nastartovat.
Ok tak snad to budu mít taky tak bez starostí
.Ještě jednou díky moc za cenné informace.
Ještě mě tak napadá.Jaký je nejlepší přístup k tomu ventilu?Sundavá se celé sedlo včetně prostoru pod sedlem a jak?Mám ji chvíli tak abych půl dne nešpekuloval jak a co sundat??
.
21 zář 2014, 12:30
Odklopíš sedlo a povolíš (pokud si dobře vzpomínám) 4 šrouby. Dva na dně podsedlového prostoru a dva nahoře, které současně drží i sedlo spolujezdce, poté vytáhneš celý podsedlový prostor, čímž získáš přístup k motoru.
21 zář 2014, 12:47
Siki píše:Odklopíš sedlo a povolíš (pokud si dobře vzpomínám) 4 šrouby. Dva na dně podsedlového prostoru a dva nahoře, které současně drží i sedlo spolujezdce, poté vytáhneš celý podsedlový prostor, čímž získáš přístup k motoru.
Jasan díky.Dám pak vědět jak to dopadlo
.
06 led 2015, 03:09
Tak jsem Majesty dal celkem dohromady. Díky všem za rady.Podtlakový ventil je opravdu hračka vyměnit.
22 úno 2015, 10:27
Zdravím, pánové, je to divné, ale mám opět poruchu. Skútra jsem vytáhl z garáže, vše zkontroloval, natáhl benzín do karburátoru a začal startovat. Straaašně dlouho to trvalo, než chytl, ale jakmile chytl, tak vše ok, ani ne po minutě jsem ho chcíp a opět začal startovat - chytl hned. Ale přijdu k němu ráno jako dnes, startuji - dlouho nic, pak chytne. Zas po min. chcípnu, pak startuji - chytne hned .Karburátor seřízen, vyčišten, sytič funkční.Také jsem zjistil, že jak je šroub volnoběhu, tak motor reaguje na čtvrt a někdy až půl otáčky, že by membrána? No ale ta stoji moc peněz, napadl mě jiný karburátor.
Co vy na to, jo jinak jezdí tak jak má, akorát ty studené starty.
22 úno 2015, 21:04
To je teť v zimě normální,já to mám to samé,až bude teplo bude to v pohodě
01 kvě 2015, 04:36
Ahoj. Koupil jsem pritelkyni Majesty. Aby mi mohla sekundovat na moto:-D
Udelal jsem ted zakladni udrzbu, i vypustil stary benzin z nadrze a dal plnou N98. Za me dobry, ja skutr stavim na central, ale kdyz ho Kacka dala na bocni stojan, zacne fest chcat benzinm z nadrze.tece to jakoby na filtr. Ted nebyl cas to rozebirat. Premyslim v hlave tal dopredu co me ceka
Nemate nekdo tuseni,kdo uz to nel rozebrany?
01 kvě 2015, 13:20
Neni to z prepadu nebo tesneni vicka nadrze?
Odesláno z mého Lenovo S660 pomocí Tapatalk
01 kvě 2015, 14:05
Jediny bez rozebrani vidim na vicko. Tudy to netece.
04 kvě 2015, 11:19
Tece to hrdlem. Ma to byt napevno v nadrzi nebo se da nejak rozebrat a pretesnit?
Dole je vic odchliply. Nedrzi na nadrzi. A tudyma tece
11 kvě 2015, 22:53
Ahoj, chtěl bych se Vás zeptat na spotřebu u Majesty?
Mám jen variátor malossi (8,5g) a spotřebu 4,2l. Jezdím hlavně město a žádná divočina. Jinak vše série. Uvítal bych spotřebu do 3,5l max
12 kvě 2015, 06:50
Armanny,zkus dát těžší válečky a dával jsi tam tu kontrastku co přišla s varcem?
Odesláno z mého Lenovo S820_ROW pomocí Tapatalk