Diskuze o skútrech většího objemu.
13 srp 2014, 12:40
Dobrý den, potřebuji od Vás prosím radu nebo informaci.
Mám Yamahu Majesty 125 - r.v. 99.
Při rozjezdu a nebo potáhnutí za plyn na stojánku se ozývá od variátoru zvuk jako od vrtulky, takové „vííííííííí“… Při ubrání plynu tento zvuk odeznívá až se vytratí úplně. Tah při rozjezdu je dobrý, řemen a ostatní komponenty variátoru jsem prošel - vše v pořádku, startuje čistě na první brnknutí. Mám jen zvláštní pocit, abych něco nezanedbal. Napadlo mě ještě ložisko volnoběžky – teda jestli s tím vůbec může souviset. To hvízdání se zesiluje v závislosti na velikosti otáček variátoru.
Prosím o radu nebo nápad, co ještě překontrolovat. Za týden jedeme asi na 150 km projížďku a nerad bych někde zůstal stát.
14 srp 2014, 14:30
Co ložisko?
-- 14 srp 2014, 14:30 --
Co ložisko?
14 srp 2014, 19:35
Neměl jsi vyndanej řemen a pak ho dal obráceně?
15 srp 2014, 09:41
Díky za zájem, ložisko to nebude a řemen jsem vyndaný neměl. Ještě jednou jsem odkrytoval variátor, nastartoval jsem a poslouchal. Přišlo mě jakoby ten zvuk šel od zvonu spojky - od těch kulatých otvorů, jak se točí a proudí tam vzduch. Díval jsem se na videa s touhle tematikou a to hvízdání tam bylo slyšet taky. Napadlo mě, že polepím plastový kryt molitanem, abych to utěsnil zvukově a uvidím jestli to nepomůže. Jinak díky a pak se ozvu jestli to bude lepší.
15 srp 2014, 10:28
zden ale pozor aby ti to větralo a tím pádem chladilo řemenice a řemen.. to by jsi taky mohl pak připálit -:-)
15 srp 2014, 16:02
Trabuk píše:Neměl jsi vyndanej řemen a pak ho dal obráceně?
On jde dát obráceně, vždyť je jedno, zda ho tam dám zprava, nebo zleva.
Pokud tedy nebylo myšlenkou ho protočit vzhůru nohama, na ty malé vroubky. To si ale nedovedu představit. Taky mi to po demontáži, vyčištění a výměny řetězu zvoní. To ale jenom když pustím plyn - do neutrálu. Přijde mi to, jako by mi spadly válečky. Občas cinknou, jako když nemají dostatečnou odstředivou sílu. Jsem lajk, tak nevím...
03 srp 2015, 14:07
Čau honzo,
už si zjistil co to dělá? mám ten samej problém.Při rozjezdu a dojezdu třeba na křižovatkách mám to samý.Tak dej když tak vědět co si vyštudoval já zatím nic.
16 čer 2017, 14:57
Po delší době vás tady všechny zdravím,
mám menší problém , ulomil se my šroub na levý straně hlavního stojanu. Je to v místě toho výkyvu nebo jak bych to nazval. Prostě kvuly tomu šroubu ted nemužu používat hlavní stojan.Nevíte někdo jak moc složitá bude oprava? zda nebude zapotřebí vyměnit držák motoru? Nebo co já vím? stalo se my to poprvé. Dík za odpovědi.
10 kvě 2018, 17:13
Pánové zdravím po delší době. Nevím kam s tím,tak to dám tady.Potřebuju zjistit co s elektrikou.Na benzině sem chtěl nastartovat a zjistil jsem ,že je baterka bez štávy. Naštěstí tam maji i servis tak se my podařilo nastartovat přes zapujčenou nabíječku.Pána ze servisu pak ještě napadlo změřit dobíjení během nastartovaného skutru a zjistil,že při zapnutých světlech dobíjí v rozmezí 11,65V - 11,84V -prostě pod 12Vty což je špatně.Při vypnutých světlech dobíjí v rozmezí 13V - 14V což je prej v pořádku a to by mělo bejt i se světlama. Takže panáček my zjistil bordel v elektrice . Napadá někoho co s tím? Budu rád za jakoukoliv odpověd nebo radu.V krámě kde jsem koupil toho skutra my říkal bud zajít k elektrikáři ,ale nejspíš to prej bude dobíjecí relé.Pro pořádek jedná se o Yamahu Majesty 125 r.v.2000.
13 kvě 2018, 11:51
Chlapi, ještě jednou zdravím, potřebuji zjistit kde najdu regulátor napětí. Jde o Yamahu majesty 125/2000
14 kvě 2018, 15:16
Když vyndáš sedlo i s tou plastovou vanou a budeš se koukat po směru jízdy tak je na levé straně na rámu.
28 črc 2018, 12:21
Tak vás tady po delší době opět zdravím. Leju do toho benzín a jen jezdím / Yamaha 125 Majesty 1999/.Což si myslím by tak mělo bejt.Jen jednu věc,z airboxu musím pravidelně vysávat olej asi tak 50ml ,někdy mín někdy víc,2x do měsíce.Tak kdyžtak poradte co to muže dělat.Je my jasný ,že nejspíš něco v motoru ,ale co ? Předem dík za radu . Jo abych nezapoměl,dobíjení nalezeno opraveno / ucvaknutej konektor u toho regulátoru napětí co je napravo u rámu/.
S pozdravem Karel a at to valí!
28 črc 2018, 21:21
Ten olej v air boxu je,že buď jezdíš stále plný kotel,alebo by bolo vhodné pozrieť na piestne krúžky a guferá ventilov.Predpokladám, že musíš doliať viac oleja,ako vytiahneš z air boxu.
19 dub 2019, 12:31
Tak chlapy ,po delší době vás zdravím.Máme po zimě,na ježdění to pro mě ještě neni- ráno tady u nás v JČechách pořád kolem nuly. No nic proč sem se tu oběvyl. Byl sem u panáčka co dělá servis na motorky a skutry ,řekl sem mu co mám za problém s tím olejem e říkal ,že to muže mít za sebou podtlakovej ventil. Samo pokud je olej cítit po benzínu a je samozřejmě řídkej jako voda. Což řídkej jako voda je a po benzínu trochu cítit je.Když nic jinýho tak 250,- za novej podtlakovej ventil neni zas tak moc, tak uvidím. Jinak potom udělat to co říká srnka1010 - pístní kroužky a gufera ventilů. A asi jezdit na plnej kotel to je myšleno 110-120? ,pokud ano tak se musím začít krotit. Olej stačí dolejt to co vycucnu s toho airboxu.No a aby toho nebylo málo začíná cukat výkonově okolo 80-90km/hod. Poradte moje doměnka je vyměnit variátor a asi komplet čert ví jak dlouho tam je atd.
24 kvě 2019, 13:32
Tak vás chlapy tady po delší době zdravím.Zimu máme za sebou,skutr sem dal do cajku. Při první jízdě po tý blbí zimě sem zjistil,že my ten skutr během jízdy cuká nebo jak bych to nazval. Při jízdě tak asi do 60-70 km/hod je to v pohodě,začnu přidávat a nad těch 70km/hod to začne dělat jako by nechtěl do výkonu a to přerušovaně.Vyměnil sem starý variátor za nový - zjistil sem ,že puvodní byl po smrti,tak sem dal komplet nový. Nevíte někdo co by to mohlo dělat?
Předem dík za odpovědi.