Diskuze o skútrech většího objemu.
16 čer 2009, 14:16
Neporadil byste mi někdo prosím ohledně karburátoru a velikosti standartní hl. trysky.. Popřípadě proč tam někdo dal perovou podložku pod hlavní trysku (80) a motor má chudou směs. Zkoušel jsem zvednout průměr trysek, ale bohužel místo dobré směsi, se to dusí bohatou směsí a ani se to nerozjede (90,95,100,105).
Nebo třeba kde bych sehnal manuál, abych si v tom udělal jasno a dal to do původního stavu po nějakym Fandovi.
Děkuji za jakoukoli radu, třeba i co je to za motor.(typ)
16 čer 2009, 14:19
Na těhle stránkách to vypadá, že ta tryska je v originálu asi 76ka:
http://www.easyparts.nl/showdrawing/236 ... retor.htmlNo a na těhle stránkách to taky vypadá, že original je 76ka, aspoň to je tam tak nějak psaný:
http://www.scootercommunity.com.au/foru ... 63536.aspx
16 čer 2009, 14:28
Výborně, děkuju.
Někde sem se dočetl že když dáš větší píst 115 měli by se trysky naopak zmenšovat. Je tam tedy 80 tryska na pérovce(jinak to nejede) a mám najeto okolo 800 km a podruhý jsem přidřel-Posledních 200km jezdim skoro na plno , nechci tomu nakládat po zajetí.
Bojím se jestli krz tu pérovku nedochází k nějakým změnám v tom míchání tý směsi při provozu.
Asi by chtělo změřit průměr karburátoru a dopídit se originální trysky a pak postupovat klasicky v hledání optimální směsi
16 čer 2009, 14:31
V tom už neporadím to nechám na ostatních, přeci jen sem našel jen to, kde mě napadlo hledat a mám holt jiný scoot no.
16 čer 2009, 14:43
každopadně díky.
Tak ta podložka nemá žadný význam, jehla atd. ale nejde sehnat seriová a tak se dává trochu jiná a nesedí výškově proto ta podložka. Proč perová, jiná prej v garáži nebyla
Teď co s tim, pokud máte někdo aeroxe, jak to máte vyřešený?
Naposledy upravil
KYBLOS dne 10 črc 2013, 16:09, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
16 čer 2009, 21:26
zkus forum na scootertuning tam se v motorech vrtají mnohem hlouběji. určitě zkušenosti mají