Yamaha Aerox 100/115 r.2000 - karbec

Diskuze o skútrech většího objemu.

Yamaha Aerox 100/115 r.2000 - karbec

Příspěvekod wajtek » 16 čer 2009, 14:16

Neporadil byste mi někdo prosím ohledně karburátoru a velikosti standartní hl. trysky.. Popřípadě proč tam někdo dal perovou podložku pod hlavní trysku (80) a motor má chudou směs. Zkoušel jsem zvednout průměr trysek, ale bohužel místo dobré směsi, se to dusí bohatou směsí a ani se to nerozjede (90,95,100,105).
Nebo třeba kde bych sehnal manuál, abych si v tom udělal jasno a dal to do původního stavu po nějakym Fandovi.
Děkuji za jakoukoli radu, třeba i co je to za motor.(typ)
wajtek

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 15 čer 2009, 23:39
Skútr / moto: Yamaha Aerox 100
Tuning / úpravy: technigas, 115 malossi kit ?

Re: Yamaha Aerox 100/115, 2000

Příspěvekod KYBLOS » 16 čer 2009, 14:19

Na těhle stránkách to vypadá, že ta tryska je v originálu asi 76ka: http://www.easyparts.nl/showdrawing/236 ... retor.html
No a na těhle stránkách to taky vypadá, že original je 76ka, aspoň to je tam tak nějak psaný: http://www.scootercommunity.com.au/foru ... 63536.aspx
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Yamaha Aerox 100/115, 2000

Příspěvekod wajtek » 16 čer 2009, 14:28

Výborně, děkuju.
Někde sem se dočetl že když dáš větší píst 115 měli by se trysky naopak zmenšovat. Je tam tedy 80 tryska na pérovce(jinak to nejede) a mám najeto okolo 800 km a podruhý jsem přidřel-Posledních 200km jezdim skoro na plno , nechci tomu nakládat po zajetí.
Bojím se jestli krz tu pérovku nedochází k nějakým změnám v tom míchání tý směsi při provozu.
Asi by chtělo změřit průměr karburátoru a dopídit se originální trysky a pak postupovat klasicky v hledání optimální směsi
wajtek

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 15 čer 2009, 23:39
Skútr / moto: Yamaha Aerox 100
Tuning / úpravy: technigas, 115 malossi kit ?

Re: Yamaha Aerox 100/115, 2000

Příspěvekod KYBLOS » 16 čer 2009, 14:31

V tom už neporadím to nechám na ostatních, přeci jen sem našel jen to, kde mě napadlo hledat a mám holt jiný scoot no. 8)
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Yamaha Aerox 100/115, 2000

Příspěvekod wajtek » 16 čer 2009, 14:43

každopadně díky.

Tak ta podložka nemá žadný význam, jehla atd. ale nejde sehnat seriová a tak se dává trochu jiná a nesedí výškově proto ta podložka. Proč perová, jiná prej v garáži nebyla :D :D :D :D :D
Teď co s tim, pokud máte někdo aeroxe, jak to máte vyřešený?
Naposledy upravil KYBLOS dne 10 črc 2013, 16:09, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
wajtek

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 15 čer 2009, 23:39
Skútr / moto: Yamaha Aerox 100
Tuning / úpravy: technigas, 115 malossi kit ?

Re: Yamaha Aerox 100/115, 2000

Příspěvekod _Tom_ » 16 čer 2009, 21:26

zkus forum na scootertuning tam se v motorech vrtají mnohem hlouběji. určitě zkušenosti mají
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda


Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Seznam.cz a 10 návštevníků

cron