No na to pozor, treba do vetsiho GTS se mi taky nevejde L integralka, zatimco do Primavery/Sprint se vleze uplne v pohode
Navic ta jednoduchost mensi Vespy je dnes naopak plus - zadny radiator, zadny termostat, zadna nadrz na chladici kapalinu, zadne hadice navic, zadna vodni pumpa, jeji gufero atd. Vzadu jednoduchy buben, takze opet usetrene nejen klasicke hadice na kapalinu, ale i nadobka, navic tim ze nema ABS vzadu, tak se da smykovat krasne a taky usetrene zbytecne hadice k ABS pumpe, zadne ABS cidla ani ASR veci. Budiky jeste primarne analog. Takovych co si clovek muze vicemene porad opravit sam doma smahem ubyva. Jasne, ze cenove je nejvetsi trhak Piaggio Liberty a pro mensi lidi bych sel urcite do ni nez do Vespy, ale bohuzel ma moc nizke riditka ( a opet jen dalsi skutr kde to dela dojem jako ze to je velke a pritom to je male, ale tak je to i s novou Beverly 300/400, Kymco Downtown, XKCT atd. atd.....)
Rele paliva smolik no, navic kdyz to clovek musi resit pres autorizak. Ale aspon to neni tak silene drahe. Coz mi pripomina, valna vetsina Vesp uz je dnes stejne vyrobena ve Vietnamu
Za zdarilou alternativu (nejen cenovou
) povazuji Peugeot Django, ale ve 150 se k nam bohuzel nevozi a je na to malo tuning dilu na vylepseni toho motoru od Sym (myslim ze ani variator Multivar neni)