Vespa LX 125 4T motor na půl výkonu

Diskuze o skútrech většího objemu.

Vespa LX 125 4T motor na půl výkonu

Příspěvekod Drak26 » 17 črc 2023, 21:00

Čaute, za jízdy mě to chytlo za prdel a od té doby jde motor vytočit jen do poloviny otáček. Palivem to není, když přistříknu do sání startsprej, tak se dusí. Nestalo se někomu něco podobného? Je to přece jen obyč karburátor, na startsprej by se měl rozmotat...
Drak26

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 17 črc 2023, 20:55
Skútr / moto: Vespa LX 125
Tuning / úpravy: Ne

Re: Vespa LX 125 4T motor na půl výkonu

Příspěvekod JardaB » 18 črc 2023, 21:48

?? je karburátor je třeba první zkontrolovat nebo se první ptát ?
start sprej není servisní úkon, který by něco spravil a ucpané vyčistil
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1740
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Re: Vespa LX 125 4T motor na půl výkonu

Příspěvekod Drak26 » 25 črc 2023, 20:42

JardaB píše:?? je karburátor je třeba první zkontrolovat nebo se první ptát ?
start sprej není servisní úkon, který by něco spravil a ucpané vyčistil


Myslel jsem, že od moralizování jsou ty fejsbuky. Píšu, že palivo je OK, spíš jsem potřeboval nasměrovat, na co se zaměřit. Kdyby někoho zajímalo řešení, tak "uplaval" kód od imobilizéru a CDI omezila otáčky na 2000 rpm. Řešením je buď nová CDI + nakódování klíčů, nebo CDI z Ali s bypassem imobilizéru. Podle servisního manuálu je nutné zároveň vyměnit fajfku ke svíčce, protože bude střelená, po proměření fakt střelená byla...
Drak26

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 17 črc 2023, 20:55
Skútr / moto: Vespa LX 125
Tuning / úpravy: Ne

Re: Vespa LX 125 4T motor na půl výkonu

Příspěvekod JardaB » 25 črc 2023, 21:38

Sorry, ale z tebou dodaných informaci nebylo možné při nejlepší vůli odvodit žádnou přesnější radu.

Tvoje tvrzení benzín je OK pro nějakou diagnostiku na dálku neříká vůbec nic ... bez sdělení co jsi ověřoval to je to pro mne jen (možná ? pravdivá) tvoje domněnka. Pokud si na ten karbec před dotazem nesáhnul je to hodně špatně položený dotaz.

Příčinou mohlo být cokoli mezi karburátorem (hladina, trysky a vzdušníky, ...), přívodem paliva (filtr, ventil, ucpaný zavzdušňovací uzávěr nádrže) a zapalováním (svíčka, kabely fajfky CDI) ... možná 10 kontrétních příčin. Určitě jsem nevypsal všechny pravděpodobné závady způsobující vadu podle tvého popisu.

Proto se neurážej a snaž se příště trochu přesněji a věcněji popsat jak vadu tak svoje první kroky, které jsi udělat pro odstranění zíávady ...

Ale je dobře, že jsi nám sdělil, kde byl problém .. někdo se neobtěžuje ani s tím
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1740
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56


Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků

cron