Sochy píše:Zdravím, mám skutr maxon matador a chtěl jsem z něj dostat trochu více výkonu. Tak jsem nejdříve vyměnil variator který mi trochu pomohl při rozjezdech, ale nebyl to žádný zázrak. Potom jsem vyměnil filtr za tuningovy filtr a nechal zvětšit výfuk ale nic moc žádný znatelný rozdíl tak jsem se rozhodl vyměnit váčku za sportovní váčku
https://www.skutry-malsice.cz/xintian-k ... -1198.html po par hodinách práce a úspěšném vyměnění váčky jsem motor nastartoval. Motor běžel v pořádku jen jsem mu trochu musel upravit volnobeh. Jel jsem skutr projet a více jak 70-75 km/h nejel ani rozjezdu nebyly tak ostré jak bych očekával. Potom jsem posunul jehlu v karburátoru a trochu se mi zlepšily rozjezdy. Nevěděl by někdo čím by to mohlo být? Budu rád za každou odpověď.
Takže nevím jakou vačku jsi tam dal ale nic jiného než Naraku A14 Racing nemá význam, max už asi jen 4 ventilová hlava ale to asi už kupovat nebudeš. Nevěř tady zaslepeným neznalcům, že kup tohle hondu a tamhle kawasaki a nebudeš s tím mít problémy. Ty krámy se taky musí tuningovat aby jeli normálně a mají spoustu jiných problémů na rozdíl od čínských skútrů, kam koupíš součástky levně a hlavně okamžitě bez čekání a životnost srovnatelná a hlavně máš mnohem větší Škálu možností tuningu než co má ledajaký X-Max nebo Forza.
No jinak samotná vačka ti stačit nebude, musíš tam dát větší válec 150ccm spolu s hlavou. Stačí obyč čína, nemusíš kupovat Naraku verzi ! Pak otevřenej vejfuk z Aliexpresu,,,,mám to odzkoušené tak to vím ! Vzduchový filter tam nech origo !,,,no karburátor musí bejt Naraku 24mm s akcelerační pumpou ! a nakonec nejdůležitější Naraku variátor a žádnej Malossi odpad ! Bez Naraku variátoru ti to nikdy nebude jet tak, jak by měl.