Obávám se, že máš pravdu:) Jsem holt začátečník...
edit:Jinak dodám, že rok výroby je 2013, najeto bylo 5600. Jediná zásadnější závada poškozený hlavní stojan, byla nutná výměna a taky největší finanční položka navíc. Skútr jsem koupil za 24000 i s helmou Astone, která stojí 2500, což se mi zdá solidní, na to, co vidím za ceny na tyhle skútry v inzerci na netu. Stojan i s náhradními díly stál 3500. Celkový kompletní servis na jarní vyjetí s novým stojanem, kufrem, evidenčkou, výměnou svíčky, oleje a prací 8100. Takže něco přes třicet. Byly problémy s převodem ze strany původní majitelky, ale o tom píšu jinde a docela mě to vyškolilo. Ale celkem se mi zdá, že mi vyšel poměrně levně:)
11.4. edit:Po najetí první téměř přesné stovky kilometrů přidávám pár postřehů. Bral jsem plnou nádrž, t.j. pět litrů. Ukazatel paliva je těsně nad polovinou nádrže, takže inzerovaná spotřeba okolo 2 litrů/100 km nelže. Většinu jsem toho projel dnes po okreskách mimo město a moc jsem to nehonil, ještě nejsem tak úplně jistý v kramflecích, průměrná rychlost tak něco nad šedesát tachometrových. Po rovině a z mírného kopce mi tachometr občas ukázal devadesát, při menším kopci s plným plynem to nad 75 nešlo. Kolik proměřuje tachometr ve vyšších rychlostech nedokážu posoudit, ale v obci při rychlosti do šedesáti jsem si několikrát kontroloval rychlost podle měřících tabulí a bylo to úplně stejné i na tachometru. To, co jsem psal o blinkrech je samozřejmě pitomost, vypínají se normálně zmáčknutím, stejně jako u jiných skútrů. Zrcátka jsem dole v uchycení povolil, malinko šly ještě vytáhnout a seřídil jsem si rozevřením úhel, takže teď už vidím v pohodě. Zkoušel jsem se i projet po pár lesních cestách, malá kola jsou poznat, ale odpružení a měkké sedlo menší díry vychytá. Dojet někam na chatu, nebo po polní cestě dolů k vodě a zpět, jako jsem to absolvoval dneska, není žádný problém. Díky lehkosti skútru a i tomu, že nejsem nijak těžká váha, je docela dost znát, když začne foukat. Zvlášť vítr ze strany a jede se nad těch šedesát, celkem to s člověkem mává. Příjemně mě překvapilo, že i když jsem dnes najel s pár zastávkami něco přes devadesát kilometrů, necítil jsem se nijak rozlámaný a sedělo se mi velmi pohodlně. Prostě můžu říct, že první dojmy jsou zatím skvělé a všechno funguje, jak má:)
14.4. edit:Ještě něco málo z mých čerstvých postřehů k tomuto typu. Pokud budete chtít investovat do nového skútru, dostanete většinou kufr a přední malé plexi v ceně, většinou za 49 000 komplet. U Fiddle III je ještě rozšíření z 6,5 KW na 7,5 KW ( takže možná v bezvětří a z kopce vám to chvilku i tu reálnou stovku udělá) . Jinak je tam rozšíření o větší výběr barevného designu, malou schránku na doklady v předním panelu a jiné podsvícení tachometru. ( Kromě motoru v tom nevidím nic zásadního) Pokud si koupíte mírně ojetý v základní výbavě a budete si ho chtít vylepšit o kufr a přední plexi, počítejte s menší investicí. Mě sehnal servis 30 l kufr za 1500 v odpovídajících barvách, který jsem já na netu ani nenašel, spíš to šlo od dvou litrů výš. A plexi jsem zatím já i servis našel jen originál od SYM za 2300, nebo jde použít na Vespu LX, což je nové ještě o víc, než litr dražší. Existují i levnější firmy, které nabízejí plexi pouze velké za menší peníz, ale velké plexi na tom působí stejně sympaticky, jak podnikatelský baroko. Plexinu jsem díky tomu zatím vynechal, pokud by někdo věděl o levnější variantě, dejte vědět:)
Naposledy upravil
KYBLOS dne 14 dub 2017, 10:53, celkově upraveno 3
Důvod: Sloučeny tři příspěvky pod sebou