To co zde teď napíši neberte jako útok na to čí ono ani na toho či onoho, ale spíš jako prosbu k zamyšlení. DĚKUJI
Pánové, správně píše Wictor v jiném vláknu, ať si každý jezdí na čem chce. Zase si tady mnozí přejete něco co se splní možná jednomu z deseti majitelů Taivanců, ale věřte, že když se ponoříte do problému hlouběji, najdete celkem jasný výsledek. Prostě po nájezdu několika desítek tisíc km se tyto stroje stávají pro laika, který není znalý, či nemá prostor na možnost vlastních oprav, dosti velkou přítěží a opravdu vím o čem píšu. Abych nehanil Taivance, či Čínu, uvedu jako příklad Burgmana 650, který má cca v 50% po najetí 40-60 tis. km problém s CVTečkem,a není to levná oprava, ledaskdo tady nemá ani tak drahého skůtra, ale MÁLOKDO to přizná, že se mu to taky podělalo a on ty desetitisíce vyndal z peněženky. Ví se o tom, ale zase budou a jsou skálopevní tvrdiči, že to tak není
A to je právě ta škoda, tím se například nahrává prodejcům, kteří prodávají ojetiny s ohromným ziskem a kupující se nestačí divit co to pak všechno musí řešit. A nevím proč by neměl vědět někdo komu je např dvacet a chce koupit BG 650, že by se měl ještě připravit na investici Cca 40000kč, ale hlavně zjistit jak je na tom právě ono CVT ve vztahu k najetým km.
Takže ať si každý jezdí na čem chce, ale nevytvářejme iluzorní balónky štěstí pro ty co zde hledají inspiraci a shání informace právě pro nákup svého skůtru. To že jsme se zde ozvali při trošku nadsazených údajích napsaných Jirkou, bylo právě na základě zkušeností ne osobního ega, že si jde pomoci např. navigací co se rychlosti a spotřeby týče. Nepřekrucujte prosím to do roviny osobních antipatií atd., ty tam určitě nejsou.
Pro ty co mě neznají, je mi padesát a v garáži jsme měli, nebo ještě máme i Taivance, Číny a nebojím se říct když se to kazí