Suzuki Sixteen 125

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Suzuki sixteen 125

Příspěvekod Bleky » 10 dub 2010, 18:09

crhy píše:To jsem rád, že je tu konečně někdo se stejným skůtem, abych pravdu řekl, chtěl jsem si ji přetěsnit už kdysi sám, :wink: , vydržel jsem to až do garančky, tam mi chlapi dali nalepovací molitanové těsnění a nastříkali to sprejem proti mlžení , já původně myslel na silikonek.Najel jsem něco okolo 200km a myslel jsem, že problém je vyřešen, jenže předevčírem jsem si udělal delší vyjížďku cca 120 Km a viděl jsem jak se naspod objevuje opět malilinko vlhkost, takže na všechno dlabu, rozeberu, vysuším a utěsním " Mamutem " a bude fertyk :!:

Já mám nyní přes 1300 km a při jízdě ve dvou pozoruji, že je skůtr pohodlnější, jednak se mám oč opřít :lol: a také se jakoby lépe - houpavěji přenáší přes hrůzné nerovnosti našich silnic.
Teď jsem vyzkoušel motorkářskou silnici od Dubé po odbočku na Brocno a mohu konstatovat, že už chápu proč jsou tam motorkáři jako doma, parádní povrch i po zimě a nesčetně zatáček a jedna je tam i snad o 360 stupnů :wink:, akorád se tam pohybuje dost " pitomců" na silnech strojích , ale zase na druhou stranu se ukázalo i pár normálních , kteří i pozdravili :!:
Jinak pěkný úsek silnice je i Mezi Českou Lípou a Děčínem, viz Františkov nad Ploučnicí jenom tak pro zajímavost.
Abych řekl pravdu raději vyhledávám silnice 2. a 3. tříd, kde je provoz do jisté míry umírněnější a následný pohyb po takovéto komunikaci si i více uživám :wink: :D .
Ve dvou jsem teď testnul rychlost mezi Doksy a Starými Splavy a dá se jet něco okolo kila při celkové zátěži 160Kg ( tělesné schránky 2* + oblečení + přilby + plná nádrž + pár drobností ) a řekl bych, že i 8) dost foukalo proti.

Tak díky za odpověď. já už jsem to měl rozebrané a nejenom přístrojovku, ale i přední kapotu co je za ní chladič. Původně jsem měl podezření na nějakou netěsnost chladiče a nebo hadic a že ta vlhkost pochází z těchto míst. Pěkně jsem Blekynu ohřál, až sepnul termospínač a rozběhl se ventilátor. Vše bylo OK, nikde nic neunikalo. Tak si myslím, že problém je v tom, že zespodu hodně topí H4 a možná i osvětlení přístrojovky a rozdíl teplot způsobuje ten kondenzát. No, dělat by to každopádně nemělo, uvidíme co to udělá v létě. Nyní to nechám na chlapcích v Mototechu. Jsou moc ochotní. Pokud se to nezlepší, počkám na parný letní den, sundám krycí plexi, nechám vyschnout, no a pak asi ten silikonek jak říkáš. Je fajn, že zmiňuješ motorkářskou silnici v Dubé. Já už tam letos byl, ale nevěděl jsem kudy se z Dubé vydat. Taky byla docela kosa, tak jsem valil do Doks a domů. Co se týká spotřeby, jezdím taky za 3 litry. Jednou dokonce za 2,8 ale to bylo mimo město a kochací rychlostí. Nabalenej vážím cca 90 kg a měřím 183 cm. Proto jsem volil Sixteena. Inspiroval mě ten 2-metrovej kluk v tom testu. Maximálku jsem ještě nezkoušel, akorát jednou jsem to rozjel z kopce na kilčo. Nyní čekám na 19. dubna na garančku. 1000km mám splněných a počasí moc nepřeje, tak to vydržím. Mám objednaný kufr od Givi. Když mám servis 2 roky zdarma, tak si jej nechám při garančce namontovat. Když jsem Blekynu kupoval, ta jsem k ní dostal blembáček a boční stojánek. Ten je super, líbí se mi ten spínač.
Bleky

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 09 dub 2010, 16:36
Skútr / moto: Suzuki Sixteen 125
Tuning / úpravy: zatím bez

Re: Suzuki sixteen 125

Příspěvekod crhy » 10 dub 2010, 18:30

Tak já jsem boční stojan nechal právě při té garančce dodělat, je to origo na suzuki i s tím koncákem na čerpadlo jak píšeš, měl jsi štěstí, neboť mě stál 2400,- takže jsi ušetřil, ale to jsem nemohl tušit, že ho budou za měsíc dávat automaticky. :( , každopádně je to dobrá věc.
Ano, ten týpek se dvěma metry mě taky inspiroval a bylo rozhodnuto, já měřím 186 a mám asi 82Kg bez oblečení.Takže asi tak.
Kluci z Mototechu jsou opravdu vstřícní takže jelikož i já mám serv. práce na 2 roky zdarma, tak tam určitě ještě jednou na prohlídku zajedu.
To plexi asi taky nechám na léto, aby to proschlo. Zatim celkem pohoda :wink:
Zatím jinak max. spokojenost :wink:

2Tom: no tak se možná někdy v létě potkáme, třeba v plavkách :shock:
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Suzuki sixteen 125

Příspěvekod _Tom_ » 10 dub 2010, 22:30

klidně si udělám víkendovou cestu a můžeme dát nějaký společný kilometřík ;-)
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Suzuki sixteen 125

Příspěvekod crhy » 26 dub 2010, 19:27

Takže opět jsem tu, abych napsal pár řádků.
Právě mám najeto něco málo přes 1600 km , takže skůtr je už zajetý ( tedy alespoň podle manuálu ). Vůbec ho už nešetřím a jezdím normálně, zvláště když jedu sám, tak držím krok s auty (105tacho rovina), když jedeme dva tak 90-95tacho rovina.
Problém s mlžením plexi přístr. štítku vyřešen: minulý víkend jsem to rozebral , trošku nechal vyschnout a poté spáru mezi plexi a bílým plastem zatmelil mamutem a to pořádně i okolo uchycení k šasi ( není ani skulinka bez tmelu ). Po chvilce se ukázala ještě drobná vlhkost, která se ale odpařila a nyní se už neobjevuje nic. Takže mohu doporučit. :wink:
O víkendu jsem ujel přesně 200km k pumpě a po dotankování se mi tam vlezlo 5,5l , takže solidní průměr 2,8l na 100km. Musím ještě dodat, že jsem jezdil v kopcovité terénu trasu Ústí - Děčín -Žandov - Volfartice -Kamenický Šenov - Prácheň - Nový Bor - zpět přes Českou Kamenici - Stará Oleška - Ludvíkovice -DC Malé Březno- Lovečkovice - Roudnice - Martiněves a zpět domů. Za celou dobu jsem nepotkal ani jednoho z větších skůtru kromě dvou čínských 50ccm s důchodci ve městě :wink: :lol:
Se skůtrem jsem velice spokojen a nedokážu si představit mít menší kola než 16" - ty český silnice jsou opravdu katastrofa :o
kino Šenov.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Suzuki sixteen 125

Příspěvekod crhy » 25 kvě 2010, 21:10

Takže po delší době a dalších kilometrech se opět hlásím, po tom co jsem si myslel, že jsem odstranil problém s mlžením plexiskla budíků zatmelením silikonem jsem zklamaný, bohužel se vlhkost objevila znovu.Nevím, jestli mám nahoře v plexi vyvrtat nějaké mikro dírky, kterými by se to nějak odvětrávalo, mají to blbě vymyšlený. :( Neřešil jste to už někdo ??? koukal jsem, že ze spodu jsou ještě udělaný takový odvětrávací dírky, ale asi je to málo, neboť se vlhkost sráží nahoře - na plexi - v jeho spodní polovině :o

28.5. edit:
Včera jsem konečně namontoval plexi viz. obrázky, které mi objednal Pavel z AB, tímto mu děkuji. :wink:

Zdá se mi tak akorát a hlavně se mi líbí ze všech nejvíce. Je kouřové a spíše koukám přes jeho vrchní okraj, ale vítr odklání obstojně.

30.5. edit:
Takže otestováno v dešti a musím konstatovat, že super věc, jezdit s plexi, konečně mám skůtra tak jak jsem ho chtěl mít - dokončeného ! :wink:

Kdyby někdo chtěl radu jak se zbavit mlžícího se displeje tak jsem na to už přišel, stačí říct a foto i s instruktáží poskytnu, když jsem totiž volal ofic. dovozci do ČR na zastoupení Suzuki tak mi bylo sděleno, že o tomto problému ještě neslyšeli, takže jsem si poradil sám :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 06 črc 2013, 15:49, celkově upraveno 3
Důvod: Sloučeny příspěvky pod sebou
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Suzuki sixteen 125

Příspěvekod wictor » 30 kvě 2010, 19:04

crhy s tím plexi to vypadá dobře! a hlavně jak píšeš ..... je to u funkčnosti :wink: :P
Uživatelský avatar
wictor

Moderátor
 
Reputace: 43
Příspěvky: 3782
Registrován: 16 črc 2009, 21:00
Bydliště: Praha
Skútr / moto: HONDA SW-T 400

Re: Suzuki sixteen 125

Příspěvekod crhy » 30 kvě 2010, 19:13

Samo, jak jsem koukal, tak jsi taky řešil ani nevím, zda li už máš, ale koukal jsem že jsi vybíral taky pěkný kouřový a ještě k tomu snad givi ? :wink:

Edit: jasně, teď jsem koukal na tvé téma ! Palec nahoru !!! :wink:

Jinak ještě jedno celkové foto zpředu : 8)
100_4480.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Suzuki sixteen 125

Příspěvekod _Tom_ » 30 kvě 2010, 21:33

plexi vypadá suprově jaká je velikost?
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Suzuki sixteen 125

Příspěvekod crhy » 31 kvě 2010, 07:32

Děkuji pánové, jsem rád, že nejsem jediný, kterému připadá jakoby dodělaná, stránka plexi je zde : http://www.superauto.it/biondi/dettaglio.asp?ID=2165
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Suzuki sixteen 125

Příspěvekod Josef » 31 kvě 2010, 20:44

Je to pěkný. Já tam mám originál. Kryje i ruce, což není k zahození. Je ale fakt, že byl asi kapánek dražší.
V podstatě tento. http://www.suzamoto.cz/cs/shop/23-plexi ... xi-sixteen
Ale zeptám se ještě na něco jiného. Zachytil jsem, že máš taky bundu Padana. Mám trošku jinou, ale spokojenost, je fakt z "antifuku". Měl jsem pod ní jen tričko a v pohodě. Ale cca po hodince mě docela začali profukovat jeansy, na nějaké kalhoty jsi nekoukal? Jasan, v létě to bude jinak, ale jestli vůbec nějaký léto bude.
Uživatelský avatar
Josef

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 27 srp 2008, 10:22
Bydliště: Ústí
Skútr / moto: Suzuki Sixteen 125
Tuning / úpravy: Originál plexi, kufr 39l Givi, boční stojánek

Re: Suzuki sixteen 125

Příspěvekod crhy » 01 čer 2010, 11:05

Vítám tě mezi majitele tohoto neprávem opomíjeného stroje :D ! Takže napiš jaký máš pocity, já se na tohoto skůtra těšil jak blecha na psí kožich. :D
Plexi máš opravdu dost drahé,ale proč ne, já bych za to tolik peněz nevysolil, bylo mi totiž původně líto dát za kousek ohnutýho plastu toliko. :D
Jinak co se týče ochrany rukou, asi na tom budeš lépe, ale jelikož mám rukavice od fy.Bering a částečně mi plexi díky výstupkům odklání vzduch od heftů, tak mi zima není :wink:
Na kalhoty jsem ještě nekoukal, jezdím ve starých riflích, pod které když je zima beru ještě termoprádlo :wink: ,možná by to nějaký chtělo, tak proč nezkusit ty od padany. Jinak bunda je super a s protektory se cítím trošičku bezpečněji :wink:
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Suzuki sixteen 125

Příspěvekod Josef » 02 čer 2010, 22:56

Pocity dobré, ale zatím jsem toho moc nenajezdil. Počasí je bída. Prvních 800 km má být na půl plynu. I na toho půl plynu to jede 70=80 km/hod. Nádhera. Plexi je drahé, máš pravdu. Ja to potom kupoval už komplet, abych nemusel nic dál vymýšlet a tak bylo o tisícovku levnější, boční stojánek zdarma, přilba zdarma a nějaká sleva i na kufr. Takže celkově to potom nevyznělo tak děsivě. Na kaťata Padana jsem koukal, trošku mě brzdí ta cena na skutra stopětadvácu. Ale uvidíme. podzim moudřejší pozdního jara. :D
Uživatelský avatar
Josef

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 27 srp 2008, 10:22
Bydliště: Ústí
Skútr / moto: Suzuki Sixteen 125
Tuning / úpravy: Originál plexi, kufr 39l Givi, boční stojánek

Re: Suzuki sixteen 125

Příspěvekod crhy » 03 čer 2010, 11:18

Tak to jsi nekoupil vůbec špatně, jo to počasí ty poslední dny vypadá spíš jako na podzim. Snad se to umoudří a na skůtršňůru bude hezky :wink:
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Suzuki sixteen 125

Příspěvekod Bleky » 04 čer 2010, 01:07

crhy píše:Takže otestováno v dešti a musím konstatovat, že super věc, jezdit s plexi, konečně mám skůtra tak jak jsem ho chtěl mít - dokončeného ! :wink:

Kdyby někdo chtěl radu jak se zbavit mlžícího se displeje tak jsem na to už přišel, stačí říct a foto i s instruktáží poskytnu, když jsem totiž volal ofic. dovozci do ČR na zastoupení Suzuki tak mi bylo sděleno, že o tomto problému ještě neslyšeli, takže jsem si poradil sám :D

Ahoj, dlouho jsem se neozval, je to tím, že opravdu nepřálo počasí na ježdění a taky jsem spoustu času věnoval odstraňování mlžení tacho. Vyzkoušel jsem snad vše, od zalepení všech otvorů, nebo jsem z polystyrénu vyráběl různé zateplení a tepelné clony a vše houby platné. Nepotvrdila se ani moje původní domněnka, že moc hřeje H4 ve světlometu. Vyndal jsem pojistku a chvíli jezdil jenom na parkovačky a potilo se to stejně. Tak prosím poraď co s tím. Já už jsem vystřílel všechnu munici. Nepomohlo nakonec namontování toho plexi ? Vypadá opravdu super. Rád bych ho také pořídil. Dneska jsem ale vykrvácel za novou bundu. Tak zase budu muset počkat. Kromě toho mlžení jsem moc spokejenej. Už jsem najel předepsaných 1600 km záběhu a opravdu se dá po okreskách jezdit stejně rychle jako auta.
Bleky

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 09 dub 2010, 16:36
Skútr / moto: Suzuki Sixteen 125
Tuning / úpravy: zatím bez

Re: Suzuki sixteen 125

Příspěvekod crhy » 04 čer 2010, 22:42

Takže zdravím, jak píšeš, není to mlžení způsobené H4,nebo tak něco, ale spíš tím, že je přístrojový štítek nedostatečně odvětrávaný a tím, že má vystouplou horní hranu a neustále je ochlazovaný ( bez plexi štítku )

Postup úpravy: 1. demontovat komplet přístr. štítek, rozebrat na díly - vrchní kryt plexi, mezikus, zákledna s ukazateli vše důkladně vysušit pomocí fénu ( foukal jsem asi 10minut :wink: , spodní díl má 4 odvětrávací šachtičky v podobě minitrubiček, které jsou navíc zůženy půlměsícem :
2. tento půlměsíc ( neboli škrtící orgán nasávaného vzduchu ) je nutné chirurgicky za pomocí trafo pájky opatrně odstranit, aniž by se porušila tkanina, která kryje ústí odvětrávacích otvorů a zamezuje tak zanesení přístrojového panelu nečistotami v podobě prachových částeček . Tím zvětšíme nasávací otvor postupně u všech čtyřech odvětrávacích otvorů. ( nic složitého, ovšem chce to trochu klidu a zručnosti )
3. Je zapotřebí polymerové, nebo jiné trubičky o vnitřím průměru 10mm, kterými vytvoříme efekt komínu - neboli tah vzduchu - já osobně jsem dvě trubičky protáhl takto - jedna nasává vzduch před chladičem, druhá je v oblasti klaksonu. Zbylé dvě jsem udělal krátké - asi 5cm a seřízl na koso - tím jsem dosáhl - cirkulace vzduchu ( dvě dlouhé trubičky nasávají vzduch a dvě krátké vzduch vypouštějí ) Tím se samozřejmě zlepšila cirkulace vzduchu a plexi už se přes 300 km nemlží - ani kapka , samozřejmě, že jistý vliv na toto má i samozřejmě podle mě i doinstalování plexi štítku ! zde je foto provedené úpravy :
100_4479.JPG
100_4478.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků