crhy píše:To jsem rád, že je tu konečně někdo se stejným skůtem, abych pravdu řekl, chtěl jsem si ji přetěsnit už kdysi sám, , vydržel jsem to až do garančky, tam mi chlapi dali nalepovací molitanové těsnění a nastříkali to sprejem proti mlžení , já původně myslel na silikonek.Najel jsem něco okolo 200km a myslel jsem, že problém je vyřešen, jenže předevčírem jsem si udělal delší vyjížďku cca 120 Km a viděl jsem jak se naspod objevuje opět malilinko vlhkost, takže na všechno dlabu, rozeberu, vysuším a utěsním " Mamutem " a bude fertyk
Já mám nyní přes 1300 km a při jízdě ve dvou pozoruji, že je skůtr pohodlnější, jednak se mám oč opřít a také se jakoby lépe - houpavěji přenáší přes hrůzné nerovnosti našich silnic.
Teď jsem vyzkoušel motorkářskou silnici od Dubé po odbočku na Brocno a mohu konstatovat, že už chápu proč jsou tam motorkáři jako doma, parádní povrch i po zimě a nesčetně zatáček a jedna je tam i snad o 360 stupnů , akorád se tam pohybuje dost " pitomců" na silnech strojích , ale zase na druhou stranu se ukázalo i pár normálních , kteří i pozdravili
Jinak pěkný úsek silnice je i Mezi Českou Lípou a Děčínem, viz Františkov nad Ploučnicí jenom tak pro zajímavost.
Abych řekl pravdu raději vyhledávám silnice 2. a 3. tříd, kde je provoz do jisté míry umírněnější a následný pohyb po takovéto komunikaci si i více uživám .
Ve dvou jsem teď testnul rychlost mezi Doksy a Starými Splavy a dá se jet něco okolo kila při celkové zátěži 160Kg ( tělesné schránky 2* + oblečení + přilby + plná nádrž + pár drobností ) a řekl bych, že i dost foukalo proti.
Tak díky za odpověď. já už jsem to měl rozebrané a nejenom přístrojovku, ale i přední kapotu co je za ní chladič. Původně jsem měl podezření na nějakou netěsnost chladiče a nebo hadic a že ta vlhkost pochází z těchto míst. Pěkně jsem Blekynu ohřál, až sepnul termospínač a rozběhl se ventilátor. Vše bylo OK, nikde nic neunikalo. Tak si myslím, že problém je v tom, že zespodu hodně topí H4 a možná i osvětlení přístrojovky a rozdíl teplot způsobuje ten kondenzát. No, dělat by to každopádně nemělo, uvidíme co to udělá v létě. Nyní to nechám na chlapcích v Mototechu. Jsou moc ochotní. Pokud se to nezlepší, počkám na parný letní den, sundám krycí plexi, nechám vyschnout, no a pak asi ten silikonek jak říkáš. Je fajn, že zmiňuješ motorkářskou silnici v Dubé. Já už tam letos byl, ale nevěděl jsem kudy se z Dubé vydat. Taky byla docela kosa, tak jsem valil do Doks a domů. Co se týká spotřeby, jezdím taky za 3 litry. Jednou dokonce za 2,8 ale to bylo mimo město a kochací rychlostí. Nabalenej vážím cca 90 kg a měřím 183 cm. Proto jsem volil Sixteena. Inspiroval mě ten 2-metrovej kluk v tom testu. Maximálku jsem ještě nezkoušel, akorát jednou jsem to rozjel z kopce na kilčo. Nyní čekám na 19. dubna na garančku. 1000km mám splněných a počasí moc nepřeje, tak to vydržím. Mám objednaný kufr od Givi. Když mám servis 2 roky zdarma, tak si jej nechám při garančce namontovat. Když jsem Blekynu kupoval, ta jsem k ní dostal blembáček a boční stojánek. Ten je super, líbí se mi ten spínač.