crhy píše:To jsem rád, že je tu konečně někdo se stejným skůtem, abych pravdu řekl, chtěl jsem si ji přetěsnit už kdysi sám,, vydržel jsem to až do garančky, tam mi chlapi dali nalepovací molitanové těsnění a nastříkali to sprejem proti mlžení , já původně myslel na silikonek.Najel jsem něco okolo 200km a myslel jsem, že problém je vyřešen, jenže předevčírem jsem si udělal delší vyjížďku cca 120 Km a viděl jsem jak se naspod objevuje opět malilinko vlhkost, takže na všechno dlabu, rozeberu, vysuším a utěsním " Mamutem " a bude fertyk
![]()
Já mám nyní přes 1300 km a při jízdě ve dvou pozoruji, že je skůtr pohodlnější, jednak se mám oč opříta také se jakoby lépe - houpavěji přenáší přes hrůzné nerovnosti našich silnic.
Teď jsem vyzkoušel motorkářskou silnici od Dubé po odbočku na Brocno a mohu konstatovat, že už chápu proč jsou tam motorkáři jako doma, parádní povrch i po zimě a nesčetně zatáček a jedna je tam i snad o 360 stupnů, akorád se tam pohybuje dost " pitomců" na silnech strojích , ale zase na druhou stranu se ukázalo i pár normálních , kteří i pozdravili
![]()
Jinak pěkný úsek silnice je i Mezi Českou Lípou a Děčínem, viz Františkov nad Ploučnicí jenom tak pro zajímavost.
Abych řekl pravdu raději vyhledávám silnice 2. a 3. tříd, kde je provoz do jisté míry umírněnější a následný pohyb po takovéto komunikaci si i více uživám![]()
.
Ve dvou jsem teď testnul rychlost mezi Doksy a Starými Splavy a dá se jet něco okolo kila při celkové zátěži 160Kg ( tělesné schránky 2* + oblečení + přilby + plná nádrž + pár drobností ) a řekl bych, že idost foukalo proti.
Tak díky za odpověď. já už jsem to měl rozebrané a nejenom přístrojovku, ale i přední kapotu co je za ní chladič. Původně jsem měl podezření na nějakou netěsnost chladiče a nebo hadic a že ta vlhkost pochází z těchto míst. Pěkně jsem Blekynu ohřál, až sepnul termospínač a rozběhl se ventilátor. Vše bylo OK, nikde nic neunikalo. Tak si myslím, že problém je v tom, že zespodu hodně topí H4 a možná i osvětlení přístrojovky a rozdíl teplot způsobuje ten kondenzát. No, dělat by to každopádně nemělo, uvidíme co to udělá v létě. Nyní to nechám na chlapcích v Mototechu. Jsou moc ochotní. Pokud se to nezlepší, počkám na parný letní den, sundám krycí plexi, nechám vyschnout, no a pak asi ten silikonek jak říkáš. Je fajn, že zmiňuješ motorkářskou silnici v Dubé. Já už tam letos byl, ale nevěděl jsem kudy se z Dubé vydat. Taky byla docela kosa, tak jsem valil do Doks a domů. Co se týká spotřeby, jezdím taky za 3 litry. Jednou dokonce za 2,8 ale to bylo mimo město a kochací rychlostí. Nabalenej vážím cca 90 kg a měřím 183 cm. Proto jsem volil Sixteena. Inspiroval mě ten 2-metrovej kluk v tom testu. Maximálku jsem ještě nezkoušel, akorát jednou jsem to rozjel z kopce na kilčo. Nyní čekám na 19. dubna na garančku. 1000km mám splněných a počasí moc nepřeje, tak to vydržím. Mám objednaný kufr od Givi. Když mám servis 2 roky zdarma, tak si jej nechám při garančce namontovat. Když jsem Blekynu kupoval, ta jsem k ní dostal blembáček a boční stojánek. Ten je super, líbí se mi ten spínač.