Ano ten konektor je zapnutý jen přes zápalko.
Já jsem právě o víkendu dohnal odvětrání přístrojovky snad už k dokonalosti - dva vstupy blíže ke středu přístrojovky slouží jako šnorchly nasávání vzduchu v místě nad chladičem a dva krajní s asi 3cm dlouhými hadičkami slouží jako výdech - všechny hadičky jsou seříznuté na koso - včera ani náznak rosičky !
Jsem vlastně spokojený uživatel sixteenu
Jo ještě jsem zapoměl poslat soukromou zprávu od Blekyho - je to taková info i pro ostatní co se týče chladící kapaliny
citace :
Ahoj, velmi dlouho jsem se neozval, ale žiju a Blekynu mám stále. Mám najeto něco přes 4000 km. Na těch 4 tisících jsem skutra dal do MOTOTECHU v Ml.Boleslavi na garančku i když už nemají zastoupení pro Suzuki.Když jsem jej přebíral, tak technik říkal, že v chlazení byl hroznej šedivej sajrajt místo chlad. kapaliny.Celou soustavu musel proplachovat horkou vodou. Takže ejhle, máme na světě další konstrukční závadu. Proto vlastně píšu, aby jsi Ty a ostatní věděli, že v tom nejste sami. Jinak odstranění mlžení tacho dle tvého návodu funguje super a Sixteen jezdí bez závad. Myslím, že se v novém roce se skútry 125 cm roztrhne pytel. Uvidíme. Ale alespoň papírově (nemám srovnání) patří Sixteen mezi nejvýkonější skútry o tomto obsahu. Tak čauki a zase někdy nashle.
Jak jsem již předevčírem psal, tak žádný humus po výplachu jsem nikde nezaregistroval - nevím jak je na tom kolega s " Blekynou "
18.3. edit:Takže jsem udělal poslední úpravu, po které jsem už dlouho toužil a to 2 a 3 brzdové led světlo na kufru viz. foto
Tak se mi to snad povedlo, je to udělané včetně pryžové průchodky do kufru a je odpojitelné přes konektor
byla to práce docela zdlouhavá - hlavně vyjmout zadní světlomet ze skůtříku byla docela pakárna
celé mě to stálo cca 120 kč za supersvítivý bílý páskový ledky, který byly i tak u nás v krámě předražený
a asi 6 hodin práce
23.2. edit:Takže vás opět zdravím, mám najeto 8200 km, dnes jsem skůtříku aplikoval Ultraseal, tak budu mít na duši větší klid.
Dnes jsem skůtříka lehce očistil, neboť v sobotu jsem ho myl důkladně wapkou a po absolvování 200 Km v neděli s mojí polovičkou přes Mělník, Kokořínký Důl, Cvikov a Českou Lípu jsem byl po průtrži mračen u Stvolínek morálně nucen stroj opět vyleštit
Koukám, že už si to, tady píšu jen pro sebe, copak už sem nikdo nechodí ?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.