Suzuki Sixteen 125

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Suzuki sixteen 125

Příspěvekod _Tom_ » 12 led 2012, 10:32

ano můžeš
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Suzuki sixteen 125

Příspěvekod crhy » 26 led 2012, 20:25

Takže pro toho kdo by si chtěl udělat na sixteenu ventilové vůle sám tak zde udávám míry pro UX 125 ccm :
sání : 0,05 - 0,10 mm (studený mot.)
výfuk : 0,17 - 0,22 mm (studený mot.)

Z čehož plyne že potřebujete měrky od sometu 0,03 - 0,5 mm ( 14 listů ) s poštovným za 350 Kč :D
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Suzuki sixteen 125

Příspěvekod RADEK_SL » 26 led 2012, 23:10

už si to zapisuji do uživatelské příručky :D. Seřizení se provádí v 1000km, 4000km a pak pravidelně po 8000km :wink:
Naposledy upravil KYBLOS dne 06 črc 2013, 15:55, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
Minulost: Stadion S22,Jawa50/555,Jawa50/21,ČZ175/487,Jawa250/559,Jawa350/354,ČZ250/471,Honda CH125 Spacy,Suzuki Sixteen125,Yamaha X-Max250
Uživatelský avatar
RADEK_SL

500+
 
Reputace: 772
Příspěvky: 716
Registrován: 25 srp 2010, 12:49
Bydliště: Slaný
Skútr / moto: Korádo 216, Yamaha Neos 50 2T a Honda SW-T 400 ABS

Re: Suzuki sixteen 125

Příspěvekod _Tom_ » 27 led 2012, 00:42

kluci vy jste ale šikovní ;-)
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Suzuki sixteen 125

Příspěvekod crhy » 27 led 2012, 15:54

Děkujeme, každopádně já jsem hlavně chudý a raději si servis, který můžu, udělám raději sám a mám to pod svojí kontrolou, Já totiž nikomu nevěřím - jen sobě :lol:
Možná být bohatý asi bych zakrněl :wink: mějte se chlapcí !
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Suzuki sixteen 125

Příspěvekod RADEK_SL » 28 led 2012, 13:52

Osobní zkušenost - ventilové vůle u Sixteena se dělají tak jak jsem uvedl. Jenže na druhé prohlídce co jsem byl, jsem se bavil s mechanikem a ten mi řekl a podřekl se, že většinou na první prohlídce po 1000km na to s...u!!! :evil: Na druhé již placené prohlídce ve 4000km se mění olej, seřizujou se ventily a čistí filtry. Olejový filtr se mění každých 8000km, tak mi ho tam ve 4000km samozřejmě preventivně naúčtovali taky. Co si o tom myslet :?: Ostatní předepsané práce a kontroly si raději překontroluji a budu si nadále dělat raději sám jako Crhy. Né kvůli úspoře, ale kvůli nedůvěře k originálnímu servisu.

Zajímavé stránky pro majitele Sixteena

http://translate.google.cz/translate?hl ... d%3Divnsfd
Naposledy upravil KYBLOS dne 06 črc 2013, 15:55, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Minulost: Stadion S22,Jawa50/555,Jawa50/21,ČZ175/487,Jawa250/559,Jawa350/354,ČZ250/471,Honda CH125 Spacy,Suzuki Sixteen125,Yamaha X-Max250
Uživatelský avatar
RADEK_SL

500+
 
Reputace: 772
Příspěvky: 716
Registrován: 25 srp 2010, 12:49
Bydliště: Slaný
Skútr / moto: Korádo 216, Yamaha Neos 50 2T a Honda SW-T 400 ABS

Re: Suzuki sixteen 125

Příspěvekod _Tom_ » 28 led 2012, 15:12

na druhou stranu není to jediný servis ;-)
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Suzuki sixteen 125

Příspěvekod RADEK_SL » 28 led 2012, 16:05

to je pravda, jenže práce tohoto druhu je mým koníčkem :D. Kdyby výrobce tušil jen náznakem, co jsem vše rozebral a upravil v době záruční, tak mi ukončuje okamžitě záruku :mrgreen:
Naposledy upravil KYBLOS dne 06 črc 2013, 15:55, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
Minulost: Stadion S22,Jawa50/555,Jawa50/21,ČZ175/487,Jawa250/559,Jawa350/354,ČZ250/471,Honda CH125 Spacy,Suzuki Sixteen125,Yamaha X-Max250
Uživatelský avatar
RADEK_SL

500+
 
Reputace: 772
Příspěvky: 716
Registrován: 25 srp 2010, 12:49
Bydliště: Slaný
Skútr / moto: Korádo 216, Yamaha Neos 50 2T a Honda SW-T 400 ABS

Re: Suzuki sixteen 125

Příspěvekod crhy » 28 led 2012, 18:11

Ty italiano stránky jsou hezké, ale skoro nečitelné :D .
Je pravda, že Radek toho udělal navíc už habakuk :wink: :shock: , je hezký, když si člověk umí se vším poradit - to je jedna z českých velmi dobrých vlastností 8) a nadruhou stranu jsme ovšem národem vychcánků a podvodníčků :D
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Suzuki sixteen 125

Příspěvekod _Tom_ » 28 led 2012, 19:25

víc takových šikovných ;-)
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Suzuki sixteen 125

Příspěvekod crhy » 29 led 2012, 20:57

Chlapcí ani nevíte jak se těším na počasí až bude víc jak 10 stupňů.
Jinak uvažuju, že si koupím VIF benzín a budu to používat do auta i skůtru - budu si doma vyrábět aditivovanej benzín :D
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Suzuki sixteen 125

Příspěvekod pavouktt » 04 úno 2012, 16:55

Chystám se vyrazit na sixteenu na Ukrajinu. Cca. na 14dní v červnu, červenci. Praha-Poprad vlakem a dále po vlastní ose. Kdyby se chtěl někdo připojit tak ať dá vědět.
pavouktt

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 03 zář 2010, 14:02
Skútr / moto: suzuki sixteen 125

Re: Suzuki sixteen 125

Příspěvekod crhy » 05 úno 2012, 18:16

Zajímavej nápad, ovšem zrovna já na Ukrajinu by jsem asi moc nechtěl :D
Každopádně ti přeju štastnou a bezproblémovou cestu !
To já raději na dovolenou autem s naloženýma bicyklama 8) - třebas jako minulý rok Bled ve Slovinsku + ostrov Krk :wink:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Suzuki sixteen 125

Příspěvekod RADEK_SL » 02 bře 2012, 19:56

Tak jsem dnes nevydržel a sundal plachtu. Po připojení baterie chytnul na první drc :D . Nechal jsem ho, asi deset minut vrčet na volnoběh, déle jsem to nemohl vydržet a hurá na první skoro jarní kilometry :mrgreen: . Bylo to jen okolo komína, ale hnedka mám lepší náladu :lol:
Minulost: Stadion S22,Jawa50/555,Jawa50/21,ČZ175/487,Jawa250/559,Jawa350/354,ČZ250/471,Honda CH125 Spacy,Suzuki Sixteen125,Yamaha X-Max250
Uživatelský avatar
RADEK_SL

500+
 
Reputace: 772
Příspěvky: 716
Registrován: 25 srp 2010, 12:49
Bydliště: Slaný
Skútr / moto: Korádo 216, Yamaha Neos 50 2T a Honda SW-T 400 ABS

Re: Suzuki sixteen 125

Příspěvekod crhy » 04 bře 2012, 21:44

celkový pohled.jpg
zasuvka.jpg
horní úvrať.jpg
04.jpg
07.jpg
Takže celý můj víkend sežrala údržba a úpravy skůtru.
Jako první jsem v pátek vypustil olej a jel do Logupu schánět " O " kroužky ( velký na olejové víčko rozměr : 53x2,5 a malý dovnitř k filtru 13x1,5 ) , dále jsem jel do Hansa flexu, kde jsem koupil nové hadičky na odvětrání přístrojovky - měli jen opět modré 8,5 mm vnitřní průměr ( koupil jsem tři metry, ale stačilo by jen 1,5metru ) k tomu smšťovačku -černou na potažení modrých hadic, aby nebylo mezi řídítky a spodním panelem nic vidět, dále kovové mikro sponky :) k uchycení, neboť plastové pásky mě zklamaly a hadičky byly vytržené ( tzn - přístrojovka se opět začala mlžit )- proto jsem se jal to celé předělat - kompleto jsem to uzpůsobil včetně vyvrtání děr do plast. rámečku chladiče :o
Dále jsem koupil sadu okrasných šroubů - neboť se mi vyklepal a ztratil jeden šroub na chrániči výfuku - vyměnil jsem tedy oba dva a dal je na závitové lepidlo.
V sobotu jsem se pustil do ventilů - sundal jsem spodní dekl nad baterií a celý sedák s úložňákem - kvůli lepšímu přístupu - inspirovla jsem se radami nebožtíka Bahňáka a celou operaci provedl podle něj - chvilku mi trvalo určit která z rysek má být jakoby z vrchu na rozvodech - je to ta co jsou u ní písmena 03H .
Zjistil jsem, že po 8TKm je spodní výfukový ventil v mezi - dal jsem měrku 0,20 větší už né - spíše ale 0,19 , horní neboli sací ventil měl vůli jen 0,04mm takže jsem jej přenastavil na 0,07mm.
Dále jsem se jal zabudovat zásuvku na 12 V , nemohl jsem nějak najít vhodné místo tak je tak jak je - jen je už i přišroubovaná :shock:
Jako napájení zásuvky jsem použil 12V konektor - který je pro neznalé schovaný těsně nad spínací skříňkou nedaleko od těla klaksonu ( konektor má mínus pól - černý a + pól oranžový s modrým proužkem a jištění je pojistkou jak jsem zjistil s názvem OPTION v pojistkovce pod sedlem u nádrže a tento konektor je tedy jištěn 10 A pojistkou :wink:

Dále jsem doplnil DOT 4 do brzd , poté jsem započal montáž výstražných světel a ještě " zdravící " sirénky atd...
Poté jsem vyčistil všechny filtry sem tam něco máznul atd a byla najednou byla neděle odpoledne :D
Takže se svezu až zítra ! :wink:

Skůtřík chytnul hned na první drc - zlatý vstřikování - ještě jsem přidal VIF do benzínu.
Když tady čtu tak různý problémy s karbecama ... jsem rád za stříkačku !
Ještě jsem kouknul na chladič a žádný šlem na víčku tam nebyl - voda čistá - možná to byl před tím rokem bordel v trubkách ještě z výroby :D - voda v chladiči po roce ježdění od výměny a proplachu systému wapkou také čistá a nezakalená :wink:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 06 črc 2013, 15:57, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků

cron