celkový pohled.jpg
zasuvka.jpg
horní úvrať.jpg
04.jpg
07.jpg
Takže celý můj víkend sežrala údržba a úpravy skůtru.
Jako první jsem v pátek vypustil olej a jel do Logupu schánět " O " kroužky ( velký na olejové víčko rozměr : 53x2,5 a malý dovnitř k filtru 13x1,5 ) , dále jsem jel do Hansa flexu, kde jsem koupil nové hadičky na odvětrání přístrojovky - měli jen opět modré 8,5 mm vnitřní průměr ( koupil jsem tři metry, ale stačilo by jen 1,5metru ) k tomu smšťovačku -černou na potažení modrých hadic, aby nebylo mezi řídítky a spodním panelem nic vidět, dále kovové mikro sponky
k uchycení, neboť plastové pásky mě zklamaly a hadičky byly vytržené ( tzn - přístrojovka se opět začala mlžit )- proto jsem se jal to celé předělat - kompleto jsem to uzpůsobil včetně vyvrtání děr do plast. rámečku chladiče
Dále jsem koupil sadu okrasných šroubů - neboť se mi vyklepal a ztratil jeden šroub na chrániči výfuku - vyměnil jsem tedy oba dva a dal je na závitové lepidlo.
V sobotu jsem se pustil do ventilů - sundal jsem spodní dekl nad baterií a celý sedák s úložňákem - kvůli lepšímu přístupu - inspirovla jsem se radami nebožtíka Bahňáka a celou operaci provedl podle něj - chvilku mi trvalo určit která z rysek má být jakoby z vrchu na rozvodech - je to ta co jsou u ní písmena 03H .
Zjistil jsem, že po 8TKm je spodní výfukový ventil v mezi - dal jsem měrku 0,20 větší už né - spíše ale 0,19 , horní neboli sací ventil měl vůli jen 0,04mm takže jsem jej přenastavil na 0,07mm.
Dále jsem se jal zabudovat zásuvku na 12 V , nemohl jsem nějak najít vhodné místo tak je tak jak je - jen je už i přišroubovaná
Jako napájení zásuvky jsem použil 12V konektor - který je pro neznalé schovaný těsně nad spínací skříňkou nedaleko od těla klaksonu ( konektor má mínus pól - černý a + pól oranžový s modrým proužkem a jištění je pojistkou jak jsem zjistil s názvem OPTION v pojistkovce pod sedlem u nádrže a tento konektor je tedy jištěn 10 A pojistkou
Dále jsem doplnil DOT 4 do brzd , poté jsem započal montáž výstražných světel a ještě " zdravící " sirénky atd...
Poté jsem vyčistil všechny filtry sem tam něco máznul atd a byla najednou byla neděle odpoledne
Takže se svezu až zítra !
Skůtřík chytnul hned na první drc - zlatý vstřikování - ještě jsem přidal VIF do benzínu.
Když tady čtu tak různý problémy s karbecama ... jsem rád za stříkačku !
Ještě jsem kouknul na chladič a žádný šlem na víčku tam nebyl - voda čistá - možná to byl před tím rokem bordel v trubkách ještě z výroby
- voda v chladiči po roce ježdění od výměny a proplachu systému wapkou také čistá a nezakalená
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.