Diskuze o skútrech většího objemu.
Odeslat odpověď

Re: Suzuki sixteen 125

16 čer 2011, 17:29

možná i klikovka, ale cena bude stejně astronomická. Pokud to budeš zjišťovat, tak to sem písni :D

Re: Suzuki sixteen 125

16 čer 2011, 21:06

Já bych to nedělal, určitě bude i trochu jinak nastavená jednotka vstřikování :!:
Bejt tebou - tak to prodej a kup si rovnou nějakou 2apůlu, nebo tříkilo. To tě vyjde levněji než tuming tohoto nezmara :wink:

Re: Suzuki sixteen 125

25 čer 2011, 23:05

Tak dnes jsem podniknul zatím nejdelší výlet a to 280km. Slaný, Mělník, Česká Lípa, Nový Bor, Jitřechovice, Velenice (Pekelné Doly), Úštěk, Litoměřice, Budyně n. Ohří a opět Slaný :D . Počasí jsem nepodcenil a taky se to vyplatilo. Sice nespadla žádná kapka, ale teplo moc nebylo. Celkově to dopadlo skvěle. Skútr fungoval na jedničku a taky pomohla narychlo přidělaná navigace 8)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Suzuki sixteen 125

30 čer 2011, 14:12

Mam dotaz na všechny. Vypne se pistole při tankování když natankuju plnou nádrž jako u auta? Tankuju když mám ručičku dole a podle oka do toho víc jak za 200Kč nedostanu. Kolik je ještě v nádrži benzínu když je palivoměr na nule?

Re: Suzuki sixteen 125

30 čer 2011, 14:32

Pistole se vypne nezalezi ji jestli je ve skutru nebo v aute ,ale musi byt dostatecne zasunuta do nadrze.

Princip je takovy ze jakmile se hladina dotkne cidla v hlave ( na konci hrdla) pistole tak se vypne :wink:

Re: Suzuki sixteen 125

30 čer 2011, 18:06

pavouktt píše:Mam dotaz na všechny. Vypne se pistole při tankování když natankuju plnou nádrž jako u auta? Tankuju když mám ručičku dole a podle oka do toho víc jak za 200Kč nedostanu. Kolik je ještě v nádrži benzínu když je palivoměr na nule?

Pistole se vypne po dvou natankovaných litrech, ale v nádrži je takovej plastovej domeček a v něm je přepad. Tankuji zároveň k tomu plastu. Do Sixteena se vejde dle manualu 8,5l. Osobně tankuji vždy po ujetí cca 200-230km a vejde se mi tam 6-6,5l. Extrém byl v sobotu 25.06.2011 na vyjížďce do Pekelných Dolů http://skuk.ebcz.net/ , to jsem najel 280km a dotankoval 7,5l :mrgreen: . To byla ručička palivoměru už 1mm pod nulou :shock: . Výrobce nedoporučuje, dojíždět benzin pod minimum kvůli vstřikování, takže já budu tankovat po cca 200-230km a to zůstává v nádrži ještě něco kolem 2l :D

Re: Suzuki sixteen 125

25 srp 2011, 13:37

Po „mnoha letech“ zase Ahóój!! Příznám, že trošku mě nakopl svoji kritikou Radek SL, ale na druhou stranu, já se neměl podělit ani o co, jelikož jsem proti vám žabař. Mám najeto cca 1200 km a jezdím zejména do práce a na chatu. Na nějaké dlouhé výlety nemám ani pomyšlení, a vlastně ani tak moc kvůli dalším aktivitám čas. Navíc po čtyřech hodinách řízení auta se už fakt nudím a neudržím pozornost, na motorce to mám cca po dvou hodinách. Takže fakt zejména jako přibližovalo, které je ale BOMBASUPER! Je pravda, že když jedu po pěkný silnici na devadesátce stovkou, kamiony mě předjíždějí, ale do města – nedostižný!!! Super manipulace, super rozjezd na křižovatkách, tam dávám i 100 metrů, super jízda do kopce, fakt i dobrý světlo!! Spotřeba mně na najetých 1000 km vyšla na 3,45 l na sto. Na to, že mám 110 kg, dobrý!! A to kluka nijak nešetřím a je to více po kopcích než po rovinkách. Nejsem kutil jako třeba Crhy a tak jsem se do zamlžování „palubky“ nemontoval, ale zkušenost mi říká tohle. Teď v létě ani jednou zamlženo, pouze na jaře a na podzim, kdy je fakt asi rozdíl v teplotě hlavy a okolního vzduchu. Na tachometr vidím, na blinkry taky, a že na podzím a z jara supernevidím hodiny nebo denní kilometrovník, neřeším. Co se týče palivoměru, tak s tím zrovna trošku zápasím. Benzín beru taky tak nějak po ujetí 210 km a nádrž plním až po okraj plnícího hrdla, tzv. po sedlo. :) Teď jsem tam dal necelých sedm a půl litru, ukazatel byl v půlce Ečka, ale žárovička se stejně ještě nerozvítila. Nu uvidíme kolik vydrží. Tak to je tak nějak pro dnešek všechno a slibuji, že se polepším! :D :D :lol:

Re: Suzuki sixteen 125

25 srp 2011, 13:44

[quote="pavouktt"][/quote]
Kdysi jsem chtěl řešit přestavbu Burgmana 125 (karburátor) na 150 ccm. 150 ccm se teda do ČR nedovážela s TP by ale prý nebyl problém, protože to je běžný typ v frámci EU, to jsem si tak nějak zjišťoval sám.

Každopádně mi v JP-Moto tenkrát tu přestavbu nacenili někam mezi 40 až 50 tis. Kč. Pochopitelně nové díly záruka atd. Pokud bych měl jetý skútr a vyhovoval by mi a potřeboval bych generálku, tak proč ne. JInak zbytečnost. ZA ty peníze bych měl jetého Burgmana 150 ccm.

Re: Suzuki sixteen 125

03 lis 2011, 23:58

Ták budem pomalu zazimovávat :cry:

Re: Suzuki sixteen 125

04 lis 2011, 20:29

není brzy :D

Re: Suzuki sixteen 125

04 lis 2011, 20:40

je, ale přeci píši pomalu :mrgreen:

Re: Suzuki sixteen 125

16 lis 2011, 20:24

Tak vás všechny sixteeňáky zdravím, stále jezdím do práce na skůtru, s hromadou oblečení se to dá, ale je potřeba dávat bacha ohledně stavu vozovky :-) stav tachometru je 8000 :wink:

Re: Suzuki sixteen 125

16 lis 2011, 21:34

Tak to jsi dobrej. Já už to vzdal, ale ještě nemám zazimováno. Doufám, že ještě nějaká malá projížďka bude :mrgreen:

Re: Suzuki sixteen 125

24 lis 2011, 21:24

Tak dnes jsem jel naposled ( 25 Km přes kopečky ) a zima mě byla brutální, všude námraza a mlha jak v pr.eli, doma jsem se rozmrazoval 2 hodiny. Plexi na helmě mi zamrzalo, už to nejde, vytáhl jsem baterku a je po ježdění. Tak už se těším na jaro :!: :shock:

Re: Suzuki sixteen 125

12 led 2012, 08:03

Nabíječka.jpg
Klucíííí, jedna prosba o pomoc. Mohu tuto nabíječku použít na dobití baterky v našem Scooteru?
• elektronicky regulovatelné, plně automatické nabíjení s LED kontrolkou
• pro všechny baterie s 6 V nebo 12 V a kapacitou 1,2 – 120 Ah
• funkce trvalého a udržovacího nabíjení s ochranou proti přetížení a přepólování
• s režimem oživení – brání také tvorbě sulfátů
• nabíjecí kabel s izolovanými připojovacími svorkami
• nabíjecí proudy: 7,3 V/0,8 A, 14,4 V/0,8 A, 14,4 V/3,8 A, 14,7 V/3,8 A
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Odeslat odpověď