Suzuki Sixteen 125

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Suzuki sixteen 125

Příspěvekod crhy » 04 kvě 2011, 15:02

To mě řekni Tome za co bys měnil ??? To by mě moc zajímalo, já možná tak za nexuse 500 :D
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Suzuki sixteen 125

Příspěvekod _Tom_ » 05 kvě 2011, 10:27

sh300
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Suzuki sixteen 125

Příspěvekod RADEK_SL » 05 kvě 2011, 22:56

Měl jsem Hondu ch 125 Spacy, která mi celkově stačila a plnila moje potřeby a požadavky na 100 procent. Nyní mám zase 125 od nového a též mi vyhovuje :mrgreen: Já bych neměnit :wink:

8.5. edit:
Nějak nám toto vlákno pokulhává v přízpěvcích :!: :roll: :!: pročetl jsem všechny stránky a psal tu Josef, Bleky, Pavouktt, tahoun vlákna Crhy a já. Jestli jsem na nikoho nezapoměl, tak je nás už pět Sixteenů na foru. Kde tedy váznou postřehy a zkušennosti s naším strojem :?:
Naposledy upravil KYBLOS dne 06 črc 2013, 15:52, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Minulost: Stadion S22,Jawa50/555,Jawa50/21,ČZ175/487,Jawa250/559,Jawa350/354,ČZ250/471,Honda CH125 Spacy,Suzuki Sixteen125,Yamaha X-Max250
Uživatelský avatar
RADEK_SL

500+
 
Reputace: 772
Příspěvky: 716
Registrován: 25 srp 2010, 12:49
Bydliště: Slaný
Skútr / moto: Korádo 216, Yamaha Neos 50 2T a Honda SW-T 400 ABS

Re: Suzuki sixteen 125

Příspěvekod crhy » 13 kvě 2011, 18:31

Takže mám za sebou 5500 Km a minulý týden jsem se rozhodl, že zkontroluji chladící kapalinu a co jsem viděl, tak jsem se zhrozil, neboť přes nádobu nebylo zcela možné zkontrolovat výšku náplně, neboť byla zakalená, tak jsem odsponkoval hadice a náplň vypustil, byla dost smradlavá a na víčku chladiče byla hnědá blátivá emulze, vypuštěná kapalina měla rezatou barvu s trochou bordelu, tak jsem chladič s hadicemi a trubkami v motoru propláchl pořádně wapkou a po zpětné montáži hadic naplnil chladič, pustil motor a postupně doléval směs antifreezu s destilkou (50:50).
Úbytek oleje v motoru jsem nespozoroval a u mot.oleje se nemlží kontrolní okénko, když jsem zjišťoval čím by to mohlo být, bylo mi známým opravářem motorek oznámeno, že je běžné, že okolo hřídele vodního čerpadýlka sem tam nějaká ta kapka oleje do vody propasýruje a je prý normální, že se to potom zabordelí, asi proto výrobce v manuálu striktně doporučuje měnit kapalinu každé dva roky. jako těsnění mezi vodou a olejem je v čerpadýlku prý jen měděný O kroužek .
proto doporučuji každému z vás kontrolu !
Co jsem od pana opraváře slyšel, že je to vlastně OK, neboť když se chladič a trubky trošku promastí, tak vnitřek chladícího systému alespoň nekoroduje :wink:

15.5. edit:
Takže po výměně chladící kapaliny najeto 200 Km a vše OK, Kapalina je krásně čistá, mot.olej jako nový a neubejvá ani jedno.
Tak si říkám, jestli mi při svolávačce někdo nenalil štamprli vyjetýho oleje do nádobky :roll: :mrgreen:
Jinak po ujetí asi 10Km po výměně kapaliny je dobré překontrolovat stav hladiny a dolít, mě spadla na LOW, neboť se systém odvzdušňuje sám přes odvzdušňovací kanálek u víčka chladiče :wink:
Jinak při posledním tankování jsem najel 220km a dotankovával po víčko 5,7L naturalu ( jezdil jsem celých 220Km sám ).
Takže spotřeba fantastická, když jedu spíš rychleji. Možná tomu pomáhá i větrný štítek 8)
Minulý víkend jsem se jel jen tak projet a v Petrovicích jsem potkal dva kluky ( MZ 150, a BMW GS 800 ) a společně jsme na večer jeli na hrad Koenigstein nedaleko Bad Shandau. Bylo to perfektní až na vedlejší silnici, kde jsem poznal, že němci na tom nejsou se stavem po zimě o moc lépe než my. ( nedokážu si představit mít menší kola, než 16" ) asi bych se z toho skutru sklepal dolu. Kolikrát jsem musel jet i krosovým stylem - stoupáním si ze sedla :D , Jinak fajn výlet
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 06 črc 2013, 15:53, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Suzuki sixteen 125

Příspěvekod RADEK_SL » 15 kvě 2011, 20:57

Taky něco přihodím. Na 10. ročníku spanilé jízdy Peruc - Říp a zpět, jsem se chtěl blejsknout naleštěným strojem :mrgreen: . Možná to tak i dopadlo, ale kloužu se ještě dnes :evil:. Začal jsem čištěním plexi, pak leštěnka na metlu a pak přišly na řadu plasty. Používám oživovač vnějších plastů a pneumatik od firmy 1Z. Po důkladném ošetření plastů jsem ošetřil i pneu včetně běhounů a od té doby to stojí za ... :(
PS: do pneu Ultraseal a na pneu už nikdy nic dávat nebudu :D
Minulost: Stadion S22,Jawa50/555,Jawa50/21,ČZ175/487,Jawa250/559,Jawa350/354,ČZ250/471,Honda CH125 Spacy,Suzuki Sixteen125,Yamaha X-Max250
Uživatelský avatar
RADEK_SL

500+
 
Reputace: 772
Příspěvky: 716
Registrován: 25 srp 2010, 12:49
Bydliště: Slaný
Skútr / moto: Korádo 216, Yamaha Neos 50 2T a Honda SW-T 400 ABS

Re: Suzuki sixteen 125

Příspěvekod crhy » 15 kvě 2011, 20:59

Čistota půl zraví, špína celý :D, já na oživení plastů používám silkal 8)
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Suzuki sixteen 125

Příspěvekod RADEK_SL » 15 kvě 2011, 21:22

Na plasty je oživovač od 1Z super. Na pneu už nikdy nic a doufám, že se to co nejrychleji omeje :mrgreen:
Minulost: Stadion S22,Jawa50/555,Jawa50/21,ČZ175/487,Jawa250/559,Jawa350/354,ČZ250/471,Honda CH125 Spacy,Suzuki Sixteen125,Yamaha X-Max250
Uživatelský avatar
RADEK_SL

500+
 
Reputace: 772
Příspěvky: 716
Registrován: 25 srp 2010, 12:49
Bydliště: Slaný
Skútr / moto: Korádo 216, Yamaha Neos 50 2T a Honda SW-T 400 ABS

Re: Suzuki sixteen 125

Příspěvekod crhy » 07 čer 2011, 20:55

Tak kolik máte chlapcí najeto a máte nějaký závady :?: Já vše OK a 5700 Km.
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Suzuki sixteen 125

Příspěvekod RADEK_SL » 07 čer 2011, 22:15

Klep klep, zatím žádný a km mám méně a to cca 2550. Tuto neděli jsem se pustil do toho odvětrání budíku z důvodu mlželní. Dopadlo to výborně, žádná nečekaná škoda nevznikla :wink: . Koupil jsem hadičku průměr 10mm, ale byl potřeba průměr 9 mm :cry: . Po malé úpravě jsem jí tam namontoval a budu čekat jen na kladný výsledek :D . Při rozborce jsem taky kouknul pod víčko chladiče a na stav chladící kapaliny. Ten nepopsatelný humus na víčku který zapáchal jako močůvka jsem dyl nucen vyčistil. Hladina i kapalina byla v pořádku, tak jsem jí tam nechal. Chladící kapalinu budu měnit po dvou letech a to bude v dubnu 2012. Taky jsem si při této rozborce udělal do kaslíku nový vypínač na alarm a zásuvku na 12V pro případ navigace, nebo přes ní můžu nabíjet. Celkově jsem spokojenej a doufám, že mlžení je nadobro odstraněno :D
Minulost: Stadion S22,Jawa50/555,Jawa50/21,ČZ175/487,Jawa250/559,Jawa350/354,ČZ250/471,Honda CH125 Spacy,Suzuki Sixteen125,Yamaha X-Max250
Uživatelský avatar
RADEK_SL

500+
 
Reputace: 772
Příspěvky: 716
Registrován: 25 srp 2010, 12:49
Bydliště: Slaný
Skútr / moto: Korádo 216, Yamaha Neos 50 2T a Honda SW-T 400 ABS

Re: Suzuki sixteen 125

Příspěvekod crhy » 08 čer 2011, 17:41

Tak to jsem rád, že s tím humusem v chladičce nejsem sám, asi je to opravdu normální stav.Holt to chce každý dva roky pořádně propláchnout a obměnit kapalin. :D koukám, že ze sixteeňáků už sem lezu jen já a ty ! Což vypovídá o tom, že se ostatním nic neposírá :wink: a jen spokojeně dolévají benzín :!:
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Suzuki sixteen 125

Příspěvekod RADEK_SL » 08 čer 2011, 19:44

nebo už osedlávají silnější stroje :mrgreen:. Škoda že nejedeš na skútršňůru asi tam budu sám se Sixteenem :cry:
Minulost: Stadion S22,Jawa50/555,Jawa50/21,ČZ175/487,Jawa250/559,Jawa350/354,ČZ250/471,Honda CH125 Spacy,Suzuki Sixteen125,Yamaha X-Max250
Uživatelský avatar
RADEK_SL

500+
 
Reputace: 772
Příspěvky: 716
Registrován: 25 srp 2010, 12:49
Bydliště: Slaný
Skútr / moto: Korádo 216, Yamaha Neos 50 2T a Honda SW-T 400 ABS

Re: Suzuki sixteen 125

Příspěvekod crhy » 09 čer 2011, 10:57

Leda by mě někdo vzal jako batůžka :-), ale asi by s tou rukou byl problém, za 14dní by mě to už měli sundat, tak kdyžtak pak :-) budu chtít co nejdřiv hejbat plynem :lol:
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Suzuki sixteen 125

Příspěvekod RADEK_SL » 14 čer 2011, 23:29

Tak mlžení je pryč :D . Cestou z Nové Rabyně, při návratu ze skútr šnůry nás dohnal deštík u letiště. Vody bylo docela dost a pocení žádný :mrgreen:. Díky za návod a fotodokumentaci Crhy :wink:
Minulost: Stadion S22,Jawa50/555,Jawa50/21,ČZ175/487,Jawa250/559,Jawa350/354,ČZ250/471,Honda CH125 Spacy,Suzuki Sixteen125,Yamaha X-Max250
Uživatelský avatar
RADEK_SL

500+
 
Reputace: 772
Příspěvky: 716
Registrován: 25 srp 2010, 12:49
Bydliště: Slaný
Skútr / moto: Korádo 216, Yamaha Neos 50 2T a Honda SW-T 400 ABS

Re: Suzuki sixteen 125

Příspěvekod crhy » 15 čer 2011, 18:18

To jsem rád, že jsem mohl pomoci :-) a hlavně, že seuž nepotí - byla to otrava :wink:
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Suzuki sixteen 125

Příspěvekod pavouktt » 16 čer 2011, 14:19

Zatím mam najeto 5500km a vše funguje v pořádku. Za rok, až mi skončí záruka bych chtěl vyměnit variator. Rozhoduju se mezi multivarem a J-costou. Tovární nastavení variatoru není podle mých představ. ještě by mě zajímalo jak moc náročné by bylo, předělat to na 150cm. Jestli se mění jen válec a píst nebo je toho víc(?)
pavouktt

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 03 zář 2010, 14:02
Skútr / moto: suzuki sixteen 125

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků