Diskuze o skútrech většího objemu.
Odeslat odpověď

Re: Suzuki Burgman 125

16 srp 2014, 19:43

Tak sem se v tom dneska dloubal sem si už myslel že to mam byla tak jako popraskaná ta manžeta mezi karburátorem a motorem tak sem to nějak zalepil a jel vyzkoušek všechno šlo pěkně, tak sem to začal všechno vracet zpátky mezitím sem to i několikrát zkusil a pořád dobrý. Když sem to mel celí nastrojený tak vezmu hlemu a že to zkusím kousek dál a dalo by se říct že sem nedojel ani ke vratum tak sem se nakrknul a vrátil to do garáže. uvidím jestli zítra bude lepší den

Re: Suzuki Burgman 125

20 srp 2014, 06:26

zdravim Burgmanaky potrebuji radu,menil jste si nekdo nekdy termostat na burgmanu?jestli ano tak kde jste ho kupovali?ja ho nemuzu nikde na eshopech sehnat,diky za odpoved

Re: Suzuki Burgman 125

20 srp 2014, 07:10

Zkus jim napsat ma celeho buraka na nahradni dily taky jsem mu psal jestli nema dily ktere nemnel na netu a na druhy den jsem je mnel doma :wink: http://www.hejdamoto.cz

Re: Suzuki Burgman 125

24 srp 2014, 14:58

Nemají, škoda asi budu muset koupit nový z originálu to bude raketa ale děkuji za ochotu

-- 24. 8. 2014 15:10 --

Zdravim, chci se zeptat máte někdo zkušenosti se sportovními variátory??jaké doporučit a jakým se naopak vyhnout? a co např. tento http://www.scootland.cz/zbozi/malossi-v ... uzuki-125/

Re: Suzuki Burgman 125

25 srp 2014, 06:02

Je to jen muj osobní názor ale burák je dobře sladěny skutr jak na rozjezdy tak v maximalce ja osobně pokud jede jak ma bych se v nem nehrabal.

Burgman 125 2007

25 srp 2014, 13:14

Zdravím chlapi

Jsem čerstvý skutrista,předtím spíš motorkář a potřeboval bych poradit,jelikož zatím tápu(doposud jsem řešil spíš staré šichty)

Mám burgmana 125 ročník 2007 stříkačku,má najeto 10500km a nezdá se mi na něm pár věcí.
Jak nastartuju studený motor,tak má zpočátku trochu vyšší otáčky a jak se zahřeje tak otáčky spadnou na úroveň volnoběhu(to je jasné),ale zdá se mi že trochu kolísají.Nedovedu odhadnout bez otáčkoměru v jakých hodnotách,ale jak to jede v těch nízkých na už zahřátý volnoběh,tak to semtam vyleze na hodnotu těch studených otáček(vyšších za studena) a jak to proturuju,tak to zase spadne na ty nízké nebo ty vyšší(jako když se nastartuje za studena),prostě volnoběžné otáčky zkrátka kolísají o cca 200-300 ot/min.Filtry mám vypucované,vůli na lanku 2mm dle manualu,lanko chodí nejspíš dobře,doraz u stříkačky vždy po puštění plynu slyšitelně klepne o seřizovací šroubek a je to i vidět.O co by se tedy mohlo jednat nebo na co se mám připravit??

Jo a jednou po nastartování,jak to jelo na volnoběh v jaksi nižších otáčkách než obvykle se mi na chvilku rozsvítila kontrolka FI a po přidání plynu zhasla a od té doby se už nerozsvítila.Věští to nějaký dopředný problém a radši dál nevyjíždět??

Kde najdu prosím u tohoto modelu konektor samodiagnostiky a jak ho propojit aby to vypsalo chyby na display?

Další věc co se mě nezdá je ta,že semtam při ostřejším rozjezdu nebo při pokročilém zahřátí při delší jízdě mi při rozjíždění cosi tak tlumeně zapíská ve variátoru a moto nepatrně škubne v tom procesu rozjezdu dopředu,je to sice sotva znát,ale mám rád věci v cajku a s*re mě to.Na co se připravit tady u tohoto,řemen nebo rozjezdová spojka nebo tam bude něco povoleného a hobluje se to kov na kov??
Jinak moto vypadá slušně ježděné i co do stavu,motor krásně ševelí a jede parádně,po dálnici i 120km/h tachometrových v kuse.Chytá vždy na brnknutí a žádné jiné pazvuky se z toho za jízdy nelinou.

Poslední věc je nefunkční žluté tlačítko světelné houkačky,může být problém přímo v přepínači nebo někde jinde??

Ptám se tak blbě protože jak jsem to tak bádal s těma plastama nebude žádná p*del a když už to budu odstrojovat,tak bych to nerad dělal zbytečně či něco zbytečně dolámal,páč to asi nebude levné

Poprosil bych vás zkušené o rady na co se zaměřit nebo jaké věci to můžou způsobovat,můžete psát klidně odborně,jsem automechanik.Díky moc

Re: Suzuki Burgman 125

25 srp 2014, 19:29

Tak to gratuluji ke skutru. Mam stejny rocnik jak ty a ztema otackama se mi to stava taky obcas na krizovatce nepatrne poskoci ale je to fakt minimalne asi si to upravuje ridici jednotka uz jsi toho ani nevsimam. Kontrolka FI je olej po nastartovani by jse mnela rozsvitit a mnelo by se ti objevit kolik kilometru ti zbyva do vymneny oleje a da se uplne v pohode vynulovat tak radsi vymnenit olej a filr (filr 50kc olej zalezi na tobe). Stim rozjezdem jak to skubne jsi myslim je to v poradku sepne spojka taky jsem nad tim koumal a jak jsem mnenil zadni remenici tak jsem to vsechno vykuchal a koukal a vse v poradku tak to bude asi remen (ja ho hned po koupi vymnenil preventivne nic nepiska) Ta blikacka dalkovych nevim ja ji jeste nepouzil :D to bude sichta asi pro elektrikare. Plasty to je kapitola sama o sobe ty krapky nejsou zrovna levne jsou hned rozbyte :evil: tak ti poradim co to pujde vymnen za sroubky z matkama nebo za ty samorezky z pliskama to uz budes muset improvizovat ale vyplati se to :wink:

Re: Suzuki Burgman 125

26 srp 2014, 06:57

Ahoj
Jj,je to super skutr jsem z něj unešený,hlavně se na tom dá jezdit do práce i v dešti a marastu,pěkně to jezdí a má to super jízdní vlastnosti,žádná uskákaná koza,což byl vlastně důvod koupi.Jenom tam dost reziví hlavní stojan a ty komponenty zespod,to mohli trošku líp vychytat,bylo to rezaté na všech,co jsem objel(cca 15) a u některých úplně extrémně,jako by to leželo 50 let v zemi:-(To na motorce nehrozí,protože je tam všechno dobře dostupné na očištění...

Ta malá oranžová kontrolka na olej,ta je v pořádku,ale ta červená FI by měla být dle manuálu kontrolka správné funkce vstřikování,mě právě problikla tahle,ale jak jsem psal,ona se rozsvítila,když jsem nastartoval nevychladlý středně teplý motor bez plynu a volnoběh byl nějaký o poznání nižší než bývá obvykle.Rozsvítila se a zůstala svítit,hleděl jsem na to a jak jsem lehce přidal plyn,kontrolka zhasla a volnoběh už byl normální-teda takový jako obvykle semtam vyšší semtam nižší.Od té doby se už nerozsvítila a motor funguje dobře.

Tos mě trochu uklidnil s tím variátorem,ale nemyslím si,že by to bylo normální u žádných jiných těhle kvalitních větších skutrů jsem to pískání neslyšel a to u nás na nich jezdí půl fabriky(burgman jenom jeden) a někteří se rozjíždějí doslova jak ho*ada.Nevím kolik km vydrží ta rozjezdová spojka nebo se to mění často jako běžný spotřebák?Válečky,kontrastka to asi nebudou protože skutr mění převod pěkně plynule a v kopci si podle stoupání pěkně přidá otáčky,toto funguje skvěle.Pak jedině ten řemen nebo spojka,mrknul bych na to,ale mohli byste mi sem napsat co všechno z plastů musím shodit abych sundal ten dekl celého variátoru??Měl jsem dole jen ten půldekl pod kterým je filtr varce a tam to bylo relativně dost čisté i vrtulka.Jak jsem se na to díval bude potřeba si sundat i něco víc abych se dotal na šrouby celého deklu.Těch plastů(křapek) se vyloženě děsím protože na mě působí opravdu hodně křehce a už jen výměna žárovky zavazadelníku byla s krůpějemi studeného potu na čele a nervama jak struny naplýma:-)Jak člověk nezná ty servisní grify,hrozí vždycky velká a drahá škoda....stejně jako na autech


Prosím moc ještě o nějaké info na otázky viz výše a díky

Re: Suzuki Burgman 125

26 srp 2014, 09:21

zdravim,chtel bych se zeptat jaka je minimalni sirka remene v variatoru ja mam 21,1 a zda se mi ze uz to netahne jak ma a max. rychlost je 105 km/h a rozjezdy z krizovatky take nic moc.A jaky remen doporucujete?original nebo nejaky sportovnejsi?diky za odpoved

Re: Suzuki Burgman 125

26 srp 2014, 11:45

Tak stema plastama jsi fakt uzijes nez to sundas jsou dost zajimave propojene a ja pouzil i mirne nasili :-D ted nevim presne ale od zadniho plastu a skoro po predek jedna (asi)krapka je schovana za tim velkym bocnim plastem fakt super :-( pristup.Pomalu to rozdelavej a uvidis co a jak. Pak uz to je pohoda vezmes zadni remenic pulka co bude bliz k tobe zmacknes k sobe aby se uvolnil remen (bacha na prsty) a vytahnes ho ven a davej pozor aby byl variator ve predu od sebe jak se ti vysipou valecky tak to mas praci navic. A jak to budes mit sundane tak jse kukni na spojku atd a ak opet sranda z plastama je dat zpatky.

Re: Suzuki Burgman 125

26 srp 2014, 13:20

Jj ty plasty jsou masakr,hlavně lakované díly a celé je to křehké jako prase.Co se těch křapek týče,zrovna si pro ně dneska jedu,pokud to někomu pomůže,mají je v auto kelly,přímo ty co tam patří,žádný bastl s cenou od 8 do 10kč/ks,což je oproti originálu ze suzuki servisu k**evský rozdíl(40kč/ks) byť bude asi z lepšího plastu.Ty křapky znám,mají to hodně na suzinách autech,někdy se to zasekne tak,že to nejde ven ani při zatlačené tyčince,tak se většinou křapne.Oni to tam dávají proto,aby tolik nevrzaly plasty o sebe,jako když dáš šroubek-toto nedoporučuju,okolí díry potom začne praskat.

Re: Suzuki Burgman 125

26 srp 2014, 15:48

Tak ja je nektere vymenil za sroubky uz je mam dlouho a nic nepraska samozrejme podlozky a dotahovat z citem.

Re: Suzuki Burgman 125

27 srp 2014, 12:53

Mohli byste nekdo poradit,kde je na burgmanu cc ten konektor diagnostiky a jake dratky propojit??????

Re: Suzuki Burgman 125

27 srp 2014, 16:12

Tak to by mne taky zajimalo :wink: nejake konektory jsou jak zvednes sedlo ale jinak nevim ale urcite to musi byt nekde pristupne prece kvuli diagnostiky nerozeberou pulku skutra :wink:

Re: Suzuki Burgman 125

27 srp 2014, 21:47

Tak dneska jsem byl v suzuki pro filtry a zkoušel jsem to vyloudit z technika,říkal,že tuší že by to mělo být někde u baterky,ale nedíval jsem se tam.Jinak jsem dneska odstrojil celý předek ohledně té nefunkční světelné houkačky,ale neměl jsem u sebe mulťák,tak jsem stejně nic neproměřil.Akorát mě
udivilo kolik jsem tam měl různě nezapojených konektorů a konektorků navolno,přesto vše kromě té houkačky funguje,přepínač na řídítkách zdá se být v pořádku,takže bude něco někde nezapojené,blbě zapojené nebo odštíplé.Jeden 4pinový konektor tam byl nějak divně propojený drátkem mezi 2 piny,což mi od výroby moc nepřipadá a taky tam byl docela velký konektor volný,vypadal jako ten na tu diagnostiku,ale ruku do ohně za to nedám,pod sedlem určitě nemám žádný konektor volný jakoby na tu diagnostiku,tam je všechno zapojené na řízení motoru a pak je tam jen ta pojistka pod krytkou..
Ta svět houkačka je divná,na spínač je napájený červenooranžový a červený kabel,ale ze svazku pod palubovku už nejde ten červený,což je divné,za konektorem už jsou zase úplně jiné barvy,takže blázinec:-)Kdybyste někdo měli schéma,dílenský manuál nebo věděli,kam mají přesně vést kabely ze svět. houkačky nebo kde je relátko na dálková světla,tak to sem hoďte
Odeslat odpověď