Diskuze o skútrech většího objemu.
29 kvě 2014, 16:21
Ahoj, řemen, válečky i spojku jsem si vyměnil sám. Pokud si jen trošku zručný určitě to taky zvládneš. Já to dělal podle návodu ze stránek Scootlandu + informací načerpaných na tomto foru a žádný problém. Jen si dopředu zajisti klíč na zablokování variátoru, aby si ho mohl povolit. Já to zkoušel různě zablokovat, až jsem si ulomil žebro na chlazení variátoru... s tím klíčem v poho.
29 kvě 2014, 17:01
Jeste bych doporucoval utahovat momentakem !
29 kvě 2014, 17:02
Já si na B125 měnil taky válečky a řemen. Jde to pěkně jen z tím rázovým utahovákem a nepotřebuješ žádný blokovací klíč
29 kvě 2014, 17:16
Tak určitě, pokud má takovou výbavu, je to určitě jednodušší... já rázový utahovák nemám.
29 kvě 2014, 19:23
Ja uz neco vykutim. Jen jsem myslel jestli tam neni nejaka zrada ale asi to bude stejne jak na pajde jen o neco vetsi
29 kvě 2014, 19:34
Jo jde to v pohodě.
05 čer 2014, 14:50
Tak problem bude asi nekde jinde nez v remenu
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
05 čer 2014, 15:27
Ahoj. Poslední dobou se mi začal objevovat problém přehřívání. A to i když je venku třeba 16st. Zkusil jsem úplně vyndat termostat ale problém trvá. Za jízdy po rovině ustálenou rychlostí to ještě jde, při proplétání mezi auty už leze ručička do červeného. Teploměr ukazuje správně. Zkusil jsem rozpojit hadici dole u chladiče a strčit ji do lavoru s vodou. Po nastartování to čerpá hodně. Dříve jsem měl venku čerpadlo a nic špatného na něm není. Chladič vypadá čistě.
Jak často se spíná ventilátor na chladiči? Mě sice funguje ale mám pocit, že se spíná až při dost vysoké teplotě. Ale že by se měl normálně spínat i za provozu? Mohu ho ještě zkusit spínat ručně (dodělám spínač).
Ještě jsem vypozoroval, že teplota u červeného pole trochu kolísá (jako by tam ještě někde byl další termostat ale to pravděpodobně nebude).
Čím to může být?
05 čer 2014, 19:07
Nemate nekdo adresy kde se da koupit zadní řemenice a spojka ja nasel jen pouzite na scootland
09 čer 2014, 13:29
Ahoj páni Burgmaňáci, chtěl bych vás poprosit o radu. Můj Burgoš nechce jet resp. netáhne. Nastartuje na drnc, na stojanu jde krásně do otáček, ani při jízdě nijak necuká, ale nemá pořádný výkon, pozvolna se rozjede tak na 60 km/h na rovince a víc ani prd. Stalo se mi to z ničeho nic při jízdě na rovince. Jedu si necelý kilečko a najednou pozvolný plynulý pokles rychlosti. Před 100 km jsem měnil indukční cívku a svíčku. Cívku jsem kupoval starší ve Scootlandu.
Je možný, že by mohl být problém v té cívce, ikdyž těch 100 km nebyl problém?
Zkoušel jsem vyprat vzducháč, bez efektu. V přívodu benzinu jsem problém neshledal. Táta mi říkal, že podobně se mu chovala motorka, když byl špatný regulátor napětí.
Je nějaký regulátor na Burgošovi?
Při pročítání skutrfora jsem narazil na pár názorů, že by to mohla způsobovat membrána v karbecu, je to možné, že by to jelo a nemělo výkon kvůli membráně?
V příloze přikládám fotku svíčky, dle mého laického názoru vypadá cajk, co myslíte?
Moc moc děkuji za rady a odpovědi.
Wilda
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
09 čer 2014, 15:04
Zdravím všechny, pokud by měl někdo zájem, tak mám po Buráčkovi r.v. 2004 fungl nové přední desky, ložisko krku řízení a použitý karbec včetně membrány, origos variator, plně funkční a řemen, taktéž v dobrém stavu. V karbecu akorat neni pruzinka u trysky a na jehle neni ten plastovej bazmekt, jinak kompletní. Popř napište SZ nebo zavolejte na 777 14 38 07 Hoj Pavel
09 čer 2014, 15:34
Pavle díky za SZ, prosím Tě ta membrána je položka č. 1A na přiloženém obrázku? Půjdu rozdělat a překontrolovat karbec, tak abych věděl... Do SZ mi nešel přidat obrázek, tak píšu sem. Dík. Do Brna občas jezdím...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
09 čer 2014, 17:47
Ano, to je presne ono. Bud opatrnej, jehla je tam na pruzince a rado to skace a taky davej pozor na ten plastovej kosicek, aby jsi neulomil nozicku.
-- 9. 6. 2014 17:47 --
Ano, to je presne ono. Bud opatrnej, jehla je tam na pruzince a rado to skace a taky davej pozor na ten plastovej kosicek, aby jsi neulomil nozicku.
-- 9. 6. 2014 17:48 --
Ano, to je presne ono. Bud opatrnej, jehla je tam na pruzince a rado to skace a taky davej pozor na ten plastovej kosicek, aby jsi neulomil nozicku.
-- 9. 6. 2014 17:49 --
Ano, to je presne ono. Bud opatrnej, jehla je tam na pruzince a rado to skace a taky davej pozor na ten plastovej kosicek, aby jsi neulomil nozicku
09 čer 2014, 18:24
Tak membrána je v pořádku, akorát se mi nezdála jehla, zejména to, že není stavitelná její výška=je to jeden kus společně s vrchním plíškem... Je to normální stav? Někde jsem tu na fóru četl, že na jehle jsou drážky a pomocí plíšku se nastaví její výška. Ten košíček na vršku jehly, má být zapadlý (zasunutý) v pružince?
Stav nezměněn, výkon špatný ;-(
Ještě jsem dnes zjistil děravou odkalovací záslepku airboxu, tak nevím jestli to nemohl být taky problém. Zkusím zítra nějak zaslepit a budu pokračovat v pátrání....
dále děkuji za tipy v čem by mohl být problém.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
10 čer 2014, 09:04
Podívej se pořádně na tu membránu, stačí úplně malilinkatá prasklinka. Jehlu jsem měl úplně stejnou, a ten plastovej košíček musí být nasazený na jehlu a pacičky roztažené a strčené do pružiny, jinak ta jehla tam bude lítat a nebude to hrčet tak jak má.