Suzuki Burgman 125

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod wilda3 » 29 kvě 2014, 16:21

Ahoj, řemen, válečky i spojku jsem si vyměnil sám. Pokud si jen trošku zručný určitě to taky zvládneš. Já to dělal podle návodu ze stránek Scootlandu + informací načerpaných na tomto foru a žádný problém. Jen si dopředu zajisti klíč na zablokování variátoru, aby si ho mohl povolit. Já to zkoušel různě zablokovat, až jsem si ulomil žebro na chlazení variátoru... s tím klíčem v poho.
wilda3

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 128
Registrován: 09 kvě 2013, 17:49
Skútr / moto: Honda PCX 125 hnědá perleť r.v.2014

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod Rosi45 » 29 kvě 2014, 17:01

Jeste bych doporucoval utahovat momentakem !
Obrázek
Uživatelský avatar
Rosi45

500+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 749
Registrován: 19 pro 2011, 21:35
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Burgman UH 125,Kymco Downtown 300i ABS- B650 EX K8
Tuning / úpravy: boční kufřiky -22l

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod saimon1 » 29 kvě 2014, 17:02

Já si na B125 měnil taky válečky a řemen. Jde to pěkně jen z tím rázovým utahovákem a nepotřebuješ žádný blokovací klíč :wink:
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod wilda3 » 29 kvě 2014, 17:16

Tak určitě, pokud má takovou výbavu, je to určitě jednodušší... já rázový utahovák nemám.
wilda3

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 128
Registrován: 09 kvě 2013, 17:49
Skútr / moto: Honda PCX 125 hnědá perleť r.v.2014

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod PITBULL » 29 kvě 2014, 19:23

Ja uz neco vykutim. Jen jsem myslel jestli tam neni nejaka zrada ale asi to bude stejne jak na pajde jen o neco vetsi :D
Žabi hněv
Uživatelský avatar
PITBULL

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 533
Registrován: 28 srp 2010, 07:42
Bydliště: Ostrava-Lhotka
Skútr / moto: SUZUKI burgman 125

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod saimon1 » 29 kvě 2014, 19:34

Jo jde to v pohodě. :)
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod PITBULL » 05 čer 2014, 14:50

Tak problem bude asi nekde jinde nez v remenu
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Žabi hněv
Uživatelský avatar
PITBULL

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 533
Registrován: 28 srp 2010, 07:42
Bydliště: Ostrava-Lhotka
Skútr / moto: SUZUKI burgman 125

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod salada » 05 čer 2014, 15:27

Ahoj. Poslední dobou se mi začal objevovat problém přehřívání. A to i když je venku třeba 16st. Zkusil jsem úplně vyndat termostat ale problém trvá. Za jízdy po rovině ustálenou rychlostí to ještě jde, při proplétání mezi auty už leze ručička do červeného. Teploměr ukazuje správně. Zkusil jsem rozpojit hadici dole u chladiče a strčit ji do lavoru s vodou. Po nastartování to čerpá hodně. Dříve jsem měl venku čerpadlo a nic špatného na něm není. Chladič vypadá čistě.
Jak často se spíná ventilátor na chladiči? Mě sice funguje ale mám pocit, že se spíná až při dost vysoké teplotě. Ale že by se měl normálně spínat i za provozu? Mohu ho ještě zkusit spínat ručně (dodělám spínač).
Ještě jsem vypozoroval, že teplota u červeného pole trochu kolísá (jako by tam ještě někde byl další termostat ale to pravděpodobně nebude).
Čím to může být?
salada

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 36
Registrován: 22 čer 2012, 23:09
Skútr / moto: Suzuki Burgman 150 (2002)

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod PITBULL » 05 čer 2014, 19:07

Nemate nekdo adresy kde se da koupit zadní řemenice a spojka ja nasel jen pouzite na scootland :(
Žabi hněv
Uživatelský avatar
PITBULL

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 533
Registrován: 28 srp 2010, 07:42
Bydliště: Ostrava-Lhotka
Skútr / moto: SUZUKI burgman 125

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod wilda3 » 09 čer 2014, 13:29

Ahoj páni Burgmaňáci, chtěl bych vás poprosit o radu. Můj Burgoš nechce jet resp. netáhne. Nastartuje na drnc, na stojanu jde krásně do otáček, ani při jízdě nijak necuká, ale nemá pořádný výkon, pozvolna se rozjede tak na 60 km/h na rovince a víc ani prd. Stalo se mi to z ničeho nic při jízdě na rovince. Jedu si necelý kilečko a najednou pozvolný plynulý pokles rychlosti. Před 100 km jsem měnil indukční cívku a svíčku. Cívku jsem kupoval starší ve Scootlandu. Je možný, že by mohl být problém v té cívce, ikdyž těch 100 km nebyl problém?

Zkoušel jsem vyprat vzducháč, bez efektu. V přívodu benzinu jsem problém neshledal. Táta mi říkal, že podobně se mu chovala motorka, když byl špatný regulátor napětí. Je nějaký regulátor na Burgošovi?

Při pročítání skutrfora jsem narazil na pár názorů, že by to mohla způsobovat membrána v karbecu, je to možné, že by to jelo a nemělo výkon kvůli membráně?

V příloze přikládám fotku svíčky, dle mého laického názoru vypadá cajk, co myslíte?

Moc moc děkuji za rady a odpovědi.

Wilda
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
wilda3

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 128
Registrován: 09 kvě 2013, 17:49
Skútr / moto: Honda PCX 125 hnědá perleť r.v.2014

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod Kuňák » 09 čer 2014, 15:04

Zdravím všechny, pokud by měl někdo zájem, tak mám po Buráčkovi r.v. 2004 fungl nové přední desky, ložisko krku řízení a použitý karbec včetně membrány, origos variator, plně funkční a řemen, taktéž v dobrém stavu. V karbecu akorat neni pruzinka u trysky a na jehle neni ten plastovej bazmekt, jinak kompletní. Popř napište SZ nebo zavolejte na 777 14 38 07 Hoj Pavel
Kuňák

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 25 úno 2013, 16:35
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Suzuki Bandit 600 S, Piaggio Typhon 50 2t

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod wilda3 » 09 čer 2014, 15:34

Pavle díky za SZ, prosím Tě ta membrána je položka č. 1A na přiloženém obrázku? Půjdu rozdělat a překontrolovat karbec, tak abych věděl... Do SZ mi nešel přidat obrázek, tak píšu sem. Dík. Do Brna občas jezdím...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
wilda3

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 128
Registrován: 09 kvě 2013, 17:49
Skútr / moto: Honda PCX 125 hnědá perleť r.v.2014

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod Kuňák » 09 čer 2014, 17:47

Ano, to je presne ono. Bud opatrnej, jehla je tam na pruzince a rado to skace a taky davej pozor na ten plastovej kosicek, aby jsi neulomil nozicku.

-- 9. 6. 2014 17:47 --

Ano, to je presne ono. Bud opatrnej, jehla je tam na pruzince a rado to skace a taky davej pozor na ten plastovej kosicek, aby jsi neulomil nozicku.

-- 9. 6. 2014 17:48 --

Ano, to je presne ono. Bud opatrnej, jehla je tam na pruzince a rado to skace a taky davej pozor na ten plastovej kosicek, aby jsi neulomil nozicku.

-- 9. 6. 2014 17:49 --

Ano, to je presne ono. Bud opatrnej, jehla je tam na pruzince a rado to skace a taky davej pozor na ten plastovej kosicek, aby jsi neulomil nozicku
Kuňák

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 25 úno 2013, 16:35
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Suzuki Bandit 600 S, Piaggio Typhon 50 2t

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod wilda3 » 09 čer 2014, 18:24

Tak membrána je v pořádku, akorát se mi nezdála jehla, zejména to, že není stavitelná její výška=je to jeden kus společně s vrchním plíškem... Je to normální stav? Někde jsem tu na fóru četl, že na jehle jsou drážky a pomocí plíšku se nastaví její výška. Ten košíček na vršku jehly, má být zapadlý (zasunutý) v pružince?

Stav nezměněn, výkon špatný ;-(

Ještě jsem dnes zjistil děravou odkalovací záslepku airboxu, tak nevím jestli to nemohl být taky problém. Zkusím zítra nějak zaslepit a budu pokračovat v pátrání....

dále děkuji za tipy v čem by mohl být problém.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
wilda3

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 128
Registrován: 09 kvě 2013, 17:49
Skútr / moto: Honda PCX 125 hnědá perleť r.v.2014

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod Kuňák » 10 čer 2014, 09:04

Podívej se pořádně na tu membránu, stačí úplně malilinkatá prasklinka. Jehlu jsem měl úplně stejnou, a ten plastovej košíček musí být nasazený na jehlu a pacičky roztažené a strčené do pružiny, jinak ta jehla tam bude lítat a nebude to hrčet tak jak má.
Kuňák

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 25 úno 2013, 16:35
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Suzuki Bandit 600 S, Piaggio Typhon 50 2t

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků