Diskuze o skútrech většího objemu.
05 bře 2014, 13:10
Tak zkus nejakou domaci vyrobu nebo nekomu ric urcite to bude levnejsi jak to kupovat
06 bře 2014, 13:24
To vypadá moc dobře
to jsem ještě neviděl .
09 bře 2014, 11:36
Dobrý den, nevíte někdo jak se zresetuje počítadlo km zbývajících do servisního intervalu? Burák od 2007, tedy stříkačka. Všiml jsem si, že po zapnutí klíčku se zobrazí počet zbývajících km...
10 bře 2014, 07:45
Ja uz to delala ale ted jsi nevzpomenu na presny postup myslim ze drzis to tlacitko na palubce otocis klickem a porad drzis tlacitko dokud jsem nevynuluje. Asi tak nejak
http://www.youtube.com/watch?v=U9VvkNCA08w
21 bře 2014, 17:59
ahoj kluci.Mám problém.dnes jsem vyjel na delší výlet cca 60km ručička teploměru(chladič) se pohybovala až v druhé polivině budíku a neustále až k červenému poli(na hranu-né do červeného a pak klesala do poloviny budíku.V první polovině vůbec nebyla.Pořád nahoru a dolu.Když jsem zastavil na semaforech tak dost dlouho se držela na hraně červeného pole(skoro vařím)Po zastavení jsem se podíval na vyrovnávací nádržku a hned vedle je dolejvací víko chladiče.Trochu jsem ho pootevřel a už syčela horká voda.co se děje? pomozte mi začína sezona a já řeším první můj problém.Nikdy jsem žádnej neměl.Mám najeto skutečných 16 tis.V prosinci jsem vyměnil uplně všechny náplně.Včetně vody v chladiči.I když tam píšou že obsah je cca 1,1 litr mne se povedlo vyměnit pouze 0,75 litru.Víc mi nevyteklo.Kde mám problém?Je někde termostat? nebo vodní pumpa nefunguje.Prostě ručička penamentně kolíše ve druhé polovině budíku .díky za rady.ozvěte se mi kdo to měl nebo kdo ví...
21 bře 2014, 18:22
Vzhledem k tomu, že jsi měnil vodu, budeš to mít asi zavzdušněné. A zřejmě ti nefunguje čidlo na spínání ventilátoru, nebo ventilátor sám.
21 bře 2014, 22:10
čau rosi.No a co mám dělat? jak poznám že je to zavzdušněný?ve vyrovnávací nádrži je vody dost(mezi riskama)pak kdy má sepnou ventilátor? kde mám začít?může to dělat termostat?ručička plynule jezdí nahoru k červenému poli,pak se tam zdrží cca 1 minutu a pak klesne tak k půlce,pak zase minutku a znovu až k červené rysce,a pořád dokola.
je pravda že když jsem v listopadu měnil kapalinu tak už jsem nenajezdil vůbec nic. až dnes 60 km.jak odvzdušnit?Jak to poznat?díky předem
22 bře 2014, 06:19
Taky se mi taky stalo vymnenil jsem kapalinu a litala teplota mas to zavzdusnene
ja to vyresil: postav skuta predkem do poradneho kopce (nebo hod predni kolo na poradny spalek) nastartuj a vytacej otacky a dolivej kapalinu. Ja jsem pak urcite pres pul litru urcite dolil
22 bře 2014, 08:03
Díky Pittbul.o víkendu to zkusím.Do otáček?Tak se mi skutr rozjede....ne?Jo a ještě kudy dolít kapalinu?v tom listopadu jsem ji doléjval přes vyrovnávací (plastovou)nádržku na které je min-max.?
22 bře 2014, 08:33
Tak do poradneho kopce na stojan do svahu nejak jsi porad
a parkrat vem za plyn a uvidis jak bude ubyvat kapalina tak budes pak jen dolivat
22 bře 2014, 17:11
Díky jdu nato.Dám vědět.
22 bře 2014, 19:06
čau.Tak dolil jsem cca 0,5 litru.Dolejval jsem přes to kovové víčko na kterém je napsáno 1,1 litr a je hned vedle plastové vyrovnávaci nádržky na které je napsáno min-max.Dolejval jsem i když hladina ve vyrovnávací nádobě neubývala.Přesto všechno se tam vešlo 0,5 litru.Pak jsem to dal do roviny a nechal jsem to běžet cca 20min na volnoběh občas jsem to protočil do vyšších otáček a ručička byla trvale přikovaná ve čtvrtině budíku něco mezi začátkem a polovinou budíku.Nehejbala se nahoru a dolu. byla ve stálé poloze. Tak snad bude ok. Když by bylo zítra počasí tak se projedu nějakých 20 km a uvidíme. Snad je problém vyřešen. Dám Ti vědět.Zatím jěště jednou díky.
24 bře 2014, 23:04
To: Pitbull. Potvrzuji vynulování servisního intervalu, Burák stříkačka. Při vypnutém zapalování zmáčknout tlačítko hodin a zapnout klíček. Objeví se hodnota 4000 a můžeme začít ukusovat další kilometry... Dnes jsem to absolvoval.