Ahoj, tak včera jsem nedojel domu z Brna. Chybelo mi 10 km v peknym lijaku... Po jizde z kopce bez plynu, Burak po naslednem pridani plynu nejel, jako by prokluzovala spojka, motor sel normalne do otacek. Dnes jsem sundal kryt variatoru a vypadl z nej kousek plisku. Vzadu za variátorem je videt další nejaky poskozeny zbytek viz. foto. Predpokladam, ze problém bude bude asi v krycim plechu variatoru (puvodne jsem myslel spojka) resp. ve valeckach, ale jelikož se mi nepodarilo povolit matku na variatoru, tak mam na vas dotaz. Jo a sirku remenu jsem nameril 20,8 mm, tak ten bych taky vymenil.
Mate nejakou radu jak matku povolit, když nemam razovy utahovak? Vyzkousel jsem par pokusu o povoleni,ale nezadarilo se (jen jsem si ulomil jedno zebro na chlazeni...). Chtelo by to nejaky tip na blokovaci klic, jak pisou na Scootlandu,ale tam mají vse pekne popsano jen pro dvoutakt...
Diky za rady, muj mechos je do pondělka mimo CR, tak bych to chtěl poresit sam.
Remen 844x22 a valecky 20x15 13g je to tak? Nezkouseli jste jinou vahu? Na netu jsem narazil jen na jeden eshop s temahle valeckama...
IMAG0562.jpg
IMAG0561.jpg
IMAG0558.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.