Na delsi dobu jsem se odmlcel, jelikoz jsem resil pomerne zavazny problem se svym Burakem. Zacalo to vyssi spotrebou, jak jsem zde drive psal, cili stary dobry prde Rosi

spotrebu je urcite dobre resit resp. sledovat...
Abych to zbytecne nenatahoval, ve finale jsem zjistil, ze se mi utrhl kousek spodniho rohu ze "soupete" v kterem je jehla karbecu (drive je odkaz na schema karbecu). Jednalo se o polozku 1A. Tento zhruba 1cm2 hliniku byl samozrejme nasat motorem, postupne se rozdrtil a nicil valec a pist... Motor pritom nebyl nejak moc hlucnej, ikdyz ted je trochu tissi, na vykonu to takrka nebylo znat... Je mozne, ze to byla od prvopocatku pricina mych problemu...
Nyni jezdim okolo 3 litru, tak snad to vydrzi...
Jinak je to udajne zavada, ktera se u techto starsich Buraku obcas vyskytuje, sice nevim proc se to odlamuje... U novejsich karburatoru je soupe z plastu, problem s nim nebyva, a i kdyby, tak se plast v motoru spali a neudela paseku v valci. Ja tam mam jiz to plastove... tolik vysvetleni od meho mechose