Suzuki Burgman 125

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod saimon1 » 26 kvě 2013, 19:28

Zásuvka mně stála 50,- a pojistkové pouzdro 15,- a dva dráty.
Pak vše zapojil přímo na baterku. Díru jsem vyvrtal stromečkovým vrtákem aby byla pěkně rovná a hotovo. :wink:
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod Rosi45 » 26 kvě 2013, 20:08

Já bych to napojil přímo na baterku. Prodávají se zásuvky s pojistkou i očkama.
Obrázek
Uživatelský avatar
Rosi45

500+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 749
Registrován: 19 pro 2011, 21:35
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Burgman UH 125,Kymco Downtown 300i ABS- B650 EX K8
Tuning / úpravy: boční kufřiky -22l

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod johny3 » 27 kvě 2013, 16:39

Takze po dlhom rozmyslani a po precitani x recenzii som zakupil B125 :) Mozem povedat ze maximalna spokojnost zatial.. Teda bola by nebyt jedneho problemu.. Prestal mi tachometer ukazovat rychlost... Docital som sa tu nieco o magnetoch a snimacoch.. Chcem vas poprosit o radu kde sa nachadza ako to vymenit a cca cena...
johny3

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 27 kvě 2013, 16:28
Skútr / moto: Suzuki Burgman 125

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod saimon1 » 27 kvě 2013, 16:45

Ahoj. Co máš za rok výroby?
Jinak bowden vede na přední kolo a je na pravé straně. Stačí to vydělat, vyčistit a znovu namazat. :wink:
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod memo » 28 kvě 2013, 18:34

Zdravim pánové, jedu si to takhle s mym Burgmanem 125 rv 02 po ulici a najednou ztratí výkon. Jede tak maximálně 60 km a sílu to má jako kdyby v tom byl motor od sekačky. Otáčky se taky nevytočí do plnejch, ale nedusí se. Po prostudování tohoto fora to asi vypadá na prasklou membránu v karbecu. Někdo nějaký nápad eventuelně, kde bych takovou membránu sehnal? Nějak jsem na netu žádnou nenašel:(
Stadion s11, Pionýr Mustang, Yamaha Slider 70 ccm, Suzuki Burgman 125, momentálně a na dlouho Piaggio Beverly 500 najeto 22 tis.
Uživatelský avatar
memo

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 59
Registrován: 28 led 2013, 13:16
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod saimon1 » 28 kvě 2013, 18:40

Memo napiš Rosimu. Možná ti poradí z tou mebránou. :)
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod wilda3 » 28 kvě 2013, 20:15

Ahoj memo, začni vyčištěním karbecu, zejména se soustřeď na tu menší trysku uprostřed karbecu. Já měl podobnej, né-li stejnej problém , viz. několik stránek předem, a hlavní problém byl v takřka nepatrně přicpané této trysce. Při pohledu proti světlu do trysky v poloze vodrovné vypadala docela v poho, pravděpodobně se to drobné "smítko" položilo na stěnu trysky, a při svislé poloze trysku přicpalo... Stalo se mi to pak ještě jednou a od té doby už dobrý. Dále zkontroluj těsněnící gumu na kolínku (přírubě), na které je uchycen karbec. Tam když to přisává tak se to také chová jak píšeš. Já ji musel nakonec vyměnit, ikdyž jsem dříve psal, že se ji podařilo opravit, ale jelikož jsem karbec několikrát vyndaval a čistil, tak se nakonec protrhla...

Fakt jsem se s tím natrápil, vyměnil palivový filtr, vzduchový filtr, vysál nádrž a vyčistil ji, vyměnil svíčku, ale nakonec jsem opětovně skončil u té menší trysky v karbecu...

Ta membrána která vstřikuje palivo do karbecu, podle mého laického názoru buď dává, nebo ne (dušení, cukání nezpůsobuje, když se dostaneš na 60 km/h). Každopádně když rozděláš karbec můžeš zkusit stlačit táhlo této membrány, a měl by vystříknout zbyteček benzínu z té malé trysky vedle, vždy tam trošku zůstane "viset".

Ať se daří, bude to snad jako většinou prkotina...

odkaz na tu přírubu: http://www.motorkari.cz/motobazar/nahra ... 59109.html
wilda3

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 128
Registrován: 09 kvě 2013, 17:49
Skútr / moto: Honda PCX 125 hnědá perleť r.v.2014

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod memo » 28 kvě 2013, 21:57

Děkuju moc za rady a cenné informace. Pořádně nevim ani kde membránu hledat atd, ale zítra se do toho beze strachu pustím a vše rozeberu - kdo se bojí nesmí do lesa :) Díky a dám vědět co to bylo

Možná to nakonec bude to kolínko. Už je takový opravený. Je přes něj nějakej igelit nebo taková látka stažená nějakou gumou - asi to dřív takhle vyřešil minulej majitel. Kéž by :) díky!!!
Stadion s11, Pionýr Mustang, Yamaha Slider 70 ccm, Suzuki Burgman 125, momentálně a na dlouho Piaggio Beverly 500 najeto 22 tis.
Uživatelský avatar
memo

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 59
Registrován: 28 led 2013, 13:16
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod memo » 29 kvě 2013, 13:45

karburátor burgiíí.png
Dneska jsem to odstrojil a trochu kouknul na krbec a pokud je teda membrána to hned nahoře pod takovym plastovym víkem, tak vypadá, že je v pořádku. Jinak ta malá tryska Wildo3 před šoupátkem vždycky při přidání plynu krásně stříkne benál do karbecu. Trochu jsem se leknul a dál už jsem nešel. To kolínko vyadá na pohled ok. Posílám obrázek karbecu, kterej mi poslal Rosi, tak prosím Wildo3 napiš jaká ta tryska se ti ucpávala. Díky a zítra na to jdu vzhledem k přeplněnejm servisům znova. Jinak nemám žádný těsnění k tomu karbecu, tak nevíte, jestli ty těsnění odejdou a musej se měnit nebo to starý vydrží?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Stadion s11, Pionýr Mustang, Yamaha Slider 70 ccm, Suzuki Burgman 125, momentálně a na dlouho Piaggio Beverly 500 najeto 22 tis.
Uživatelský avatar
memo

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 59
Registrován: 28 led 2013, 13:16
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod johny3 » 29 kvě 2013, 14:16

Dakujem za radu vyskusam to poriadne vycistit. Dufam ze to bude len takato malickost a nie nieco vaznejsie :( Inak mam rocnik 2007 :) Este by som sa chcel spytat kamarat ma taktiez B125 rocnik 2002 ma problem ked sa mu zohreje motor tak sa mu drzia vysoke otacky a moto ma tendenciu stale ist a preto musi stale drzat brzdu..Pozeral aj lanko to je ok a vycistil aj membranu karburatora a nepomohlo..Poprosiiim o radu. Dakujem :)
johny3

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 27 kvě 2013, 16:28
Skútr / moto: Suzuki Burgman 125

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod memo » 29 kvě 2013, 14:35

Tohle jsem dřív taky řešil a na radu místního jsem pouze jednoduše snížil otáčky na volnoběh. Jednoduše takovou plastíkem zakrytou dírkou v úložnym prostoru. Sundá se to plastový víko a šroubovákem se tam nahmatá šroub a ten se poštoluje dle potřeby.
Stadion s11, Pionýr Mustang, Yamaha Slider 70 ccm, Suzuki Burgman 125, momentálně a na dlouho Piaggio Beverly 500 najeto 22 tis.
Uživatelský avatar
memo

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 59
Registrován: 28 led 2013, 13:16
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod wilda3 » 29 kvě 2013, 14:40

To memo -Me se pricpavala tryska s cislem 10.

Johny3 - pripada mi to jako problem, kterej se tu uz probiral. Mohl by byt problem v jehle automatickeho sytice...
wilda3

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 128
Registrován: 09 kvě 2013, 17:49
Skútr / moto: Honda PCX 125 hnědá perleť r.v.2014

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod memo » 29 kvě 2013, 17:10

Je možný, že ten problém způsobí opravdu jen mikro trhlinka v tý membráně???? Kdyžtak by o bylo jasný - je tam
Stadion s11, Pionýr Mustang, Yamaha Slider 70 ccm, Suzuki Burgman 125, momentálně a na dlouho Piaggio Beverly 500 najeto 22 tis.
Uživatelský avatar
memo

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 59
Registrován: 28 led 2013, 13:16
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod memo » 29 kvě 2013, 18:37

Tak to nebude ono. Direčku jsem zalepil vteřinákem a po zaschnutí vrátil a pořád to skoro nejede.

Udělal jsem dnes ještě jeden pokus. Když jsem sundal z karbecu tu gumovou trubici, která vede ke vzduchovýmu filtru, přiložil k sání na karbecu dva prsty, tak to točí jak má. Jedinej problém ted mám, že si to nedovedu vysvětlit. Filtr je čistej. Nemáte někdo nějaký nápad příčiny problému??
Stadion s11, Pionýr Mustang, Yamaha Slider 70 ccm, Suzuki Burgman 125, momentálně a na dlouho Piaggio Beverly 500 najeto 22 tis.
Uživatelský avatar
memo

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 59
Registrován: 28 led 2013, 13:16
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod saimon1 » 29 kvě 2013, 19:35

Tak to asi už bude sytič.
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků

cron