Ahoj memo, začni vyčištěním karbecu, zejména se soustřeď na tu menší trysku uprostřed karbecu. Já měl podobnej, né-li stejnej problém , viz. několik stránek předem, a hlavní problém byl v takřka nepatrně přicpané této trysce. Při pohledu proti světlu do trysky v poloze vodrovné vypadala docela v poho, pravděpodobně se to drobné "smítko" položilo na stěnu trysky, a při svislé poloze trysku přicpalo... Stalo se mi to pak ještě jednou a od té doby už dobrý. Dále zkontroluj těsněnící gumu na kolínku (přírubě), na které je uchycen karbec. Tam když to přisává tak se to také chová jak píšeš. Já ji musel nakonec vyměnit, ikdyž jsem dříve psal, že se ji podařilo opravit, ale jelikož jsem karbec několikrát vyndaval a čistil, tak se nakonec protrhla...
Fakt jsem se s tím natrápil, vyměnil palivový filtr, vzduchový filtr, vysál nádrž a vyčistil ji, vyměnil svíčku, ale nakonec jsem opětovně skončil u té menší trysky v karbecu...
Ta membrána která vstřikuje palivo do karbecu, podle mého laického názoru buď dává, nebo ne (dušení, cukání nezpůsobuje, když se dostaneš na 60 km/h). Každopádně když rozděláš karbec můžeš zkusit stlačit táhlo této membrány, a měl by vystříknout zbyteček benzínu z té malé trysky vedle, vždy tam trošku zůstane "viset".
Ať se daří, bude to snad jako většinou prkotina...
odkaz na tu přírubu:
http://www.motorkari.cz/motobazar/nahra ... 59109.html