Musel bys každou změřit nebo do každí pustit okolo 1,5V, jestli se rožne a pak vyměnit. Jsou asi zapojené do série. Tím, když jedna prdne, tak nesvítí žádná.
Fotoalbum | Motorkáři | Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.
Jak koukám na to světlo, je tam diod víc. 12? Určitě nebudou všechny do serie. Na LED je vyšší napětí než 1,5V. Navíc vždy se tam dává seriově rezistor. Třeba do pásků se myslím dávají 3 LED do serie a další trojice jsou paralelně. Tady to bude obdobně. Musela by tedy odejít vždy LEDka z toho daného seriového zapojení. Klidně můžeš zkusit to světlo připojit na 10-12V a postupně zkratuj jednotlivé LEDky. Když ani to nepomůže tak jich odešlo v serii více. Pak je nejjednodušší koupit všechny nové a vyměnit to vše.
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.
čau kluci.Těch diod je skutečně 9.Diody jsou zapojené paralelně.Mezi první a třetí diodou je odpor.Tá první dioda začína pólem minus.Když jsem pánové připojil 3,5 V na první diodu nejblíž k drátům rozsvítíly se všechny diody velmi jasně(radši jsem podržel 3,5 V krátce) Když jsem se postupně dotýkal každé diody vždy se rozsvítily jasně všechny diody.Podotýkam že jsem se napojil vždy ze strany plošního spoje kde je vidět dioda.(né zdruhé strany kde je to připájkované). A pak jsem to zkusil ze strany,pájkované.Rozsvítí se zase všechny ale až od diody č.3(t.z.že mimo odpor) protože je to paralelně tak je logické že se rozsvítily všechny a hodně jasně(pouze na 3,5V).Jsem z toho jelen jak může fungovat paralelní zapojení na 12 V.původní majitel nemá ani tušení protože to sám koupil a ani nevěděl že to tam je.Buď k tomu přišel jako slepej k houslým (k boxu) nebo ho ukradl (haha-dělám si srandu.)ale to by k tomu neměl plotnu a 2ks klíče. On si to všimnul až když mi to posílal(balil) nejspíš to asi vše demontuji.já jsem stejně nikdy nepočítal s tím že tam kdy dám nějaké brzdové světlo.Stejně to nebude homologované a bude akurát průser.Ale jak zadělat zespoda kufru v průměru 2,5 cm díru až to demontuji!!!
Tenhle popis je k ničemu. Jediné, co se potvrdilo je, že to musí být zapojené paralelně. Zkus sem dát opravdu dobré fotky jak ze strany LED tak ze strany spojů. Z toho už by šlo něco vyčíst.
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.
Tos měl pěkně udělaný. A kam si zasuvku napojil? Primo na baterku, nebo nekde jinde? Je treba asi dat pojistku, ze? Moc tomu nerozumim, ale rikam si, ze na tom asi nic nebude, a chtel bych to udelat svepomoci...