Diskuze o skútrech většího objemu.
10 kvě 2013, 11:47
Tak to už mám asi předělaný nebo ty to máš nějaký zmršený. Já tam mám normální asi M6 s normálním šestihranem.
10 kvě 2013, 13:11
Zdarec, tak jsem prave dojel, a problem je vyresen. Byla trosku pricpana ta mensi tryska v karbecu, a tesneni na te prirube u karbecu bylo hodne fuseracky zelepene izolackou. Manik to zalepil nejakym tekutym gumovym tesnenim a jeste to pretahl paskou (nastesti to tesneni nebylo trhle skrz, pouze na par mistech lehce odlepene). Proste se potvrdilo, ze cesky rucicky jsou mnohem sikovnejsi nez ty francouzske
Nyni Burak vali jak ma, chvilku jsem se nekoukal na tachec a najednou tam bylo 110, tak jsem to hned stahl na pohodovych 85 a pekne se projel...
Diky za poznatky.
10 kvě 2013, 13:53
Wildo a máš tam i palivový filtr? Myslím na hadičce z nádrže?
10 kvě 2013, 14:01
Ano mam, jen co vyjedu nadrz, tak se ho chystam preventivne vymenit.
10 kvě 2013, 14:05
OK, raději tam dej nové at máš klid
10 kvě 2013, 22:54
Tak to je SUPER ! Přeji hodně pohodových a bezproblémových kilometrů
15 kvě 2013, 19:00
Chlapíci,kdyby chtěl někdo měnit ložiska na spojce,tak sehnat dopředu (ale nevím kde) a jsou tam tyhle :
- jehlové -HK 2220 LL
- kuličkové - R 2412 ZZ
17.5 - oprava --- a vím kde
- cena do 300kč
Naposledy upravil
Rosi45 dne 02 črc 2013, 18:04, celkově upraveno 3
17 kvě 2013, 08:13
Zdar pánové.
Ví někdo jaký smysl nebo význam má vypnutí motoru když postavím Burgmana na boční stojan.Když to odpojím,stane se něco?jde mi jenom o to že když třeba potřebuji např. otevřít vrata tak abych to nemusel chcípat musím to dát na zadní stojan.je mi rachlejší a jednodušší to hodit na boční stojan.Stane se něco když se to odpojí elektricky?
dík
17 kvě 2013, 08:19
Nestane se vůbec nic. Taky mně to štvalo! Je to jen kvůli bezpečnost aby ti někdo náhodou neotočil rukojetí plynu a nespadl.
17 kvě 2013, 10:31
hmmm. Tak to asi odpojím zaizoluji a bude klid.Děkuji
17 kvě 2013, 10:49
Odpoj , nastav , protáhni někam pod sedlo , dej tam "skrytej" vypínač ... Já to tak udělal .
17 kvě 2013, 11:15
Myslím že to není úplně kvůli spadnutí skůtru, když je na policajtu a někdo přidá plyn, ale je to kvůli tomu aby ses nerozjel s nezaklopeným policajtem, to je potom docela show v první levé zatáčce.
17 kvě 2013, 11:21
Asi to bude kvůli oběma důvodům. Další důvod mě napadá pokud by někdo chtěl nastartovat. Nemyslím cizí ale nahodit (studený) motor a zatím se dopřipravit (helma...). Neuvědomí si, ře není na hlavním stojanu ale na policajtovi a může mu to ujet....
17 kvě 2013, 11:31
ahaaaaaaa.Takže ono to bude mít opodstatnění.je pravda,proč by to výrobce tam instaloval.Někdo přemýšlel.A to je dobře.To by mohl být i průser v zatáčce.Ten boční stojan jsem měl na 50cm skutru na pružinu bez elektriky.A i na Burgmanovi se mi stalo že jsem pouze z mirneho kopečka popjel bez nastartování cca 5-7 m a škrtnul jsem o boční stojan(neuvědomil jsem si že ho tam mám,nebo jsem ho nedal uplně zpět.zajímavý se podělit o zkušenostech s Vámi.Dík
17 kvě 2013, 14:46
Ono taky ráno,když to nakopneš na sytič ,by se ti mohlo stát,že ti ujede
Asi to tam pro ho...o nebude když uvážíš,co všechno by se mohlo stát. A že mě jeden človíček nečekaně zatočil plynem . . . sem mu něco nepěkného řekl