Suzuki Burgman 125

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod saimon1 » 02 kvě 2013, 20:57

Vše máš o 2 stránky zpět, kde jsem to psal. Každých 6000 km.
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod snilek39 » 02 kvě 2013, 21:02

dekuji a preji hezky vecer
snilek39

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 15
Registrován: 30 dub 2013, 08:18
Bydliště: Kreckov
Skútr / moto: babeta 2 acess max 4 300 ted suzuki burgman 125
Tuning / úpravy: Je prima takovy jaky je zadne zmeny nejsou potrebne hlavne ze jede

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod saimon1 » 02 kvě 2013, 21:06

NZ :)
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod wilda3 » 09 kvě 2013, 20:59

Zdravím všechny majitelé Buráků, také jsem se pred pár dny mezi vás zařadil - 125 r.v.2002. Bohužel po pár ujetých kilometrech se při vyšších otáčkách Burák začal "dusit", což je nyní již pravidelné při každé snaze o akceleraci. Při pročítání tohoto fora, mám pocit, že mám stejný problém jako mel kdysi Rosi45, s tím rozdílem, že mě to prozatím úplně nechcípne, nicméně mám obavu aby to tak nedopadlo... Kdybys toto Rosi četl, mohl bys dat prosím vědět, co to nakonec bylo? Zda-li to těsnění na přírubě, které lze poridit jen komplet s prirubou v origo za 2800,- a pretesnovani udajne nema cenu? Jinak zitra rano jedu za borcem od ktereho jsem Buraka koupil, ktery dle meho telefonickeho popisu tvrdi, ze to bude o serizeni karbecu (udajne se mohlo po zime neco nasat z nadrze) kez by mel pravdu... Ja, prozatim neprilis zdatny motoopravar vymenil svicku, vzduchovy filtr = vysledek nula... Podle meho laickeho nazoru je spatny prisun benzinu, ci falesne prisavani vzduchu - dosti ze siroka receno.

Dekuji za pripadne poznatky a rady Wilda
wilda3

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 128
Registrován: 09 kvě 2013, 17:49
Skútr / moto: Honda PCX 125 hnědá perleť r.v.2014

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod saimon1 » 09 kvě 2013, 21:06

wilda3 - Zdarec, tak Rosi mněl závadu v tom, že mu upadl zajišťovací mosazný zajišťovací plíšek jehly nahoře. :wink:
Jinak doporučuji raději kompletně vyčistit karbec ale může to bít i ta prasklá příruba a tu má novou asi na prodej Rosi. :)
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod wilda3 » 09 kvě 2013, 21:22

Saimon1 - Ahoj,ty jo to je rychlost, diky za odpoved. O te jehle sytice jsem se docetl, ale mel jsem za to, ze to byl duvod vysokych otacek pri volnobehu, ale mozna mi to nejak splynulo... toto vase vlakno je hodne obsahle, a informaci pro zacatek mooooc :D , coz je samozrejme dobre.

Uvidim jak zitra dopadnu, dam vedet.
wilda3

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 128
Registrován: 09 kvě 2013, 17:49
Skútr / moto: Honda PCX 125 hnědá perleť r.v.2014

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod saimon1 » 09 kvě 2013, 21:26

No obsáhlejší by bylo, kdyby mi tady nějaký moderátor nesmazal Technické vlákno ohledně Burgmana 125 !
Ale to už je teď jedno. Nechtěl jsem aby to tu dopadlo, jako u PCX!!!!!!!!!!

Ještě si zatrhni dole sledování tohoto vlákna a máš to hned i do emailu :wink:
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod wilda3 » 09 kvě 2013, 22:14

No tak jeste ze jsem si neporidil PCX a nemusel procitat a hledat info v jejich stovkach stran...

Dik za rady, uz to sleduji :)

Preji prijemny zbytek vecera
wilda3

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 128
Registrován: 09 kvě 2013, 17:49
Skútr / moto: Honda PCX 125 hnědá perleť r.v.2014

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod Rosi45 » 09 kvě 2013, 23:05

Čau ogaři :mrgreen:
Tak přírubu jsem opravil samovulkanizační páskou,protože ten mrňavý šestihránek,kterým je dotažená,nějaký talián očehlal tak,že to nejde povolit a páska je sqělá.
Možná bych to i tipnul na čerpadlo. Moc věcí do výrobny směsi tam nekecá. Asi bude muset vana pod sedlem ven a to už NIKDY nechci dělat . :? Uvidíš co s tím provede bývalý majitel a potom to pořešíme dál.
Obrázek
Uživatelský avatar
Rosi45

500+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 749
Registrován: 19 pro 2011, 21:35
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Burgman UH 125,Kymco Downtown 300i ABS- B650 EX K8
Tuning / úpravy: boční kufřiky -22l

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod salada » 10 kvě 2013, 03:10

Ahoj.
Nevím, jaký malý šestihránek máš na mysli. Příruba je k hlavě přidělaná tuším M6 (10 gola) a na druhé straně je karbec utáhnut sponou (asi stačí lepší spona na zahradní hadice). U mě byl hlavní problém že se odlepovala (praskla?) to gumové zakončení kolínka. Slepil jsem to nějakým vulkanizačním lepidlem na gumu a zatím to drží velmi dobře.
K tomu dušení, čerpadlem to asi nebude. To by nedělalo hned po přidání plynu. Nějaká zásoba benzínu je v plovákové komoře. Vyndal bych podsedlovou vanu, sundal sací hadici a podíval se, co to dělá při přidání plynu. Musí se zvednout šoupátko až nahoru (i s jehlou), vstříknout trochu benzínu akcelerační pumpičkou. Může být poškozená membrána, špatně usazená jehla (otevře se vzduch ale benzin ne), přifukování za karbecem, přicpaná tryska...
salada

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 36
Registrován: 22 čer 2012, 23:09
Skútr / moto: Suzuki Burgman 150 (2002)

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod Rosi45 » 10 kvě 2013, 08:46

Před opravou přiruby a ten šestihránek. Jestli tam máš něco jinak,tak to buď začali dělat jinak nebo to už někdo předělal.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Obrázek
Uživatelský avatar
Rosi45

500+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 749
Registrován: 19 pro 2011, 21:35
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Burgman UH 125,Kymco Downtown 300i ABS- B650 EX K8
Tuning / úpravy: boční kufřiky -22l

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod salada » 10 kvě 2013, 08:56

Pokud si vzpomínám, mám tam šrouby se šestihranem. Ale nic mrňavého, tuším na 10 klíč. S tím žádný problém nebyl. Tuším rok 2002.
salada

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 36
Registrován: 22 čer 2012, 23:09
Skútr / moto: Suzuki Burgman 150 (2002)

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod Rosi45 » 10 kvě 2013, 09:06

salada píše:Pokud si vzpomínám, mám tam šrouby se šestihranem. Ale nic mrňavého, tuším na 10 klíč. S tím žádný problém nebyl. Tuším rok 2002.


Šestka,nebo menší. Už si přesně nepamatuju.,Musel jsem si golečku půjčit,páč jsem měl nejmenší 8.
Obrázek
Uživatelský avatar
Rosi45

500+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 749
Registrován: 19 pro 2011, 21:35
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Burgman UH 125,Kymco Downtown 300i ABS- B650 EX K8
Tuning / úpravy: boční kufřiky -22l

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod salada » 10 kvě 2013, 09:51

Nechci se hádat ale to tam asi z výroby nebylo. 6 nebo 7mm klíč má M4 (M3 má 5,5mm) a to by asi moc neuneslo (a ještě ty vibrace).
salada

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 36
Registrován: 22 čer 2012, 23:09
Skútr / moto: Suzuki Burgman 150 (2002)

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod Rosi45 » 10 kvě 2013, 11:30

Kdyyž se podíváš na tu podložku,která je částí hlavy šroubu,klidně pod tím může být dřík M8 nebo dřív M6. Proč je to tak debilně - možná neví ani konstruktér.
Obrázek
Uživatelský avatar
Rosi45

500+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 749
Registrován: 19 pro 2011, 21:35
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Burgman UH 125,Kymco Downtown 300i ABS- B650 EX K8
Tuning / úpravy: boční kufřiky -22l

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků