Suzuki Burgman 125

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod Rosi45 » 14 dub 2013, 21:30

Se ti vyplatí kupovat obyč.žárovky přes net ?

Jinak hlásím,že závada je odstraněna. Bylo to jehlou v karbecu. Uklepal se kroužek,za který ji šoupě nadzvedává,takže byla stále dole a jen občas ji šoupě trošku nadzvedlo,spíš vyfouko a proto to na volnoběh šlo a po plynu se různě dusilo.
Trošku jsem měl strach,páč ten nákružek zhltnul motor.
Dnes jsem dal na polorozebraném burákovi zkušebních deset km a OK !
Zítra přehodím pneu za nové,dám nové zadní destičky,vyměním ložisko na spojce a tradá - za měsíc bude ve světě :mrgreen:
Obrázek
Uživatelský avatar
Rosi45

500+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 749
Registrován: 19 pro 2011, 21:35
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Burgman UH 125,Kymco Downtown 300i ABS- B650 EX K8
Tuning / úpravy: boční kufřiky -22l

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod saimon1 » 14 dub 2013, 21:36

Rosi, takže, jak se spekulovalo, tak to byla pí......... :roll: Ale dobře, tak než větší náklady. :wink:
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod Rosi45 » 14 dub 2013, 21:56

I tak to stálo dost. Ale mohlo to být horší :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Mnohem.
Obrázek
Uživatelský avatar
Rosi45

500+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 749
Registrován: 19 pro 2011, 21:35
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Burgman UH 125,Kymco Downtown 300i ABS- B650 EX K8
Tuning / úpravy: boční kufřiky -22l

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod BigZahry » 18 dub 2013, 09:10

Ahoj chlapi,

tak jsem včera přivezl tuhle stopětadvacítku a po čtyřech letech se vracím na skútra. Motorka je v dost dezolátním stavu a bude na ní dost práce, ale zase za tu cenu (10 tis. rv 2004, najeto 22 tis.) je to celkem fajn. Po motorový stránce je ok, co se týká plastů, tak je to o dost horší. A proto tu mám několik dotazů, jelikož jsem již z tohoto tématu dost vypadl:

1) Prodávající mi tvrdil, že se s tou mašinou nedostal se spotřebou pod 4 litry, což mi je dost zvláštní, ale po svezení jsem zjistil, že motorka při záběru plynu chvilinku točí a pak má svižný odpich. Otázkou tedy je, jestli za tohle můžou válečky a jestli to má taky vliv na spotřebu? Pokud ano, jaké válečky do variátoru zvolit pro plynulý start?
2) Nemohu nikde na internetu sehnat celé zadní oplastování - neví někdo o něčem?
3) Hledám přední plexi na internetu a zatím jsem našel za 2,5 tis., dá se sehnat někde nějaké levnější?

Díky za rady!
BigZahry

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 18 dub 2013, 09:02
Skútr / moto: Suzuki Burgman 125

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod saimon1 » 18 dub 2013, 09:19

Ahoj, tady máš něco k výběru. http://www.scootland.cz/skutr-suzuki-burgman-125-1/pouzite-dily/
Jinak válečky mají být 13 gramů. :wink:
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod BigZahry » 18 dub 2013, 09:34

Super díky, jdu to ponakupovat a na několik víkendů budu mít teď práci :-)
BigZahry

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 18 dub 2013, 09:02
Skútr / moto: Suzuki Burgman 125

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod zitow » 18 dub 2013, 09:39

vyssi otacky pri rozjezdu...to muze byt i smeteny (uzky) remen
Uživatelský avatar
zitow

250+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 294
Registrován: 17 dub 2013, 19:17
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: X9 125 》200 evolution
Tuning / úpravy: Dr.Pulley sliders, Leo 4road, iridium NGK

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod Rosi45 » 18 dub 2013, 11:44

Nebo sjetá spojka. Nicméně prodleva tam musí být vždy. U odstředivé spojky to jinak ani nejde.
Obrázek
Uživatelský avatar
Rosi45

500+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 749
Registrován: 19 pro 2011, 21:35
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Burgman UH 125,Kymco Downtown 300i ABS- B650 EX K8
Tuning / úpravy: boční kufřiky -22l

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod BigZahry » 18 dub 2013, 14:26

Super zařadím do seznamu pro mechanika na údržbu ať zkontroluje i spojku a řemen....
BigZahry

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 18 dub 2013, 09:02
Skútr / moto: Suzuki Burgman 125

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod saimon1 » 18 dub 2013, 14:35

Vyměň zrovna vše a máš klid.
Řemen, válečky, vodítka, mrkni na spojku pak vyměň olej v motoru a převodový olej a zbytek uvidíš. :wink:

Motor - Castrol Power 1 (REPSOL ) 4t 10W40, 1.2 L - Výměna každých 6.000km.
HF971 HIFLOFILTRO Olejové filtry HIFLO SUZUKI UH 125 Burgman 2002 - 2010
Převodový olej – Motul API GL-4
Šířka řemene 22.1 mm až 21.1 mm
Čistit vzduchový filtr každých 3.000 km
Válečky - 13 gramů
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod BigZahry » 18 dub 2013, 14:42

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
BigZahry

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 18 dub 2013, 09:02
Skútr / moto: Suzuki Burgman 125

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod saimon1 » 18 dub 2013, 19:35

Ano bude ale pro jistotu jim napiš, jaký máš rok výroby.
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod Tibika2008 » 19 dub 2013, 10:12

Ahoj pánové.prosím o pomoc.řeším regulátor napětí Burgman 125(r.v. 2005).prý se musí vyměnit protože dáva 14,3 Voltu a ničí baterku.(tohle mi teda řekl jeden opravář moto-místní)Ale autoelektrikář taky měřil a říka že 14,3 voltu je naprosto v pořádku a do baterky pouští(reguluje) regulátor i při ruznych zapnutí všeho možného(dálkové světlá atd.) vždy 14,4-14,7 V.Můžete to někdo změřit na svém Burgmanu r.v. 2002-2005? kolik Vám to dáva na baterku?Předem dík.Než budu kupovat něco co nepotřebuji.Taky mi elektrikář řekl že to může být klidně baterkou.Mám ji starou cca 3 roky.Totiž já přijel asi z 15 min jízdy a po odstavení cca na 3-4 hod jsem to už nenastartoval protože baterka byla na 50 procentech, která byla den předtím na nabíječce.(takže byla plná) Proto se hledá co mohlo způsobit její vybití!!!! druhej a třetí den se to zatím neukázalo(nevybilo).poraďte zkušení.Dáva regulátro dobře?Saimone víš prosím tě kde je umístěnej?


Děkuji všem Tibor
Naposledy upravil Tibika2008 dne 19 dub 2013, 16:07, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Tibika2008

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 81
Registrován: 03 bře 2013, 11:03
Bydliště: Domažlice
Skútr / moto: Suzuki Burgman UH 125 r.v.2005
Tuning / úpravy: zatím ne

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod BigZahry » 19 dub 2013, 15:29

Ahoj, tak jsem nakoupil dnes plasty a skútřík prošel dovozovou technickou, v pondělí přepis a jdu jezdit... pánové je někdo z okolí prahy, kdo jezdí někam na projížďky? Rád bych se přidal s mým batůžkem :-) ?
BigZahry

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 18 dub 2013, 09:02
Skútr / moto: Suzuki Burgman 125

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod tomas100 » 19 dub 2013, 15:40

Zdravím, je tu někdo, kdo dokáže odhadnout reálnou životnost motoru v Suzuki Burgman UH125 (karburátorový motor Morini)? Jde mi o to, jestli má smysl třeba kupovat ojetinu s reálným nájezdem kolem 40000Km. Samozřejmě na tachu bývá tak 25000Km... Napadlo mne, že bych koupil ještě jednoho Buráka pro manželku...
Suzuki Burgman 125G (2008)
Uživatelský avatar
tomas100

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 31
Registrován: 19 bře 2010, 16:50
Skútr / moto: Suzuki Burgman 125
Tuning / úpravy: Výfuk 4road by Leo Vince

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků

cron