Suzuki Burgman 125

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod memo » 07 bře 2013, 19:43

Tak jsem to zahřejval až na skoro půlku měřáku a otáčky pořád vysoko :( seřídit karbec, mno tak to mě napadá jedině pohrát si s tryskou. A co čidlo toho sytiče, nemůže bejt třeba v p......? Seřízení karbecu v servisu může být zase nějakej ten tisíc a jelikož už se investuje do destiček, olej, pneumatika, tak to je další bolest a taky radost. no jo, co naplat :)
Stadion s11, Pionýr Mustang, Yamaha Slider 70 ccm, Suzuki Burgman 125, momentálně a na dlouho Piaggio Beverly 500 najeto 22 tis.
Uživatelský avatar
memo

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 59
Registrován: 28 led 2013, 13:16
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod saimon1 » 07 bře 2013, 19:53

Tak si uber volnoběh šroubkem na karbeci. Pod sedlem je otvor na šroubek volnoběhu nebo povol to plastové kolečko plynové rukojeti na lanku.
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod kuka117 » 07 bře 2013, 20:13

Zdravím vespolek, nedávno jsem se stal šťastným majitelem burgmánka rv. 09 najeto cca 11000. Dnes jsem ho chtěl poprvé pořádně projet a po asi pěti km začal škytat a když jsem zastavil ta chcípnul. Když nastartuju volnoběh drží a když chci přidat tak škytá a zdechá. Po chvíli snažení se rozjede ale vynechává. Nemáte prosím někdo zkušenosti s takovou závadou? Děkuji za případné rady.
kuka117

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 10 dub 2010, 20:38
Skútr / moto: Burgman 125

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod memo » 07 bře 2013, 20:20

To Saimon1: to zní dobře a hlavně bezbolestně. Hned zítra to vyzkouším:) díky
Stadion s11, Pionýr Mustang, Yamaha Slider 70 ccm, Suzuki Burgman 125, momentálně a na dlouho Piaggio Beverly 500 najeto 22 tis.
Uživatelský avatar
memo

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 59
Registrován: 28 led 2013, 13:16
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod saimon1 » 07 bře 2013, 20:22

Memo máš servisní manuál?
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod memo » 07 bře 2013, 21:51

Manuál mám, ale momentálně je u toho nepříjemnýho pána u okýnka, kterej mi snad do středy vyřídí spz. Každopádně jsem to nevydržel a v garáži jsem zkusil tvoje návrhy. Ten šroubek u plynu to neni. Ohledně ladění otáček šroubem v prostorách úložného prostoru jsi myslel tu díru pod plastovym výčkem, který musíš šroubovákem vyloupnout? Jinak jsem tam nci podobného nenašel a jlikož v garáži nemám uplně dobrý světlo a nechtělo se mi vytahovat lampu atd, tak tohle nechám na zítra. Začínám si řikat, že to bude nějaký čidlo. Napadá mě, že když to blbě startuje za studena (po nastartování po potrápení plynu, tedy napumpování benzínu do karbecu, jsou z počátku otáčky velmi nízko a až po cca minutě je sytič vytočí a tam pak zůstanou), tak to nebude řešit snížení otáček tryskou - skutr by pak možná ani nenastartoval ne? Jsem z toho jelen
Stadion s11, Pionýr Mustang, Yamaha Slider 70 ccm, Suzuki Burgman 125, momentálně a na dlouho Piaggio Beverly 500 najeto 22 tis.
Uživatelský avatar
memo

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 59
Registrován: 28 led 2013, 13:16
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod saimon1 » 07 bře 2013, 22:00

Memo chová se to úplně opačně než má, tak asi ten automat. sytič to může být ale tady jsem nahrál teď pro všechny a tebe ten servis. manuál, tak si ho stáhni a mrkni na něj.
Poslal mi ho tady jeden člen ale už nevím jeho nick a tím mu děkuji a já ho tu dal pro všechny. :wink:
http://www.skutrforum.cz/viewtopic.php?f=3&t=6234
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod Rosi45 » 07 bře 2013, 22:20

Sytič by měl být za studena vtažený,čili tryska otevřená. Teplem se gel nahřeje ,vystrči jehlu, která uzavře trysku.
Chová se ti to obráceně.
Obrázek
Uživatelský avatar
Rosi45

500+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 749
Registrován: 19 pro 2011, 21:35
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Burgman UH 125,Kymco Downtown 300i ABS- B650 EX K8
Tuning / úpravy: boční kufřiky -22l

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod memo » 07 bře 2013, 22:24

Za manuál a rady moc děkuju. Zítra celý průběh natočím na video a pro přesný popis problému pošlu sem. Otáčky pak už nestoupaj, jen se prostě nevypne sytič bych řekl.
Stadion s11, Pionýr Mustang, Yamaha Slider 70 ccm, Suzuki Burgman 125, momentálně a na dlouho Piaggio Beverly 500 najeto 22 tis.
Uživatelský avatar
memo

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 59
Registrován: 28 led 2013, 13:16
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod saimon1 » 07 bře 2013, 22:26

Memo je to pod tou plastovou krytkou ale tam otáčíš jen volnoběžné otáčky a né žádnou tryskou, tak to zkus a uvidíš?
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod memo » 08 bře 2013, 15:08

IMG_9173.JPG
Saimone, díky za včerejší odkaz. Než jsem zkusil přicpat přívod vzduchu do karbecu, tak jsem ještě udělal nějaký pokusy. Zjistil jsem, že když se motor zahřeje a já ho po vypnutí ještě teplej nahodím, tak se logicky sytič ani nezapne. Otáčky pak běží na rozumnou pohodovou míru. Problém nastane v momentě, kdy přidám plyn. Motor se vytočí a otáčky už prostě dolu nespadnou.

Ten šroub(seřízení volnoběhu) pod plastovym výkem v útrobách zavazadlovýho prostoru je téměř nedostupnej asi 8 cm od tý díry? Nepodařilo se mi ho ani pořádně zaseknout šroubovákem. Teda jestli je to opravu on, jinal tam jen nějak od konstrukce.

Jinak přikládám foto :)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Stadion s11, Pionýr Mustang, Yamaha Slider 70 ccm, Suzuki Burgman 125, momentálně a na dlouho Piaggio Beverly 500 najeto 22 tis.
Uživatelský avatar
memo

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 59
Registrován: 28 led 2013, 13:16
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod saimon1 » 08 bře 2013, 15:24

Memo nodrý krasavec :mrgreen: Jinak já ten šroubek mám asi 5cm od otvoru. Ale když se chci trefit na něj, tak si tam raději posvítím.
Asi budeš mít špatný ten automatický sytič. :roll:
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod Tibika2008 » 08 bře 2013, 16:23

Ahoj pánové.
Taky se pomalu připravuji.jěště přejdou příští týden mrazi a asi se pomalu vyrazí.Vyměním jěště přední brzd.destičky,zadní gumu a nechám udělat(předělat) blinkry na akustiku.na předchozí 50cm jsem měl zvuk a na burgmanu nemám.zapománam je vypínat a to je špatný.Pak scháním třeba z bouračky 2002-2006 pravý ovladač viz obrázek červenou šipku mám a já chci zelenou šipku.Kdyby někdo věděl předem dík.Máte někdo českej manuál burgman UH 125 2005?
DP043436.png
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
Tibika2008

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 81
Registrován: 03 bře 2013, 11:03
Bydliště: Domažlice
Skútr / moto: Suzuki Burgman UH 125 r.v.2005
Tuning / úpravy: zatím ne

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod saimon1 » 08 bře 2013, 16:47

Tibika2008 - Kup si ten bzučák (okolo 50 Kč) na benzince a přidej to k přepínači nebo k přerušovači a hotovo.
Jinak jsem ti teď nafotil ten přepínač. :wink:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod Tibika2008 » 08 bře 2013, 16:56

Přesně tak to je on.Po tomhle přepínači toužím.Dík až se dostanu k Fotkám tak sem dám i svého burgmana.zatím se na foru co a jak pomalu orientuji
Uživatelský avatar
Tibika2008

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 81
Registrován: 03 bře 2013, 11:03
Bydliště: Domažlice
Skútr / moto: Suzuki Burgman UH 125 r.v.2005
Tuning / úpravy: zatím ne

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron