Rosi45 píše:Vylučovací metodou pomalinku v perjod, zatím bez valného uspěchu. Rám,kola a sedadlo mě snad zůstanou původní.
Jestli k tomu něco mohu říct s mou relativně krátkou zkušeností (necelý rok a 8t najeto). Na mě to stále dělá dojem že je málo benzínu. Tohle mi sice ještě Burgoš neudělal ale přesně takto se mi to chovalo u jiných motorek (50ccm). Většinou to byla ucpaná tryska. Někdy se to projevilo až za jízdy a to když nějaké svinstvo plavalo v plovákové komoře a jednou ho tryska nacucla.
Jak zde někdo uváděl jako možnou příčinu tu netěsnost v přírubě tak to bych jako příčinu neviděl. Tu gumu jsem měl také popraskanou (cca 1/3 odtržená) ale toto mi to nedělalo. Důsledek této vady je spíše neudržení volnoběhu (nízké otáčky až chcípání na volnoběh) a snížený výkon při jízdě (šoupátko se neotevře úplně). Mimochodem, toto jsem nakonec opravil nějakým speciálním lepidlem na gumu z bau shopu. Zatím drží jak židovská víra. Pro jistotu jsem ale namontoval takovou kovovou vzpěru. Na jedné straně je přidělána spolu s kolenem na hlavu, na druhé straně na zadní straně karbece (směrem dozadu) spolu s tím tlustým plechem. Tím jsem chtěl omezit vibrace tlumené jen tou gumou na koleně.
Také to asi nebude poškozená membrána. Tu jsem jednou namontoval špatně a výsledek byl, že skůtr jel ale s malým výkonem.
Znovu bych tedy překontroloval trysky (hlavně tu hlavní) a důkladně pročistil. Může být jen přicpaná. Možným problémem by také mohla být nízká hladina benzínu v karburátoru. Překontroluj ji včetně napouštěcího ventilu.
Až to dáš dohromady, nenasazuj sací hadici na karbec a po nastartování se dívej, co to dělá. Měl bys při přidání plynu vidět rozprášený benzín z akcelerační pumpičky. Je to zavedeno hned na začátku sání dole vpravo. Zároveň se přesvědčíš, že se zvedá šoupátko.
Ještě mě napadá vyzkoušet ty teplotní čidla co tam jsou. Je tam elektricky řízený sytič.
Jinak pokud si pamatuji, CDI je umístěno vzadu, v prostoru zadního světla (teda mezi ním a motorem).
Mohu poskytnout manuál.