Suzuki Burgman 125

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod memo » 12 úno 2013, 09:19

Supeeer, díky za informace :)
Stadion s11, Pionýr Mustang, Yamaha Slider 70 ccm, Suzuki Burgman 125, momentálně a na dlouho Piaggio Beverly 500 najeto 22 tis.
Uživatelský avatar
memo

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 59
Registrován: 28 led 2013, 13:16
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod salada » 17 úno 2013, 16:36

Rosi45 píše:Vylučovací metodou pomalinku v perjod, zatím bez valného uspěchu. Rám,kola a sedadlo mě snad zůstanou původní. :|


Jestli k tomu něco mohu říct s mou relativně krátkou zkušeností (necelý rok a 8t najeto). Na mě to stále dělá dojem že je málo benzínu. Tohle mi sice ještě Burgoš neudělal ale přesně takto se mi to chovalo u jiných motorek (50ccm). Většinou to byla ucpaná tryska. Někdy se to projevilo až za jízdy a to když nějaké svinstvo plavalo v plovákové komoře a jednou ho tryska nacucla.
Jak zde někdo uváděl jako možnou příčinu tu netěsnost v přírubě tak to bych jako příčinu neviděl. Tu gumu jsem měl také popraskanou (cca 1/3 odtržená) ale toto mi to nedělalo. Důsledek této vady je spíše neudržení volnoběhu (nízké otáčky až chcípání na volnoběh) a snížený výkon při jízdě (šoupátko se neotevře úplně). Mimochodem, toto jsem nakonec opravil nějakým speciálním lepidlem na gumu z bau shopu. Zatím drží jak židovská víra. Pro jistotu jsem ale namontoval takovou kovovou vzpěru. Na jedné straně je přidělána spolu s kolenem na hlavu, na druhé straně na zadní straně karbece (směrem dozadu) spolu s tím tlustým plechem. Tím jsem chtěl omezit vibrace tlumené jen tou gumou na koleně.
Také to asi nebude poškozená membrána. Tu jsem jednou namontoval špatně a výsledek byl, že skůtr jel ale s malým výkonem.
Znovu bych tedy překontroloval trysky (hlavně tu hlavní) a důkladně pročistil. Může být jen přicpaná. Možným problémem by také mohla být nízká hladina benzínu v karburátoru. Překontroluj ji včetně napouštěcího ventilu.
Až to dáš dohromady, nenasazuj sací hadici na karbec a po nastartování se dívej, co to dělá. Měl bys při přidání plynu vidět rozprášený benzín z akcelerační pumpičky. Je to zavedeno hned na začátku sání dole vpravo. Zároveň se přesvědčíš, že se zvedá šoupátko.
Ještě mě napadá vyzkoušet ty teplotní čidla co tam jsou. Je tam elektricky řízený sytič.
Jinak pokud si pamatuji, CDI je umístěno vzadu, v prostoru zadního světla (teda mezi ním a motorem).
Mohu poskytnout manuál.
salada

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 36
Registrován: 22 čer 2012, 23:09
Skútr / moto: Suzuki Burgman 150 (2002)

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod Rosi45 » 17 úno 2013, 17:14

Díky. Hned jak se oteplí,začnu zase bádat - a začnu od trysek. Hlavní a jehlu budu dávat novou. Někde zpátky jsem dával fotky jak vypadají. Karbec byl rozdělaný a zdál se naprosto čistý. Nicméně je vyfoukaný a při přetryskování se ještě zkontroluje. Další bude benzín. Čerpadlo se sice zdá OK,ale zkusím samospád z flašky - a dál se uvidí. Určitě dám vědět,jak to nakonec dopadlo. Jestli máš manuál na 125-ku,tak bych ti byl zavázaný :mrgreen:
Obrázek
Uživatelský avatar
Rosi45

500+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 749
Registrován: 19 pro 2011, 21:35
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Burgman UH 125,Kymco Downtown 300i ABS- B650 EX K8
Tuning / úpravy: boční kufřiky -22l

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod Tibika2008 » 04 bře 2013, 14:02

Bobrý den.
rád bych se k Vám připojil a získal nějaké zkušenosti s Burgmanem UH 125 r.v. 2005.V říjnu jsem si ho přivezl od známeho z německa(bez jakých koliv uprav-prostě vše originál a servis v suzuki).Má najeto 12.000 km.Moc jsem se díky počasí nestihl svéz.Tak nebo tak předtím jsem vlastnil 50-ku (nějakého číňana) a díky novému zákonu mám 125 burgmana.Hned na začátku bych se Vás chtěl zeptat,jertli máte nebo jste někdo předělával startování bez světel.burgman nemá možnost samostatného vypínače světel.Musím startovat se zapnutými světlama.Neže by to nestartovalo(hned na první ťuk) ale klesne -li večer teplota(venkovní) třeba k +5 stupňu a níž tak už startování trvá o něco déle a díky zapnutým světlum a startování s nima velmi rychle klesá kapacita baterie a ž jsem si musel jednou pomoci dvoustartem.řešili jste někdo prosím tento problém?
děkuji
Uživatelský avatar
Tibika2008

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 81
Registrován: 03 bře 2013, 11:03
Bydliště: Domažlice
Skútr / moto: Suzuki Burgman UH 125 r.v.2005
Tuning / úpravy: zatím ne

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod saimon1 » 04 bře 2013, 14:22

Ahoj a tím tě tu vítám :wink:
Já ten přepínač mám origo. Vypnu, zapnu jen parkovačky nebo zapnu světla. Tady se mrkni na mou fotku.
Dá se ten přepínač dokoupit někde a vyměnit.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod Tibika2008 » 04 bře 2013, 14:38

saimon1 píše:Ahoj a tím tě tu vítám :wink:
Já ten přepínač mám origo. Vypnu, zapnu jen parkovačky nebo zapnu světla. Tady se mrkni na mou fotku.
Dá se ten přepínač dokoupit někde a vyměnit.

ahoj.to jsem nečekal tak rychlou odpověď.To máš prosím tě takhle originál? jaký máš rok výroby?No takhle přesně bych si to představoval.To musím nějak vyřešit a najít kde se to dá koupit a jestli taky nebudu muset koupit celý ten plast na kterém je startování vypínání motoru.Jo a jaký vlastně význam má ten červený přepínač, když motor vypnu klíčkem?dík
Uživatelský avatar
Tibika2008

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 81
Registrován: 03 bře 2013, 11:03
Bydliště: Domažlice
Skútr / moto: Suzuki Burgman UH 125 r.v.2005
Tuning / úpravy: zatím ne

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod saimon1 » 04 bře 2013, 14:49

Ten červený vypínač motoru se používá, když jede sahara abys jí nevypl a chladila a nevypl komplet klíčkem vše.
Jinak ten přepínač mněli přes zimu na Scootlandu ale už ho tam nevidím. Budeš muset obvolat nějaké vrakáče nebo se ještě mrkni do bazaru na Motorkáři.cz
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod Tibika2008 » 04 bře 2013, 15:01

děkuji za rady.
A jěště jednu radu prosím.jestli je to na fotce vyfocenej přímo tvuj burgman. tak jsem si všiml že mášopěrku pro spolujezce ale i s nosičem pro kufr.Hledal jsem jak nosič tak opěrku ale všude je zpráva že nejde montovat spolu.Máš s tím taky nějakou zkušenost?
děkuji Tibor
Uživatelský avatar
Tibika2008

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 81
Registrován: 03 bře 2013, 11:03
Bydliště: Domažlice
Skútr / moto: Suzuki Burgman UH 125 r.v.2005
Tuning / úpravy: zatím ne

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod saimon1 » 04 bře 2013, 17:15

Ano je to můj Burák :) Ten origo nosič z opěrkou jsem koupil přez internet. Našel jsem jen jeden jedinný kus, tak jsem ho hned vzal ale Rosi ho někde kupoval nový za větčí peníz, tak se ho poptej.
Můj vyšel 1100,- i z poštovným. :wink:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod Tibika2008 » 04 bře 2013, 17:32

Nooo.pěkne udělaný.ten nosič jsem viděl někde za 800 a tu opěrku možná už taky někde.Jo a ten spínač se samostatnej vevej koupit nedá prý jenom v celku jako pravé el. ovládání(to mi řekli na scootland) a cena 2300,- --to je dost.a zatím jsem ho nenašel jako že by ho prodával někdo jako ND starší.Zjistil jsem že ročníky 2005 a 2006 byly vyráběný s i bez těchto přepínnaču.A taky jsem viděl při rozebráni předního světla že jsou tam připravené koncovky právě na tento přepínač.škoda-kdyby náhodou někdo natrefil za přijatelnou cenu tak předem děkuji
Uživatelský avatar
Tibika2008

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 81
Registrován: 03 bře 2013, 11:03
Bydliště: Domažlice
Skútr / moto: Suzuki Burgman UH 125 r.v.2005
Tuning / úpravy: zatím ne

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod saimon1 » 04 bře 2013, 17:34

Po 5-ti měsících stání jsem zkusil nastartovat Buráka jen vždy chytne a asi po 3 sec. zdechne. :(
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod saimon1 » 04 bře 2013, 17:35

Musíš hledat na Netu. Zadní box už mám, jen ho nasadit a vyjet. :)
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod Tibika2008 » 04 bře 2013, 17:53

prosím tě jaký máš rok výroby toho buráka(nebo datum první registrace)?
Já po 4 měsících jsem nejdřív dal na 1 den do tepla pak nahřál svíčku a 100% nabitou to chytlo hned.Pak jsem ho dal zase na 2 týdny do chladu v garáži cca 5 stupňů a nechytlo to.Snad Ti to poběží.podle mne ti hodně zvodnatěl bezín v karburátoru po těch 5 měsících.
Uživatelský avatar
Tibika2008

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 81
Registrován: 03 bře 2013, 11:03
Bydliště: Domažlice
Skútr / moto: Suzuki Burgman UH 125 r.v.2005
Tuning / úpravy: zatím ne

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod saimon1 » 04 bře 2013, 18:15

Mám rok 2oo2 a už to chytá na drc :D :D :D :D
Udělal jsem, že jsem přidal větší volnoběh o jednu otáčku na volnoběžném šroubku a než jsem začal startovat, tak jsem na prázdno 5x otočil rychle po sobě Plynovou rukojetí a hned to chytlo.
Ted jsem vrátil volnoběch zpátky a už chytá na drc. Ale stejně dám celou nádrž nového benzínu. :wink:
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod Tibika2008 » 04 bře 2013, 18:31

saimon1 píše:Mám rok 2oo2 a už to chytá na drc :D :D :D :D
Udělal jsem, že jsem přidal větší volnoběh o jednu otáčku na volnoběžném šroubku a než jsem začal startovat, tak jsem na prázdno 5x otočil rychle po sobě Plynovou rukojetí a hned to chytlo.
Ted jsem vrátil volnoběch zpátky a už chytá na drc. Ale stejně dám celou nádrž nového benzínu. :wink:

Tak to je fajn
Podívej se na tohle píšou pro r.2002-2005
http://www.scootland.cz/zbozi/givi-nosi ... 125-150-1/
a pak na tohle kde píšou rok 2006 a víš
http://www.motosp.cz/sr-118-specificky- ... 22745.html
Tak to jsem z toho jelen.Já vidím naprosto stejnej nosič a našel jsem i opěrku koukni se je to to samé co máš ty?
http://www.skutrvrakoviste.cz/operka-sp ... -1247.html
dík
Uživatelský avatar
Tibika2008

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 81
Registrován: 03 bře 2013, 11:03
Bydliště: Domažlice
Skútr / moto: Suzuki Burgman UH 125 r.v.2005
Tuning / úpravy: zatím ne

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 7 návštevníků