Diskuze o skútrech většího objemu.
14 říj 2012, 14:04
černě ???
14 říj 2012, 14:16
Jo,černě. jak by to nebylo spálené. Ale hned v klidu nastartuje a vytočí se o otáček těsně před záběr spojky.
14 říj 2012, 16:01
Kup novej vzducháč a nebo ho stačí vyčistit. Důležitý je abi byl origo. Jinak to bude dělat dál.
14 říj 2012, 16:19
Vzduch mě nenapadl.
Musím mrknout v první řadě na svíci, na čerpadlo a karbec. Ten teda až po vyčistění filtru.
Uvidíme jestli to pomůže.
14 říj 2012, 20:36
Rosi a na vzducháč jsi se díval letos nebo jen jezdil? Já se díval vypral a nastříkal olejem ale chci koupit nový na příští rok ať mám klid ale hlavně nový.
14 říj 2012, 20:46
vzducháč jsem čistil před Slovenskem - ale tomu moc nevěřím -tak najednou. Bral bych postupný úbytek výkonu, dušení se v kopci, v max. otáčkách. ale třeba se mýlím.
14 říj 2012, 20:49
Kdys tankoval ? Někdy těsně předtím než začaly problémy ?
14 říj 2012, 20:51
Máš tam benzínové čerpadlo, jak já z B400 nebo jen podtlak? Múže to dělat i prasklinka v mebráně ale nevím?
14 říj 2012, 21:14
Rosi, ještě mně napadlo, když jsem Buráka rozdělával po koupi, tak jsem si všiml, že mám popraskanou tu gumu co je u karbecu co spojuje karbec z tím kolínkem co vede do hlavy ale nevím? To je taky špatné
Začne to sát vzduch a hotovo.
14 říj 2012, 21:49
Tankoval jsem asi 130 kilometrů před tím.
Díky všem za rady, zítra na tom začnu dělat a začnu od toho nejjednoduššího,jak jsem již psal. Uvidíme co to nakonec bude.
Jo a čerpadlo mám podtlak. To zkusím jako první. Na jaře jsem dával nové .
15 říj 2012, 11:20
Tak jsem začal s hledáním. Čerpadlo čerpá jak má, filtr vyčistěný a naolejovaný,svíčka druhá - výsledek zero .
Vytáhnul jsem vanu ,jediné čeho jsem si všimnul,byla prasknutá guma na přírubě z karbecu do válce - opraveno provizorně samovulkanizační páskou s výsledkem nula. Podívejte na video co to vlastně dělá
http://rosi45.rajce.idnes.cz/Buracek/#15102012041.jpg
15 říj 2012, 16:43
Dělá to ta příruba. Opravovat se to nedá, to jsem testoval. Cena dílu je 2800,- a nelze sehnat neoriginal. Ta karburace na tom proste visí a je to namáháno. Časem ti to ani nenastartuje.
15 říj 2012, 17:13
Výborně ! Karbec pujde ven a vyčistit a ta příruba se proste musí koupit. Je tam určitě ještě originál.
Za to,co letos s náma se ženou, spolehlivě pojezdil - si to zaslouží.
Nové buty už má doma
Jinak pište dál své nápady a zkušenosti. Vždycky se sejdou. . .
17 říj 2012, 06:51
Rossi může to být ta popraskaná příruba na kolínku tam nesmí být jakákoli netěsnost protože při větším podtlaku když přidáš plyn si válec přisává právě tudy mimo karburátor, nebo třeba prasklá membrána v karburátoru, pokud nemáš palivový filtr tak přicpaná hlavní tryska, může to být i nefunkční sytič který zůstává stále otevřený a směs je ve vyšších otáčkách přes hlavní trysku moc bohatá, je toho víc a nezbývá než na to jít vylučovací metodou
19 říj 2012, 11:32
Jak nemá vypadat jehla karburátoru
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.