Diskuze o skútrech většího objemu.
29 čer 2011, 16:10
To mi neříkejte, že sem nikdo z Burgmanistů, nechodí.
30 čer 2011, 23:10
Spotřebu mám okolo 3,5l / 100 km, ale hodně často jezdím ve dvou, takže jsem tak nějak spokojen. Manipulace na místě mi ze začátku trochu dělala problémy, ale všechno je jen otázka zvyku, hold to váží 150 kg, není to kolo. Já ho zatím musím jen chválit, rozhodně jsem s výběrem nešlápl vedle. Obrovský úložný prostor je detail k nezaplacení.. Při koupi bych hlavně koukal na to, jak celkové skútr vypadá, jak se k němu kdo choval a porovnal s najetými km. Možná poprosil o ukázání vzduchového filtru, jestli tam někde nejsou stopy po oleji. Obecně platí a všude se píše, že vzít si s sebou někoho, kdo už má nějaké zkušenosti rozhodně není na škodu. Tak dobře pořiď.
01 črc 2011, 13:57
Dík. Už se nehorázně těšim
02 črc 2011, 17:09
limituje tě ŘP? svezl jsem se na 125ccm burgmanovi a podle mě by mohl být ten motor silnější
02 črc 2011, 17:14
To je přesně ono. Snad to nebude tak zlí. Hned jak ho koupim tak tam dám Malossi multivar.
02 črc 2011, 17:20
jedinou výhodou v tvém přestupu vidím v pohodlí. nic víc. mezi námi s tvým kitem a oproti tomu 125ccm moc bych od toho motorově nečekal. svezl jsem se s klukama s naladěnýma 50ccm a pak už to jsou jen krůčky než kroky kupředu
02 črc 2011, 19:58
Luděk z Skuk ho má a příjde mi, že je to silnější. Hlavně v kopcích je to o něčem jiném. Jinak co jsem koukal na zrychlení serie tak to neni vůbec špatný.
14 črc 2011, 10:23
Tak jsem se byl na jednoho podívat a jsem nadšenej. Jezdí krásně. Projel jsem se teda jenom dva bloky, ale i během té chvíle jsem poznal , že si sednem. Váha neni vůbec znát. Jenom takovej problém. Sice jsem ho nekoupil, ale něco píská v přednim kole. On řikal, že tam asi mírně přibržďuje přední kolo. Co myslíte? Říkal, že je to po kompletnim servisu v Suzuki. Co tam všechno dělaj při takoví běžný prohlídce??
16 črc 2011, 10:39
The Doctor> Starší verze Burgmanu je výborná v zatáčkách a za mokra...tam kde vyměkne kdejakej drsnej rovinkář na půltunovém ingotu, tam pojedeš v klidu, prostě nízké těžiště. On te skútr je na pohled mohutný, ale jinak úzký. Výborný univerzální skútr a velký kufr. Za den jsem na tom dal 760 km, zhruba třetina po dálnici, za náklaďákem
Jen drobnost ... zeptej se jestli nebyla svařovaná příruba výfuku u motoru. První generace Burgmanu 125 na to docela trpěla a nová generace má uchycení výfuku řešené zcela jinak (dělené potrubí svodu a velké silentbloky). Právě u starší verze Burgmanu docházelo k vymačkání silentbloků uchycení tlumiče a následně k prasknutí sváru u příruby - oprava je teda za pár korun nebo včasná výměna těch silentbloků. Pokud se použil výfuk LeoVince, tak to praskl svár u tlumiče. Pokud za rok najezdíš pár tisíc nebo to chceš na ježdění okolo baráku, tak není co řešit. Jinak s jedním Burgmanem 125 jsem najezdil bez jiných závad 18 tis. km (za rok) a s druhým 12 tis. km.
16 črc 2011, 10:50
Moc ti děkuji za info. S Buráčkem chci hodně cestovat a taky to mám 30 km do školy a 30 km zpět, takže se rozhodně nusit nebudeme. Jinak k tomu sváru . Řekl bych , že to nebude vědět, jelikož to koupil od nekoho kdo je tahá z německa. Má intujice mi napovídá, že se to dá zjistit. Myslím, že to asi už bude opravované. Má najeto 20 000 a rok 2002.
16 črc 2011, 11:24
Asi bude hodně záležet na kvalitě silnic. Faktem je, že s Hondou SH jsem podobný problém neměl a třeba jeden britský eshop nabízí teda pro B400 (jedna z prvních generací) velmi robustní ocelové koleno i s přírubou. Bohužel ne pro B125 I.generace. Každopádně pokud už to praskne, tak to má ten správnej zvuk
, ale každopádně je možné na tom jezdit, resp. doject do cíle. V nějaké starším čísle časopisu Scooter und Sport si nějaký uživatel chválil Burgmana 125 a to po ujetí 80 tis. km a to bez závad.
16 črc 2011, 11:31
Teda koukám, že sním máš dost zkušeností. Už se těšim jak malej Jarda
17 črc 2011, 22:19
Zdravím...také jsem se stal majitelem Burgmana a nemůžu se nabažit...jezdí fakt skvěle
19 črc 2011, 11:04
Gratuluji
Já se stanu asi zítra.