Diskuze o skútrech většího objemu.
Odeslat odpověď

Re: Suzuki Burgman 125

09 kvě 2021, 20:26

A kym zabudnem vypinanie motora v idealnom pripade je zas opacne. Ked sa blyzim uz k miestu statia tak treba miernejsie tahat za plyn a po zastaveni zas taku minutku nechat na volnobeh poklepat. Ak zastavujes z velkych vykonov, napriklad jezda po sialnici a sup na benzinku, tam tiez treba tu minutu dve vydrzat na volnobeh. Na volnobehu sa motor ppozvolne ochladi a ak bezi ventilator tak pockam az ho vypne. Usetris motor od velkych tepelnych razov.

Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku

Re: Suzuki Burgman 125

09 kvě 2021, 20:28

HANZTD píše:nastartuj , obleč si bundu a nasad blembak , a v klidu vyraž ... jak se to řeší v maxi skutrech na XMAXU 400 , jezdi v klidu do nakejch 5000ot , a ja bych od nakejch +- 500km nasadil normalní styl jizdy ..... ale píšu JÁ bych .... :wink:
Ma 125tku. Ta na 4000 otackach zopina spojku. Na 5000 ma rychlost typujem 30km/h. Jazdit sa s tym da az okolo 7000.

Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku

Re: Suzuki Burgman 125

09 kvě 2021, 20:47

tak to všecko posunem o 3000ot vejš :twisted:

Re: Suzuki Burgman 125

09 kvě 2021, 20:55

icask2 píše:
HANZTD píše:nastartuj , obleč si bundu a nasad blembak , a v klidu vyraž ... jak se to řeší v maxi skutrech na XMAXU 400 , jezdi v klidu do nakejch 5000ot , a ja bych od nakejch +- 500km nasadil normalní styl jizdy ..... ale píšu JÁ bych .... :wink:
Ma 125tku. Ta na 4000 otackach zopina spojku. Na 5000 ma rychlost typujem 30km/h. Jazdit sa s tym da az okolo 7000.

Odoslané z SM-A202F pomocou Tapatalku


Presne tak. Tzn. idealne to nahodit jeste na velkej stojan, nastartovat a teprve si blembak natahnout na lebku, obliknout rukavice, atd. ... pak shodit ze stojanu a teprve se rozjet. To tak 1 minutu da. To mi dava smysl. Diky za radu!

AD ty otacky: presne jak pises. Odhadovat ten max. "pulplyn" je docale obtiz. Navic, kdyz clovek jede do tahleho kopce ve meste a chce byt na 50 km/h, tak ta osminka nevim, nevim. Zda se mi, ze jdu pres pul plynu. :)

Re: Suzuki Burgman 125

22 kvě 2021, 11:38

Zkusil jsem hodne davat pozor na ten "pulplyn" a musim rict, ze je to v realnem provozu totalni nonsens. V trosicku slozitejsim terenu(nejvic kopce, ale i velmi mirne stoupani) to jde pres pul plynu uplne bezne, kdyz mate za zady "zavodnika" v occhavce fTeeeeDeeeYyyycku, ktery dava celemu svetu najevo, ze disponuje nejlepsim vyrobkem vsech dob! :D. Myslim, za ta rada v manualu je cisty alibismus. Tam dokonce pisou: od 800 do 1600 km najetych maximalne 3/4 plynu, coz je v praxi jeste vetsi idiotie. To neodhadne, podle meho nazoru, ani velmi zkuseny motorkar vzhledem k tomu, ze chod celeho plynu je v rozsahu necelych 90 stupnu rotace(spis o trosku min) a neni tam jakakoliv znacka, na ktere by se to dalo odhadnout, nehlede na to se v plnem provozu nehodlam venovat rotaci plynove rukojeti, kdyz mam civet tam, kam jedu. :) Proste staci nutnost jen mirneho pridani na rychlosti a je to nad doporucovanou "hodnotou". Pokud to dobre odhaduji, tak si myslim, ze je v pripade osminek(obecne ... nema smysl vubec resit jestli ma 8, nebo 11 kw vykonu) je dobre to pozvolne ohrat chvili na stojanu a pak tomu dat vlacnejsi rozjezdy, nez se to zahreje. A pak, po zastaveni, to nechat na volnobeh vydychat a uklidnit.

Jinymi slovy jeste jednou diky panovi icask2 za rady, ktere davaji smysl.

Ale at jen nenadavam: Burgman 125 je, podle meho nazoru, fakt super. Mam z neho velkou radost!!! Prikladna ergonomie a zpracovani jsou na spici. Vykon pro me ucely naprosto dostatecny a do toho je to jeste krasnej skutr. Pokud si muzu dovolit radit nekomu, kdo chce neco, jako ja, na pozvolne pojezdy, jak po meste, tak na okreskach, jdete do nej. Ma jedinou novyhodu: radius kol. Z logiky rozmeru to trosku vic skace na frekventovane zvlnenem povrchu, ale z druhe strany jste nizko, coz mozna clovek oceni pri nasedani/sesedani, ktere je u Burgose velmi komfortni!

Dam vedet az poskacu na polnacce na Krivoklatsku u chaty. To bude jeste prdel :D

Re: Suzuki Burgman 125

21 čer 2021, 11:39

Zdravím, Ahoj,

přišel jsem k vám pro radu - řeším následující nestandardní chování Suzuki Burgman 125 (UH125 - 2007). Třeba se s tím někde setkal a "nakopne" mě správným směrem.

Skútr po vytažení z garáže naskočí normálně a vše je ok. Následně s tím ujedu (např. 20 km) a jdu něco vyřídit a za 10 min se vrátím a "nechce naskočit". Po dalších 5-15 min. nakonec naskočí a jedeme dále jakoby nic. :-)

Vloni jsem si toho všiml poprvé, když se mi vypnul i za jízdy při zatáčení v malých rychlostech - byla nádrž po 1/2. Tudíž nyní jezdím vždy s více než půlkou nádrže a při zatáčení se to nevypíná.

Vloni jsem to měl v servisu, ale na nic nepřišli. Tak hledám co by to mohlo být - nemáte nějaký nápad? Uvažoval jsem, že vyměním palivovou pumpu?

Budu rád za vaše zkušenosti a nápady.

Děkuji
Odeslat odpověď