Zkusil jsem hodne davat pozor na ten "pulplyn" a musim rict, ze je to v realnem provozu totalni nonsens. V trosicku slozitejsim terenu(nejvic kopce, ale i velmi mirne stoupani) to jde pres pul plynu uplne bezne, kdyz mate za zady "zavodnika" v occhavce fTeeeeDeeeYyyycku, ktery dava celemu svetu najevo, ze disponuje nejlepsim vyrobkem vsech dob!
. Myslim, za ta rada v manualu je cisty alibismus. Tam dokonce pisou: od 800 do 1600 km najetych maximalne 3/4 plynu, coz je v praxi jeste vetsi idiotie. To neodhadne, podle meho nazoru, ani velmi zkuseny motorkar vzhledem k tomu, ze chod celeho plynu je v rozsahu necelych 90 stupnu rotace(spis o trosku min) a neni tam jakakoliv znacka, na ktere by se to dalo odhadnout, nehlede na to se v plnem provozu nehodlam venovat rotaci plynove rukojeti, kdyz mam civet tam, kam jedu.
Proste staci nutnost jen mirneho pridani na rychlosti a je to nad doporucovanou "hodnotou". Pokud to dobre odhaduji, tak si myslim, ze je v pripade osminek(obecne ... nema smysl vubec resit jestli ma 8, nebo 11 kw vykonu) je dobre to pozvolne ohrat chvili na stojanu a pak tomu dat vlacnejsi rozjezdy, nez se to zahreje. A pak, po zastaveni, to nechat na volnobeh vydychat a uklidnit.
Jinymi slovy jeste jednou diky panovi icask2 za rady, ktere davaji smysl.
Ale at jen nenadavam: Burgman 125 je, podle meho nazoru, fakt super. Mam z neho velkou radost!!! Prikladna ergonomie a zpracovani jsou na spici. Vykon pro me ucely naprosto dostatecny a do toho je to jeste krasnej skutr. Pokud si muzu dovolit radit nekomu, kdo chce neco, jako ja, na pozvolne pojezdy, jak po meste, tak na okreskach, jdete do nej. Ma jedinou novyhodu: radius kol. Z logiky rozmeru to trosku vic skace na frekventovane zvlnenem povrchu, ale z druhe strany jste nizko, coz mozna clovek oceni pri nasedani/sesedani, ktere je u Burgose velmi komfortni!
Dam vedet az poskacu na polnacce na Krivoklatsku u chaty. To bude jeste prdel