Diskuze o skútrech většího objemu.
08 bře 2015, 11:56
johnyxy píše:Zdravím všechny a prosím o radu. Byl jsem požádán o vyřešení problému s tímto strojem - r.v.2003. Na podzim odstaven bez problémů nyní když už se povedlo nastartovat motor drží trvale velmi vysoké otáčky volnoběhu. Otáčky se zdají stejné jak na studeném tak teplém motoru.Zatím co jsem zde našel, tak spíš řešíte opačný problém. Můžete někdo poradit. Předem dík.
skusil by som odpojit sytic popripade odpojit aj lanko plynu ab si vedel vylucit aj tuto moznost napriek tomu ze sa s lankom nic nerobilo
09 bře 2015, 10:16
Dík za radu. tohle vše jsem vyzkoušel jako první. S problémem jsem již pokročil. Pokud se sundá víčko nad memmbránou, tak je tam pružina takový plastový mezikus a jehla a to vše tam bylo nějak šprajclé.Tak jsem to poskládal dohromady podle obrázku jak to má být. Výsledkem je perfektní volnoběh ale při přidání plynu skutr chcípne.Když tam nedám ten plastový kousek s 3 pacičkama, tak jde skutr jak pila za plynem a i volnoběh drží.
Poradí teď někdo?
09 bře 2015, 11:06
Moment. Vyndáte ten nažloutlý plast s nožičkami? Pomocí něj je přitlačována jehla tou pružinkou. To určitě nevyndávejte. Jednou jsem to nějak špatně smontoval kdy tam byla jehla volně a díky vibracím mi vykvedlala pěknou díru do toho šoupátka.
Zkuste na jehlu než ji namontujete navléknout třeba podložku pro zvýšení bohatosti směsi.
09 bře 2015, 16:52
No protože nevím jak dlouho to s tim plastovým mezikusem až nahoře u víčka jezdilo obávám se zda už není karburátor poškozen.
-- 9. 3. 2015 15:57 --
No protože nevím jak dlouho to s tim plastovým mezikusem až nahoře u víčka jezdilo obávám se zda už není karburátor poškozen.
09 bře 2015, 17:31
johnyxy píše:Dík za radu. tohle vše jsem vyzkoušel jako první. S problémem jsem již pokročil. Pokud se sundá víčko nad memmbránou, tak je tam pružina takový plastový mezikus a jehla a to vše tam bylo nějak šprajclé.Tak jsem to poskládal dohromady podle obrázku jak to má být. Výsledkem je perfektní volnoběh ale při přidání plynu skutr chcípne.Když tam nedám ten plastový kousek s 3 pacičkama, tak jde skutr jak pila za plynem a i volnoběh drží.
Poradí teď někdo?
podla mna ti robi zlobu to supatko ked povolis vrch tak to supatko by malo volne chodit ci ti ho niejako neprieci vyber ho ocisti to riadne a ddaj tam ten plast ten tam musi byt .pozri ci pri pridavani beha supatko ked pridas malo by byt vo vrchnej polohe chyba musi byt iba vtom
09 bře 2015, 17:47
Podívej se zpět v tomhle foru. už to tam někdo řešil a vyřešil....
10 bře 2015, 06:02
Forum zkusím znovu prohlédnout - zřejmě mi to uniklo. Zatím to vypadá, že s tou volně poskakující jehlou to jezdilo už delší dobu a zdá se mi, že v trysce je velká díra (přes 2 mm určitě). Jenom náhodou nevíte někdo jaká má být tryska do které sedá jehla?
10 bře 2015, 07:21
To, v čem jezdí jehla není tryska. Ta je níž.
Tady jsem vám nahrál servisní manuál. Jeden je ve španělštině ale je tam lepší kvalita obrázků, druhý je anglicky.
http://www.uschovna.cz/zasilka/ECIBZW8A2K73Y8CD-6TX/-- 10 bře 2015, 21:13 --
Tak jen co začala diskuse o jehle, postihl mě problém s ní související. Přelomila se mi jehla. Co k tomu vedlo nevím ale stalo se to za jízdy. Neví někdo, kde sehnat náhradní? Nebo i se šoupátkem... Nebo celý karburátor...
Mimochodem, nemá někdo zkušenost s nějakým jiným karburátorem než originál?
11 bře 2015, 07:10
Tak to mne fakt mrzí, že by mnou rozpoutaná debata měla mít takové následky - já už to příště neudělám.
Každopádně já už problém vyřešil. Nakonec jsem přestal cokoliv vymýšlet, celý karburátor jsem kompletně rozebral, vše vyčistil a vyfoukal a znova složil a namontoval a najednou vše funguje jak má - tak snad to vydrží.
Všem co se snažili poradit a pomoct moc děkuji.
-- 11. 3. 2015 08:20 --
Omlouvám se, ale zapomněl jsem se zeptat na jednu věc. Jaká má být vlastně hladina benzínu v karburátoru. Podle manualu by to mělo být 21,4 mm což je u tohoto karburátoru prostě nemožné a nic jiného jsem nenašel. Nemáte náhodou někdo v hlavě jiné vhodnější číslo?
11 bře 2015, 14:00
Do toho manuálu jste se díval? Tam to všechno je.... Já tam vidím 7mm+/-1mm a 16mm +/-1mm.
11 bře 2015, 14:22
Manual jsem měl jiný a jak jsem zjistil na starší typ. Tenhle manual mi včera stáhnout nešel a stáhl jsem ho až před chvíli - už studuji.
A díky
17 bře 2015, 08:43
Na kolik foukate gumy po zimne byli mneke tak jsem je fouknul na 2.1 je to moc nebo malo
17 bře 2015, 09:21
Manuál říká: Přední 2,0, zadní 2,24 pro sólo a 2,8 pro 2 osoby.
17 bře 2015, 09:26
Zdar Pittbule. Na gumě je napsáno na jaký tlak se fouká.Alespoň já to tam mám.je to tam drobnýma písmenkama
17 bře 2015, 09:37
To je většinou maximální tlak. Třeba tam není zmíněno různé zatížení.