Diskuze o skútrech většího objemu.
17 lis 2014, 16:23
Neví někdo jestli se dají někde koupit samostatně digitální hodiny do přístrojové desky? Koupil jsem Burgmana 125, rok 2004 a později zjistil, že hodiny úplně chybí.
17 lis 2014, 17:00
Raduz74- koukám po netu a asi ne. Na vrakách jsou celý přístroje. Určitě bych jich pár obvolal a uvidíš.
17 lis 2014, 17:08
Díval jsem se a našel taky pouze celou přístrojovku. Ta je ale zbytečná. Ani nevím, jestli by někdo prodal pouze ty hodiny.
17 lis 2014, 19:43
já našel spostu věcí na polském aukru a bezproblémovej obchod. zkus to tam...
21 lis 2014, 16:20
Cau Raduz74, blahopreji ke koupi Buracka a jestli je ve stejnem stavu jak na jare, nez jsem ho prodal do Prostejova, tak bude slouzit velmi dobre, je tam defakto vse udelane, teda az na lozisko v krku. Hodiny jsem taky resil, ale prislo mi docela dost dat za ne 500,- Preji hodne spokojenych km. Pavel
22 lis 2014, 17:52
Ahoj Pavle, nevím v jakém stavu byl Buráček na jaře, ale poslední majitel mu dal asi trochu zabrat. Problematická byla elektroinstalace, především brzdové mikrospínače na obou brzdových páčkách. Tím pádem problém se startováním a brzdové světlo. Nějaké špatné konektory. Pár kosmetických vad a několik vařených plastů. To už je vše opraveno. Na jaře si ještě budu muset pohrát s karburátorem, kolísání motoru při volnoběhu a při dojezdu bez plynu zdechá. Na to už nebyl čas. Ložisko v krku zatím neřeším.
Ale jinak super výkonný stroj.
Radek
24 lis 2014, 10:25
Hoj Raduz74, brzdove spinace jsem 2x za sezonu musel prostriknout kontaktolem a vse bylo OK nove cca 300 oba, jinak co se tyce karburatoru, tak ten byl super prdak serizenej na ladak a zadnej problem. Jezdil jako drak, starty bez naprosteho problemu a za lonskou sezonu cca 6500km s jedinou zavadou a to byl (spalenej, rozezranej a zaoxidovanej) konektor od regulatoru napeti. Buracek byl garazovanej a velmi opecovavanej
Jinak jsem tam daval novej varec a remen svicka desky...., proste jsem se na tom vyradil a jeste jsem se nam naucil udelat celopolep.
25 lis 2014, 21:58
Brzdové spínače jsem musel už mechanicky očistit. Byli zoxidované.
Karburátor šlape dobře, jen ho vyčistím preventivně. Startuje na drc a zrychlení super.
Polepy už jsem moc neviděl, předchozí majitel je strhl, nechal jen kousek v zadu u světla.
Na jaře Buráčka ale zase něčím polepím ať to není tak prázdné. Ještě namontuju zadní nosič, s kufrem a budu se těšit na jaro.
26 lis 2014, 13:10
Ahoj Raduz.jak je starej?kolik má nalítáno a kolik tě stál?to se ptám proto jako že kdy mne čekají takové věci jako čištění karbece,kontakty atd.Dík Tibor
26 lis 2014, 13:24
Zdarec Tibika, muzu odpovedet i ja, na jare jsem ho prodaval a mel cca 18500km dotazenej ze svycarska. Remen a variatoe jsem delal jen pro doladeni a spinace jsou nemoci a hlavne konektor regulatoru nabijeni vedle baterky, caka na to voda a potrebuje pravidelnejsi kontrolu a peci. co se delo, nez se ho Raduz koupil, to nevim, ale u me byl hyckanej
cena cca 34tis, se podivej jak jsem ho jeste v zime polepil, proste pan hracicka a neni to ani tak slozity.
26 lis 2014, 14:16
Polep vypadal super. Škoda že ho předchozí majitel strhl.
Co ti na to říkali na STK?
26 lis 2014, 14:19
Jinak elektriku kontroluji pravidelně vždy, umí udělat paseku.
Ale otázky ohledně servisu spíš na Kuňáka, já jsem toho zatím moc nanajezdil, zatím
26 lis 2014, 15:06
Tak na STK kdyz to viděl technik, tak me odkazal na magistrat a to se mi nejak nechtelo a neresil jsem to. Zastavila me hlidka 2x a to jen proto, ze se chteli podivat, jinak zadnej pojeb nebyl, ba naopak, kdo to delal a tak
Jinac pravidelne jsem menil oleje a kontroloval vse co bylo treba.
26 lis 2014, 16:09
díky za odpovědi.budu taky kontrolovat Vámi doporučené věci.