od Kolohnát » 01 zář 2014, 04:57
Tákže,vše je hotovo,opraveno,ale drbačka vyloženě na ceý den od rána do noci
Problém se světelnou houkačkou byl v samotném spínači světelné houkačky,pružina jeho odpružení měla špatný kontakt,ačkoliv tam vizuálně nic nebylo vidět,byl tam nějaký nevodivý neviditelný mikropovlak oxidace a nevodilo to
Ventily jsem seřídil na 0,10 oba sací a 0,15 oba výfukové a ani jsem nemusel odstrojovat půl skůtru,stačilo jen sundat levý bok dohromady i s nášlapem spolujezdce-jde to tak líp sundat,ale jak už to bývá zvykem,japončíci se tady s přístupem opět vyšvihli a bylo to opravdu m*dárna s peprným doprovodem,ono totiž v servisním manuálu není o sundávání plastů ani zmínka,takže selský rozum cit a opatrnost a obešlo se to bez jakékoliv škody.Ještě jsem po cestě dodal spousty poztrácených křapek(naštěstí jsem jich v kelly nakoupil celý pytel) a teď to všechno krásně drží a nevrzgá.Jsem rád,že jsem ty ventily udělal protože tam byly cca dvojnásobné vůle než praví manuál a zbytečně by to pak trpělo na vahadlech+následky,kdoví kdy to kdo dělal naposledy.Nakonec jsem vyměnil vzducháč,olejáč(vše origo suzuki-příště už půjdu do něčeho levnějšího,zrovna ten olejáč bude asi všude stejné kvality) i olej Castrol 4T 10W40 api SJ,profoukal pořádně kompresorem prostor okolo motoru,vstřikovače a klapky,oddekloval varec,skontroloval řemen,spojku atd.vše pořádně vyfoukal tlakovým vzduchem,vystříkal čističem a řemen ošetřil spejšl připravkem na prodloužení životnosti řemenů,vše dal dohromady,umyl,ošetřil naleštil.
Skutr se mi za to odvděčil tím,že úplně zmizel problém kolísavého volnoběhu,teď už přede jako z fabriky.Motor znatelně stichnul,přestalo se ozývat hvízdnutí z variátoru při prudším rozjezdu a můžu si krásně blikat světelnou houkačkou:-)
Takže za mě naprostá spokojenost