Jasný, na rovinu jsem členem clubu "passat club" a tam je to trošku jiné, jak jsem to popsal výše, je škoda, že ten kdo vlastní motocykl nemůže mít svůj topic, fungovalo by to i jako taková servisní knížka, historie co vše se dělalo, možná to tu jednou vznikne
, ale abych se vrátil k mému problému. Zde přikládám fotku, což by snad mělo jít zavařit?nebo se pletu? Já nevím jak moc je výfuk poškozený uvnitř..... Co se týče nájezdu, mohu a nemusím tomu věřit, vypadá na ty km, ale jsem střízlivej. Passata co mám r.v. 04 s budíkovejma při koupi 186tis, tak ve skutečnosti má cca 320tis, ale tomu autu by to nikdy nikdo po vizuelní stránce neřekl, taky už mám za sebou nové turbo, vstřiky, vačku atp.
. Prostě jak si to nikdo nekoupí nové, musí holt s tímto počítat.
Dále mám dva dotazy ke skůtru, při nastartování motor jede na nějakou dobu na sytič, ten se pak vypne a klesnou otáčky, ale bohužel klesnou tak, že to po chvilce samo zdechne, nejspíše budu muset poštelovat volnoběh, neměl by někdo fotku kde a jak se to šteluje?
Poslendí dotaz je na plasty a to konkrétně na ty vnitřní černé, někde dobrý,ale někde jsou tak zníčený od sluníčka až hrůza, řešil to někdo nějak? Stačí po tom přejet nehtem a jsou tam hrozný šlince. Jako není to nejhroší, viděl jsem i horší, ale překvapilo mě to takové zestárnutí plastů asi nebudou moc kvalitní
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.