Diskuze o skútrech většího objemu.
13 bře 2012, 18:16
mam skutra suzuki an 125,nejedna se o burgmana. a ve valci je tlak 4,5 baru prijde me to dosti malo. kolik mate vy ? nebo kolik by tam melo byt ?
09 dub 2012, 14:38
devet by jeste slo, mam dojem, ze hranice idealni stlacitelnosti zapalne smesi je nekde u 6.5 to co je nad je pouzitelny i kdyz se ztratovosti vykonu, co je pod je na generalku, jelikoz smes uz nema potrebny tlak k zapalnosti. jestli tam mas 4.5 tak bud je to spatne zmerene , tlak uchazel okolo, nebo nebyla skrtici klapka otevrena naplno, nebo uz je motor k.o.
09 dub 2012, 17:36
Chlapi,mám dojem,že kompres nemá vliv na to,aby se směs zapálila,to se řeší u dieselových motorů.
Samozřejmě to má vliv na výkon a může mít vyšší spotřebu oleje,ale v žádném případě to nemá vliv na to,aby benzínový motor naskočil.
09 dub 2012, 21:16
Asi tak nějak, ale když je tlak hodně malý (nevím kolik), tak to prostě uteče pryč (kolem pístu nebo kanálem zpátky), místo aby expandující plyny stlačily píst dolů. Takže pak ani nechytne, bude jen slyšet kašlání při startování. Směs by se měla zapálit vždycky, protože tam skočí jiskra. Samozřejmě teoreticky.
Ale jinak souhlasím, čím nižší tlak, tím nižší výkon.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 06 dub 2013, 12:16, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
09 dub 2012, 23:16
nebylo mysleno, ze se uz vubec nezapali, ale ze nema potrebny tlak k zápanosti takze zjednodusene vice hori jak vybuchuje
)))))
29 dub 2012, 21:25
pokud to neni moc vylágrovaný tak stačí dát nové pístní kroužky, nebo seřídit ventyly (u 4T)