Diskuze o skútrech většího objemu.
Odeslat odpověď

Suzuki Address 110

27 srp 2016, 17:06

Pro všechny kteří mají zájem o skútr Suzuki Address 110.
Loni v červnu jsem ho koupil manželce. Skútr si nemůže vynachválit zejména k váze, kdy protahuje v garáži skútr podél auta, startování na cvrnknutí a obrovská pohyblivost jako va kole. Skútr je samozřejmě koncipovaný pro něžnou polovinu.
Přidám své poznatky i všem skeptikům tohoto skůtru. Sám mám 184 cm a 108 kg - žádný problém se poskládat na skůtr. Manželka 163 cm / 90 kg.
Méření spotřeby : při běžných tachometrových 85 km spotřeba dle výrobce 2,0l/ 100 km, při ježdění na plnej knedlík tachometrových až 105 km spotřeba 2,6 l/100 km což si myslím že je slušná spotřeba.
Max. rychlost v TP je 95 km/h.
Skůtr je poměrně svižný i na průměru - Luže - lázně Jeseník 130 km jsem již několikrát ujel za 2.15 hod. Což je průměr téměř 60 km/ hod. A to cesta do Jeseníku i zpět bez ohledu jestli do kopce nebo z kopce. Je to dáno i konstalací provozu. Některá auta vám v zatáčkovitém terénu vysloveně překážejí, ale nemáte dost výkonu na předjetí.
Tu samou trasu na Suzuki V-strom 650 za 1.55 hod. , na T-maxu 500 za 2,00 hod. Vcelku velmi malý rozdíl. Ženy ocení velmi malou váhu při parkování 97 kg oproti 125 ccm konkurenci 120 - 180 kg.
Větší by mohla být nádrž - 5,2l. Ideál by byl tak 7 litrů. Dobré by byly i nějaké hodiny, sám jsem dořešil. Dodělány pípáky na blinkry , neb jsem na to zvyklý.
V chladném ranním počasí mě kolem krku řízení fouká přímo na kolena, manželce ne. Řešil jsem ranní odjezdy v 10 stupních dáním novin pod kalhoty. Ženská ale v zimě nejezdí , tak jsem to neřešil.
Několikrát jsme udělali společnou projížďku na skútrech 100 - 150 km a celkem se to dalo, sám jsem si musel občas hodit rychlostní vložku ale jinak pěkné vyjížďky na kochačku.
Skůtr má nyní najeto okolo 4 500 km bez jakýchkoli problémů.
Na stojánku a při rozjíždění má miniendurácký zvuk.
Moje resumé : ideální pro ženy , ale sám po něm rád sáhnu, když potřebuji někam blízko a hodně rychle.
Kritizované zpracování je na úrovni T-maxe 500 s původní cenou téměř 300 tisíc - plasty a nic víc. Vespa to není.
Motorkáři vás nezdraví.
Naposledy upravil Boban63 dne 28 srp 2016, 06:40, celkově upraveno 1

Re: Suzuki Address 110

27 srp 2016, 20:29

testují ho ve Světě Motorů (časopis) mají ho jako dlouhodobý test ;)

sent from Tapatalk

Re: Suzuki Address 110

29 srp 2016, 20:50

6200 km, po druhej garancke, ide stale fajn
Ohladom tuningu, neni nanho skoro nic.. Ale je to "novinka" a neni to honda ani ziaden cinan :-/
Dlhodoba spotreba +-2.3 litra a to ho nesetrim a jazdim 60km denne z toho 1/2 mimo mesta na plny plyn.
Pri teplotach okolo 0° zle startuje.
Najviac mu chuti v-power95
Skoda ze nema maximalku o nieakych 10km/h viac kvoli predbiehaniu.
Na rozbehoch perfektny.
Inak mi tam chyba otackomer, hodiny a aspon jedna schranka pod riaditkami mohla byt uzatvaratelna, lebo momentalne su premna nepouzitelne.


Odoslané z E2105 pomocou Tapatalku
Odeslat odpověď