Suzuki Address 110

Diskuze o skútrech většího objemu.

Suzuki Address 110

Příspěvekod Boban63 » 27 srp 2016, 17:06

Pro všechny kteří mají zájem o skútr Suzuki Address 110.
Loni v červnu jsem ho koupil manželce. Skútr si nemůže vynachválit zejména k váze, kdy protahuje v garáži skútr podél auta, startování na cvrnknutí a obrovská pohyblivost jako va kole. Skútr je samozřejmě koncipovaný pro něžnou polovinu.
Přidám své poznatky i všem skeptikům tohoto skůtru. Sám mám 184 cm a 108 kg - žádný problém se poskládat na skůtr. Manželka 163 cm / 90 kg.
Méření spotřeby : při běžných tachometrových 85 km spotřeba dle výrobce 2,0l/ 100 km, při ježdění na plnej knedlík tachometrových až 105 km spotřeba 2,6 l/100 km což si myslím že je slušná spotřeba.
Max. rychlost v TP je 95 km/h.
Skůtr je poměrně svižný i na průměru - Luže - lázně Jeseník 130 km jsem již několikrát ujel za 2.15 hod. Což je průměr téměř 60 km/ hod. A to cesta do Jeseníku i zpět bez ohledu jestli do kopce nebo z kopce. Je to dáno i konstalací provozu. Některá auta vám v zatáčkovitém terénu vysloveně překážejí, ale nemáte dost výkonu na předjetí.
Tu samou trasu na Suzuki V-strom 650 za 1.55 hod. , na T-maxu 500 za 2,00 hod. Vcelku velmi malý rozdíl. Ženy ocení velmi malou váhu při parkování 97 kg oproti 125 ccm konkurenci 120 - 180 kg.
Větší by mohla být nádrž - 5,2l. Ideál by byl tak 7 litrů. Dobré by byly i nějaké hodiny, sám jsem dořešil. Dodělány pípáky na blinkry , neb jsem na to zvyklý.
V chladném ranním počasí mě kolem krku řízení fouká přímo na kolena, manželce ne. Řešil jsem ranní odjezdy v 10 stupních dáním novin pod kalhoty. Ženská ale v zimě nejezdí , tak jsem to neřešil.
Několikrát jsme udělali společnou projížďku na skútrech 100 - 150 km a celkem se to dalo, sám jsem si musel občas hodit rychlostní vložku ale jinak pěkné vyjížďky na kochačku.
Skůtr má nyní najeto okolo 4 500 km bez jakýchkoli problémů.
Na stojánku a při rozjíždění má miniendurácký zvuk.
Moje resumé : ideální pro ženy , ale sám po něm rád sáhnu, když potřebuji někam blízko a hodně rychle.
Kritizované zpracování je na úrovni T-maxe 500 s původní cenou téměř 300 tisíc - plasty a nic víc. Vespa to není.
Motorkáři vás nezdraví.
Naposledy upravil Boban63 dne 28 srp 2016, 06:40, celkově upraveno 1
Boban63

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 27 srp 2016, 16:25
Bydliště: Hroubovice
Skútr / moto: T-max 500 2005, Suzuki Address 110 2015
Tuning / úpravy: Suzuki Vstrom 650 prodám

Re: Suzuki Address 110

Příspěvekod g@briel » 27 srp 2016, 20:29

testují ho ve Světě Motorů (časopis) mají ho jako dlouhodobý test ;)

sent from Tapatalk
Honda Forza 125 ABS-šedá matná metalíza Cynos (12.4.2016) http://gagi.motorkari.cz
Yamaha Neo´s 50 2T - po 6ti letech prodaný s poctivým nájezdem 10260Km
Uživatelský avatar
g@briel

500+
 
Reputace: 26
Příspěvky: 603
Registrován: 02 dub 2010, 16:43
Bydliště: Milovice(CZ),Snina(SK)
Skútr / moto: Honda Forza 125 ABS - Šedá matná metalíza Cynos
Tuning / úpravy: reflexní proužky na kola,přilba HJC IS-MAX II fluo green

Re: Suzuki Address 110

Příspěvekod meybe » 29 srp 2016, 20:50

6200 km, po druhej garancke, ide stale fajn
Ohladom tuningu, neni nanho skoro nic.. Ale je to "novinka" a neni to honda ani ziaden cinan :-/
Dlhodoba spotreba +-2.3 litra a to ho nesetrim a jazdim 60km denne z toho 1/2 mimo mesta na plny plyn.
Pri teplotach okolo 0° zle startuje.
Najviac mu chuti v-power95
Skoda ze nema maximalku o nieakych 10km/h viac kvoli predbiehaniu.
Na rozbehoch perfektny.
Inak mi tam chyba otackomer, hodiny a aspon jedna schranka pod riaditkami mohla byt uzatvaratelna, lebo momentalne su premna nepouzitelne.


Odoslané z E2105 pomocou Tapatalku
meybe

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 14 dub 2016, 17:51


Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků

cron