Diskuze o skútrech většího objemu.
08 bře 2015, 05:53
Tak už mám zamluvenou tuhle mašinku a ted už jen čekat do dubna.
Bude to muj první stroj tak se opravdu těším a pak napíšu nějaký info pokud bude mít někdo zájem.
Měl sem 4 kandidáty, ale nakonec ani nevím proč me address ukecal
08 bře 2015, 09:38
A viděl jsi ten skůtr na vlastní oči ?
Vždyť to je naleštěná bída pro člověka co má 150cm ...
Malý a hrozně zpracovaný skůtr, to si nechali vyrobit v zapadlé čínské vesničce a plácli tam samolepku Suzuki.
Je to prostě hnus na urovní těch co prodávají v Auto kelly nebo v Tescu u kasy.
A teď do mě
08 bře 2015, 15:37
Spíš naopak..děkuji za tvoji kritiku díky keré mě, alespon nic nepřekvapí
Hele ta valikost nebude žádnej zázrak skoro nikde viz. příspěvek na 1 stránce.
V dubnu to tu bud pomluvím jak to prodávám nebo to bude muj milášek
edit- ten příspěvek na 1 stránce je vlastně od tebe
někdo musí podpořit tamní lid v zapadlé čínské vesnici
09 bře 2015, 00:07
A jake jsi mel ty 4 kandidaty ?
09 bře 2015, 10:33
Ahoj všichni,
taky jsem měl tu čest porovnat o víkendu Suzuki Address 110 se svou Hondou Vision 110 a můj názor je následující:
Je to v podstatě tentýž stroj, svým vzhledem, rozměry, řešeními, jen kvalita zpracování je taková jako "čínské hračky".
Kvalita zpracování a detaily na Hondě Vision 110 by se daly srovnat s vedle stojící Suzuki Burgman125, bez nadsázky.
Co mě taky překvapilo u Address, startování klikou.
Chápu, že to někdo může brát jako výhodu, ale u značkového stroje, noviky pro rok 2015 a ještě se vstřikováním.
Nevím, na mne to působí trochu rozporuplně.
Každopádně, kdo se již pro tento stroj rozhodl, přeju nechť slouží k plné spokojenosti.
Jindřich
09 bře 2015, 12:22
Nožní start bych viděl jako výhodu ale myslel jsem si že stříkačka kliku mít nemůže.
09 bře 2015, 13:01
Stříkačka není problém. Nevím jak u ostatních značek, ale Japonci mají vstřikování a pumpu, která nepotřebuje nabudit baterií. Nožní start je super, protože je to záchrana, když dojde baterka v momentě, kdybyste to vůbec nečekali. Znám ze skutečnosti případ, kdy ráno nastartujete bez problému a bez známek konce života baterie, dojedete kam potřebujete, ale už neodjedete, protože baterka klekne a při mačkání tlačítka startu slyšíte jen cvakání. Navíc v dnešní době, kdy né každý vozí startovací kabely s sebou v autě, natož na motorce a hlavně málokdo vůbec někomu zastaví a pomůže.
10 bře 2015, 18:15
Chápu to tedy správně, že má 2 možnosti startování? Na pravé rukojeti a ještě dule?
10 bře 2015, 20:01
suzuki-adress-2015_04.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
10 bře 2015, 20:10
Takhle na fotce to opravdu vypadá pěkně, jenže je za řídítky vyhublý liliput.
No prostě klasická " evropská pivní postava".
10 bře 2015, 20:12
Dal jsem tu fotku aby byla vidět "nakopávačka"
Ale je pravda že já se tam nevejdu ani trochu - cca. 178cm a 90kg
10 bře 2015, 20:39
Díky za obrázek nakopávačky
ted čtu, že ma ele. spoštěč + nakopávačku. Super
30 bře 2015, 19:28
Tak jsem se byl jen tak zesrandy mrknout do suzuki na tento adrees skutrik a musim rici ze bych do nej nesel obycejna tuctovka a rozpoctovka nechci tady propagovat svoji znacku nebo jine motorky ale myslim si ze je lepsi vyber uz za tu cenu se poohlednout nekde jinde ale zase kdo nechce vylozene cinu a ma na to tak jako proc neeee, i ta nakopavacka ma cosi do sebe
13 dub 2020, 13:15
Mám přímé srovnání Suzuki Address 2019 s Honda Vision 110 2013 a 2016. Papírově jsou to téměř stejné stroje, jen objem u Suzuki je o 5ccm větší, výkon o zanedbatelných 0.3kW větší a váha o 5kg nižší.
Samozřejmě je to otázka zajetého motoru, pneumatik atd. ale Address je výrazně živější, je obratnější v náklonech a obecně hravější. Do městského provozu ideální štika.
Naopak proti tomu je Vision “dospělejší”. Teď co máme doma stroje obou výrobců, netvrdil bych o Addressu, že je to levná čína. Je v detailech slabší jako např. úchyt vedení hadice k přední brzdě z ohýbaného drátu, tlumiče přední vidlice jsou míň mohutné a pár dalších, ale co se zpracování týče, netvrdil bych o něm, že je vyloženě špatné. Zkrátka těch 5kg váhového rozdílu se někde projevit musí. Každopádně se stačí podívat po zahraničních zdrojích a nejsou tam neobvyklé nájezdy ve vyšších desítkách tisíc kilometrů bez závad a mnohdy z podmínek jako je provoz Indonesie, anebo Evropských podmínkách u kurýrů atp.
Co je proti starším Vision lepší tak otevírání podsedla ze zámku zapalování a nakopávačka na startování. Už jsem několikrát Hondu startoval z powerpacku, tak vím o čm mluvím. Na druhou stranu mě proti Visionu chybí možnost zamykání řídítek i na pravou stranu, protože pak je mnohem lépe přístupný zámek kotoučovky.
Na Hondě se mi líp sedí na vzdálenostech nad 40km, můžu sedět víc vzadu a má tužší sedlo. Address je z tohoto pohledu míň komfortní, ale na pojíždky po městě je to naprosto v pohodě, možná naopak ten posez víc dopředu může být lepši. S mojí výškou 183cm a vahou 75kg a i se ženou za sebou je to v pohodě.
Osobně značku Suzuki nijak nemiluju a jsme Honda rodina jak skůtry, tak motorky, ale za ten nový přírůstek jsem teď rád a jsem zvědav jak si povede.