od radesed » 08 říj 2014, 11:25
úplně bych s tím nesouhlasil, jednotka CDI může mít naprogramovaný zapalovací mapy tak, aby nedošlo k přetáčení motoru a tím pádem k jeho rapidně se snižující životnosti; prodávají se tzv. otevřená CDI (TUNING, RACING, SPORT, apod. dement. názvy) , které mají tyto zapalovací mapy upraveny tak, aby motor šel ještě do vyšších otáček než jsou u standardních CDI z výroby, je to ovšem na úkor životnosti motoru. Tyto CDI jsou navíc nekompatibilní navzájem mezi sebou, např. u motorů GY6 se liší jak konektorem, nejběžnější 2+4 piny, tak napájením AC (ze statoru zapalování) nebo DC (z baterie).
KEEWAY F-ACT 125, válec Airsal 150 ccm, variátor Naraku Maxi-Speed, 30 000 km
HONDA Forza 300, bez úprav, 3,6 l/100 km