Diskuze o skútrech většího objemu.
Odeslat odpověď

Re: Stopětadvacítky - vaše maximální rychlost?

02 zář 2014, 14:19

Já mám ještě karburátor a rv 2002. Těch 109 km/h je skutečných, ale B to chvilku trvá než se tam dostane.

Re: Stopětadvacítky - vaše maximální rychlost?

02 zář 2014, 14:48

S origo variatorom podla tacha do 118 dole kopcom , na rovine cca 115 - podla GPS 103 km/h
S Multivarom setup racing 106 tacho - podla GPS 95 km/h
S Multivarom setup sport 110 tacho - podla GPS 100 km/h

Re: Stopětadvacítky - vaše maximální rychlost?

02 zář 2014, 18:28

Po rovince tachometr 120......GPS-112.....mám vysoké plexi a 101 kg...... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Z kopce jsem dal i 130 ale omezovač už začal pěkně cukat....

Re: Stopětadvacítky - vaše maximální rychlost?

02 zář 2014, 21:14

Yamaha Xenter 125. Pohodová rychlost je ještě 90-95km/h. Po rovině se to na plný plyn rozjede na 105-109km/h, což už mě připadá i trochu riskantní a toto si dovolím jen tam kde vidím daleko před sebe a samozdrějmě na suché cestě (rovinka na Slušovice). Jednou jsem to zkoušel na dálnici, kde jsem si při rychlosti 118km/h řekl dost. Asi by to už ani víc nejelo a i kdyby ano, rozhodně to nehodlám opakovat.
Všechny uvedené hodnoty dle tachometru.

Re: Stopětadvacítky - vaše maximální rychlost?

03 zář 2014, 03:29

petr311 píše:Jen se chci zeptat, máš Suzuki Burgman 125 r.v.2007? To ti jede fakt až 130km/h? Po rovině s větrem v zádech, bez větru nebo z kopce? Máš skútr originál bez úprav nebo je nějak tuněný? Ty hodnoty zní až neuvěřitelně. Docela rád bych to viděl v reálu.
Jo a jezdíš ve dvou? Kolik ti to pak jede?



Toto mi opravdu ukazoval tachometr,ale jak jsem psal-když tacho ukazoval 130km/h,tak to mohlo reálně jet 110-115km/h soudě podle předjíždění kamionů jedoucích 90km/h,ale neměřil jsem to GPS,takže se opravdu na kilometr přesně vyjádřit nemohu.Když tacho ukazoval 130,tak se takhle dalo opravdu jen předjet kamion a pak zase ubrat na tachometrových 110-115 km/h protože šlo poznat,že ten motor už trpěl na hranici možností,ale když jsem jel podle tacho těch 110,tak si vyloženě lebedil a šlo cítit,že jedu v dobrých otáčkách,proto jsem to na téhle hodnotě držel celý kus cesty po dálnici a jelo to krásně,plynule a spokojeně.Žádné kopce tam nebyly,vyloženě + - rovina a co do větru,tak to foukalo ze všech stran,semtam proti,semtam zboku,ale vyloženě do zad ne,to bych cítil.Jak jsem dojel kamion a čekal až ho předjedou všichni ostatní v levém pruhu,tak to byly pecky od těch větrů za ním jako prase,to mě vyloženě s*alo:-),ale předjížděl jsem je docela rychle,ne že bych se vedle něj táhnul a brzdil provoz s nervníma blikačema za sebou.Byla to v podstatě moje první jízda s motocyklem po dálnici.Když to ale zase hloupě porovnám s tou MZtkou,co do pocitů z rychlosti,tak ta byla i pocitově znatelně rychlejší a rvalo to za ruce solidně,při těch 130km co to umělo reálně dát to už bylo na hranici ovladatelnosti stroje a to má vepředu 18 a vzadu 16 kolo,u toho skutra jak to ukazuje třeba kilo,tak bych to např.pocitově vůbec neřekl,je to pravda velký časový posun vpřed,ale reálných 130 to určitě nedá

Skutr není vůbec nijak upravovaný,je tam všechno troufám si říct ještě původní i s označením poloh šroubů atd těma jejich čmárátkama.Povodní jsou i gumy michelin pilot sport nebo tak nějak,přední je ještě poměrně slušná a zadní je už slajdka na výměnu,jsem ale rád že je nikdo neměnil protože se dá alespoň věřit tomu nájezdu a leccos pode nich poznat.Plexi je tam to origo od výroby-ne to největší s těmi chrániči rukou.
Rád bych ti natočil video,ale nemám na to žádný forychtung:-(
Ve dvou jsem ještě vůbec nejel,skutra mám teprve 14 dní,rád bych to s přítelkyní prubnul,ale vůbec není čas se k tomu dostat.Teď s ním jezdím hlavně do práce a to i v dešti,což byl hlavní důvod k pořízení skutra-být co nejdelší dobu nezávislý na počasí a za sebe opravdu spokojenost,jezdím stále suchý,na motorce ani nemuselo vyloženě pršet a jak jsem chytil první kaluž,tak jsem byl obhozený komplet,fakt výhoda i kdyby to jezdilo jen 80

Burgman 125,rok 2007,model CC stříkačka

Re: Stopětadvacítky - vaše maximální rychlost?

05 zář 2014, 16:35

Ahoj, taky se přidám, Aprilia SR Max 125, 2014, dle tacho po rovince 120, takže reálně cca 110.
Podle toho jak ukazují radary rychlost. Podle GPS jsem ještě nezkoušel.

Re: Stopětadvacítky - vaše maximální rychlost?

08 zář 2014, 20:59

Zdravím, vlastnim Kymco Yager Gt 125 8,7 kW. Tacho 115 km/h, reálně to bude necelých 110km/h. Výrobce uvádí 108 km/h, což by asi odpovídalo.

Re: Stopětadvacítky - vaše maximální rychlost?

08 zář 2014, 21:01

Na budíku 120 Km/h

Re: Stopětadvacítky - vaše maximální rychlost?

05 říj 2014, 22:50

Mě moje pcx 125(nový model rok 2014)podle tacho z kopce přes 110km/h(omezovač)a po rovině 105km/h.podle gps naměřeno rovina 98km/h a z kopce 105km/h.Měl jsem i starší model pcx rok 2013 a ten jel tachometrových rovina 110km/h a z kopce cca 116km/h,ale podle gps jsem zjistil že starší model má méně přesný tachometr.Takže podle gps byl u obou výsledek stejný.

Re: Stopětadvacítky - vaše maximální rychlost?

06 říj 2014, 12:39

Satelis 125, rv. 2011 - max 116,71km/h GPS, 130km/h tacho. Dálnice, mírně z kopce.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Stopětadvacítky - vaše maximální rychlost?

06 říj 2014, 13:16

Nevím. A je mi to celkem jedno.
Asi dvakrát mi sice tacháč ukazoval přes 125 km/h (protože vím, že mi proměřuje celkem přesně +10%, ve skutečnosti o to míň), ale fakt je mi to šumák. Stopětadvacítku jsem si nepořídil, abych s ní závodil.

Ale píšu kvůli něčemu jinému:
Opravdu si, zvláště PCX-káři, myslíte, že Váš skútr má omezovač? PROČ? :roll:
(Tedy proč si to myslíte i proč by ho měl mít?)

Re: Stopětadvacítky - vaše maximální rychlost?

06 říj 2014, 13:25

Taktéž jsem to nezkoušel, není důvod a ani autem nedivočím. Ohledně omezovače tudíš nemůžu sloužit a kdoví jestli bych něco poznal :-)

Re: Stopětadvacítky - vaše maximální rychlost?

06 říj 2014, 22:17

Ze by omezovac otacek?

Re: Stopětadvacítky - vaše maximální rychlost?

07 říj 2014, 09:54

medved.m píše:Nevím. A je mi to celkem jedno.
Asi dvakrát mi sice tacháč ukazoval přes 125 km/h (protože vím, že mi proměřuje celkem přesně +10%, ve skutečnosti o to míň), ale fakt je mi to šumák. Stopětadvacítku jsem si nepořídil, abych s ní závodil.

Ale píšu kvůli něčemu jinému:
Opravdu si, zvláště PCX-káři, myslíte, že Váš skútr má omezovač? PROČ? :roll:
(Tedy proč si to myslíte i proč by ho měl mít?)



V maximální rychlosti začne škubat. Je to jako by tě někdo tahal za zadek. U PCX150 je to stejné, akorát se to děje při vyšší rychlosti.

Re: Stopětadvacítky - vaše maximální rychlost?

07 říj 2014, 10:22

Kamilus píše:V maximální rychlosti začne škubat. Je to jako by tě někdo tahal za zadek. U PCX150 je to stejné, akorát se to děje při vyšší rychlosti.

Tak nějak to chápu. Zažil jsem s autem - nevím, mělo-li to souvislost s tím, že bylo dovezené z amerického kontinentu. (Omezovač mi tehdy dal najevo "na co si tady hraješ, troubo?" při nějakých 120mph zrovna kilometr před dálniční kontrolou a zachránil asi pěknej balík peněz :wink: )
U vozidel s řídicí jednotkou si jsem schopen představit, že tato si umí pohlídat otáčky nebo rychlost a utlumí vstřikování. Karbec prostě jen přestane stíhat, ne? :mrgreen:

Pořád mi ale chybí odpověď, proč by to mělo PCXko mít a proč každému - jak tu píšou jeho majitelé - "omezovač" zasáhne trochu jindy. Můžete napsat, při jakých to je otáčkách?
Odeslat odpověď