Napíšu hodnoty dle tacho,jak jsem jel po koupi skutru domů z toho cca 200km vkuse po dálnici bez pauzy.Skutr suzuki burgman stříkačka rok 2007,nalítáno 11000km.Běžně po okreskách jsem se dostával na 100-110km,z Moravské Třebové jsem to drtil do mohelničáku abych tam předjel všechny kamiony 90-100km/h což mě samotného překvapilo jak to valí v kopci.Po dálnici jsem jel pořád vkuse celých 200km 110km/h semtam jsem přidal na 120 a jak jsem potřeboval předjet kamiony a zezadu už dotírali s autama,tak to jelo až 130km/h,ale to už bylo cítit,že to je na motor docela sada,nicméně těch 110 bylo optimálních-všechno tachometrové hodnoty.Vezmu li v úvahu,že kamiony po našich dálnicích běžně jezdí 90km/h,pod jenom málokdo,tak soudě dle předjíždění,to mohlo jet reálně tak 110-115(130tacho) a při těch 110 stabilních na tacho to mohlo jet tak 100-105 reál.Na GPS jsem to ještě neměřil.
Každopádně jak jsem lítal předtím semtam na MZ 251 a došlo občas na cestách k nějakému měření sil mezi 125kou skutrem i značkovým,tak jsem je vždy bezkonkurenčně drtil jak v akceleraci,tak v maximálce,to mi jezdila 125-130km/h max,rovina a tam ten tacháč ukazoval opravdu přesně dle gps i většiny radarů.Prostě stačilo to jen podhodit na 4 a byl fičák,s tím jsem neměl až takový strach po okreskách předjíždět,se skutrem 125 ccm už bych si to rozmyslel.Vím,že je to 1x tolik větší obsah a 2T,ale je to i o bezmála 30 let starší stroj
Jo a super na skutru je to,že to drželo cestovní stabilku i po ubrání skoro 1/2 plynu a jen semtam lehkému přiživení dle potřeby,v podstatě až na to bičování větry od kamionů,než jsem se dostal na řadu k předjetí naprostá spokojenost