Dobrý den.
Ladil někdy někdo z vás skůtra, aby jezdil po zadním kole?
U peugeot vivacity 100 bych chtěl nastavit spojku, aby jezdil po zadním kole.
Koupil jsem tuningový pružiny od malossi s kodem 2911325.
https://scooter-tuning.cz/?s=2911325&post_type=productOtáčky nejsou skoro znát.
Dále by se nechaly koupit možná silnější pružiny s kodem 29 9605
Ty jsou delší o dva mm.
https://scooter-tuning.cz/produkt/sada- ... malossi-4/nebo 29 8747
Ty jsou kratší o dva mm.
https://scooter-tuning.cz/produkt/sada- ... ta-clutch/Pružiny se neosvědčily s origo variátorem.
Jedině laditelnou spojku.
Mám tam 114 zvon.
Případně koupit 112 zvon a laditelnou spojku.
112 zvon na obsah 100 dát nejde. U obsahu 50 je 16 drážek a u obsahu 100 je 22 drážek.
https://scooter-tuning.cz/produkt/spojk ... -cpi-keew/Nebo použít 112 spojku do 114 zvonu, ale lamely nebudou zabírat po celém obvodu.
Pružinu použít modrou a u malossi variátoru bez katalyzátoru je nastavit na poloviční tvrdost nebo víc.
Na zadní kolo to s originálním karbecem moc nejde. Budu tam dávat 21 karbec, bude mít lepší akceleraci.
Žádná sláva.
Nebo koupit 107 zvon a laditelnou spojku od polini. Jenže 107 zvon na obsah 100 nedáte. Jedině koupit jinou převodovku a nejspíše rychlejší ozubení což asi nikdo kupovat nebude.
https://www.scootland.cz/zbozi/polini-s ... -for-race/https://scooter-tuning.cz/produkt/spojk ... ace-107mm/Děkuji za příspěvky. Časem napíšu jak to dopadlo.
Zkoušení čerpadla oleje. Základní nastavení. Překlad.
Zkontrolujte vůli na rukojeti škrticí klapky (2 až 5 mm), v případě potřeby upravte pomocí seřizovacího lanka,
2) Úplně otevřete škrticí klapku,
- Zkontrolujte, zda je kontrolní část čerpadla proti značce na tělese čerpadla,
- V případě potřeby seřiďte regulačním šroubem ovládání čerpadla.
Naplňte karburátor přídavnou nádrží obsahující směs dvou zdvihů.
Odpojte hadici přívodu oleje u čerpadla a zkontrolujte, zda olej správně vytéká, pokud ne, zkontrolujte:
- že je v nádrži olej
- že hadice není ucpaná
- že olejový filtr není blokován
- že otvor uzávěru nádrže není blokován (otvor atmosférického tlaku),
- Znovu připojte hadici k tělesu čerpadla,
Otevřete vypouštěcí šroub čerpadla a zavřete jej, když již neuniknou žádné vzduchové bubliny,
- Nastartovat motor,
- Odpojte přívodní potrubí oleje na karburátoru,
- Zkontrolujte, zda olej vytéká po kapkách. Frekvence proudění závisí na rychlosti otáčení motoru.
Manuál motor Peugeot 100, dvoutakt.
Na čerpadle jsou rysky v základnim nastavení.
https://www.airgad.gr/MOTOR%20FB3-6%20W ... MANUAL.pdfRadši jsem si zkontroloval u dvou skůtrů jestli nejsou v olejové nádobce olejové usazeniny.
Kdysi jsem koupil nádržku s olejem a na dně byly olejové usazeniny, které by určitě bránily vytékání oleje.
Fotky pístu a válce obsah 100 po najetí 400 km.
Píst byl přidřený.
Vůle 0,17 mm.
S touto vůlí šel skůtr druhý den jentaktak nastartovat, po dvouch dnech jsem už musel oddělat podtlak u kohoutu paliva a udělat podtlak, potom už skutr chytnul.
Spodní zámek byl malý a čerpadlo dávalo víc oleje.
Použil jsem původní kroužky, nový stojí 750 kč.
Starší válec i s pístem by stál i s poštovným 2000 kč.
Stejně budu dávat 120 kit.
https://www.ebay.com/itm/Zylinderkit-12 ... Sw2hNZtuuVhttps://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R ... t&_sacat=0Vůle pístu ve válci je 0,05 mm.
Kdyby si chtěl někdo z vás prodloužit technickou u motorky o další dva roky na 4 roky tak stačí dojít na úřad s SPZ a velkým techničákem a zdarma vám technickou prodlouží.
Časem tam asi dám origo výfuk s katalyzátorem, protože se tolik nebude vytáčet zhruba tak 1500 až 2000 otáček motor jako u tuningovýho výfuku. Když se dá tuningový výfuk tak se museji dát lehčí válečky, neni ve výfuku takový protitlak v nízkých otáčkách.
Válečky od malossi moc nevydržej. Asi budu kupovat variátor pro motor s katalyzátorem od malossi.
Asi nějvětší výkon přinese větší karburátor tak 21. Ten origo karburátor má průměr tak do 15 mm.
Zkusit si před úpravami změřit průměr sacího potrubí od karburátoru do bloku motoru.
Případně se zeptat jestli se prodává pro určitý typ karburátoru větší průměr sacího potrubí. Časem změřím originální potrubí.
Sytič koupit spíš manuální nežli je automatickej. Případně tam dát sytič z originálního karburátoru.
Kdysi jsem kupoval karburátor arreche pro obsach 50, ten je přidělanej dvěma šroubama.
Musel jsem i koupit větší sací potrubí.
Taky jsem si koupil tuningovou klapku. Jeden šroub u originální klapky může být bez hlavy, nechá se povolit bud kombinačkama, nebo ostrým šroubovákem, klepnutím na vnější průměr.
Kdysi jsem kupoval dva automatický sytiče a ani jeden nefungoval, šlo tam hodně paliva po nastartování.
Nebou koupit dražší automatickej sytič.
Já jsem kupoval aut. sytič do 300 kč.
Tuningová klapka.
https://scooter-tuning.cz/produkt/klapk ... eot-honda/https://scooter-tuning.cz/produkt/priru ... rt-d21-mm/Nebo použít starý automatický sytič z původního karburátoru.
Sytič použít na táhlo, musí se, ale ještě dokoupit pístek ke karburátoru.
Doporučuji Stage6, délka lanka 1,5 metru.
Lanko i se sadou pro manuální sytič stojí 800 kč v roce 2019. Záleží jaká sada se koupí.
Délku lanka si zvolíte v nabídce.
https://scooter-tuning.cz/produkt/kabel ... ce-stage6/https://scooter-tuning.cz/produkt/sada- ... orto-phva/Na táhlo nebo na páčku si zvolíte v nabídce, na táhlo je dražší.
https://scooter-tuning.cz/produkt/sada- ... lorto-phv/https://scooter-tuning.cz/produkt/autom ... -dellorto/https://scooter-tuning.cz/produkt/autom ... iverzalni/Nechá se koupit i kratší táhlo
Kratší nebo delší lanko se zvolí v nabídce.
https://scooter-tuning.cz/produkt/kabel ... ce-stage6/https://scooter-tuning.cz/produkt/tahlo ... 5cm-cerne/https://scooter-tuning.cz/kategorie-pro ... tor-tuninghttps://scooter-tuning.cz/kategorie-pro ... or-tuning/Nebo se nechá koupit karburátor přímo pro Táhlo-lanko.
Větší karburátor s automatickým sytičem.
https://scooter-tuning.cz/produkt/karbu ... cky-sytic/Atomatický sytič koupit za cenu 700 nebo 1500 kč. Za 300 kč nefungoval.
https://scooter-tuning.cz/produkt/autom ... iverzalni/https://scooter-tuning.cz/produkt/priru ... rt-d21-mm/Rovnou bych zvolil průměr 21 mm.
Třeba tento.
https://scooter-tuning.cz/produkt/karbu ... k-edition/Zjistěte si jestli maji hlavní trysky pro tento typ.
S větším karburátorem bude spotřeba paliva bude určitě větší. Třeba kolem 5 až 5,8 až 7 litrů. 6,6, 5,7 - při pomalejší jízdě.
Rychlost přidá asi 10 km do kopce.
Tuningový výfuk, nechá se skůtr víc vytočit nežli ten originální. Rychlost 95 po rovině. Z kopce 100-110.
Na nádržku oleje jsem najel asi 900 km. Olej nebyl nalitý úplně nahoru jen dolu pod vstupní hrdlo.
Zadní kolo mám nafouklý na 1,3 atm, aby se nesjížděl tolik prostředek.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.