Díky všem za reakce. Člověk viděl hodně a ze spousty věcí má respekt. Proto bych se za 1. chci se vejít do 100kg s moto aby nosič byl OK. Ideálně bych se rád vešel do 100kg celkem i s nosičem. Ale to asi nebude reálně o pár kg například s výše uvedenou Aprilií s pohotovostní hmotností 88 kg nebo s podobnou mašinkou. S o něco větší skutečně bude těžší svislá zátěž o 15-20 kg.
Ale nosiče na 4 kola s nosností 30 kg/kolo a celkovou nosností 60 kg a vlastní hmotností skoro 25kg... Běžně na osobních autech. Třeba 2 velká pak menší a dětské kolo.
https://allegro.cz/nabidka/hak-aguri-ac ... WAQAvD_BwEKdyž člověk kouká i na promo obrázky u těch nosičů a jsou tam prezentovány na autech Hyundai IX30 Ford Mondeo a podobně kde svyslá zátěž je jak píše někdo v úvodu komentářů 50-75 kg. A když člověk spočítá 60+25 = 85 Kg a nosič se ještě odklopí aby se dali otevřít zadní dveře, tak na páce dost velké pnutí i zátěž. Se čtyřma i ne vše dospělejma kolama budou hodně nad limitem.
Proto věřím, že těch několik kg u mě bude v klidu. A nejsem Železný Zekon. Ale nosiče na moto mají snad všechny rampu, nebo se dají sklopit ručně a nebo rumpálem.
Na výběr mám skutečně hodně času. Proto opravdu hledám stroje silnější než 50 ccm s hmotností do 100kg. Spoustu názvů už padlo, ale protože ani někteří výrobci neuvádějí pohotovostní hmotnosti na svých stránkách. Nemluvě o starších modelech. Najít technické parametry je téměř nemožné a proto jsem se obrátil na tuhle komunitu. Jde mí právě spíše o tipy na stroje s požadovanou hmotností a rozumným výkonem. Svého času jsem jezdíl na Jawa 21 a jezdilo to 80 km/h a tehdy jsem jezdil i po dálnici, protože tam je omezení pouze na maximální rychlost v techničáku. Dneska je každá 50ka omezená na 45km/h.
Prosím pokud Vás napadne stroj podobných parametrů sem s ním.
Děkuji
Jinak elektro kola a spoustu dalších věcí v autě podhopitelně vozím, a protože je třeba rovnou i nabíjet nejsou na nosiči i kvuli případným zlodějům.