Problém s přihlášením skútru 125 z Itálie

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Přihlášení 125ccm problém !!

Příspěvekod sedli » 04 úno 2012, 18:46

Když ti jde jen o toho technika aby tě nějak neudal nebo co, tak tam dojeď na skútru a před STK z toho slez a dotlač to tam.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Přihlášení 125ccm problém !!

Příspěvekod TUNER » 04 úno 2012, 20:56

Já když byl v létě na STK,tak jsem to jako poctivec přivezl na vozíku...docela porod to nakládat a kurtovat (malej vozejk) a myslel jsem že to skoukne a vyzkouší na vozíku,ale chtěl to sundat....no,tak se to pracně sundalo,ale musel mi pomoct a vzalo se to dovnitř a vše kontroloval a zkoušel.......nejlepší na tom bylo,že se sám divil,že jsem nepřijel po ose,ale vezl jsem to na vozíku....to jsem se zase divil já a říkam že nemam SPZ atd....no,prej to tak dělá většina lidí,že přijedou po ose a nikdo to neřeší.....takže asi tak. Jedinej problem může nastat když tě zastaví policie,jinak na STK myslim že to bude bez problemu.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Přihlášení 125ccm problém !!

Příspěvekod Rosi45 » 04 úno 2012, 21:02

Právě že takhle mi to říkal i prodejce - a teď jsem četl tohle. Já vím,že jsem už dost starý,ale tohle bude moje první přihlašování z ciziny a bez převozky,proto ten zájem a hlavně se nemůžu dočkat jara :D
Obrázek
Uživatelský avatar
Rosi45

500+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 749
Registrován: 19 pro 2011, 21:35
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Burgman UH 125,Kymco Downtown 300i ABS- B650 EX K8
Tuning / úpravy: boční kufřiky -22l

Re: Přihlášení 125ccm problém !!

Příspěvekod mzxy » 08 úno 2012, 14:18

Přihlášení motocyklu není problém, bohužel nebo bohudík platí v ČR legislativa sjhodná pro celou Evropu, podle které musí být silniční vozidla registrována, a pokud je moto v Itálii odhlášeno z italského registru a není ještě zapsáno do registru českého, jedná se o vozidlo neregistrované a takové vozidlo nelze provozovat bez rizika sankce.
Jízda bez registrační značky znamená zákaz řízení minimálně na 6 měsíců, motocykl musí být také schválen úřadem....Schválen znamená že dopravní úzřad posoudí zda vozidlo plníé podmínky platné legiskativy k tomu, aby mohlo být provozováno v ČR.....Výsledkem je písemné rozhodnutí sa čistý TP...Ten se při registraci na konkrétní osobu vyplní i v přední části...
Když budu pokračovat...jízda bez platné technické prohlídky....atd...když nemáte značku není kam nalepit kontrolní známku z stk atd......Zapomeňte proto na různé dohady a pseudorady prodejců, kteří ví často úplné h***no a jde jim jen o vaše prachy.....pokud nechcete přijít o řidičák...
Jiná situace by nastala u motocyklu s italskou značkou, platnými italskými doklady, platnou zelenou kartou...Dokud motorka není odhlášena z italského registru, je regisrtovaná...s platnou TP a pojistkou jí lze po určitou dobu provotopvat v ČR na italských značkách.....
Důležité je podívat se do TP zda není proškrtnutý a zd atam není napsáno ANNULATO....

Pokud jde o cenu dovozové STK, ceny jsou smluvní, může to bý 1500,- Kč nebo jen 1200,- Kč. Když si někdo koupí motorku která nemý homologaci ES, ale jedná se o nějakou malopu atypickou sérii, a v italském TP nejsou všechny údaje které musí ze zákona český úřad zapsat do TP a do registru, nelze se divit že STK nebo úřad tyto údaje požaduje, jinak nemůže spllnit co ukládá zákon. žadatel pak usí psát na Xekru nebo na adresu akreditovaného zástupce výrobce a žádat o doplnění požadovaných tecghnických údajů, za to si všichni nechají zaplatit.
Teď už jistě chápete, přoč dovozci motorek prodávají motorky na italských nebo jiných dokladech a vůbec se neobtěžují s vystavením českého čistopisu. Oni sice tvrdí, že většinu motorek prodávají dál do zahraničí, ale nevěřte jim ojebávají.....Cena motorky na Italských dokladech vypadá sice lákavě, ale když absolvujete STK, zaplaltíte správní poplattky a někdy i těch 2-2,5 tisíce Dekře nebo výrobci, dostáváte se s cenou někam jinam....A to se vyplatí.

Schválení technické způsobilosti vozidla s homologací ES stojí na úřadu 1500,- Kč, registrace motorky do 50 ccm 300,- Kč, nad 50 ccm 500,- Kč...
Pak ej otázkou, zda se vůbec vypatí něco dovážet....Vzhledm k tomu že německý trh je velký a je tam výběr skutečně všeho, nebo pokud jd eo Itálii, které je skutečným rájem skůtrů, jd ejen o to co a za kolik.
Pokud se tam sežene něco nového neregistrovaného, za slušnou cenu, jen s COC listem, v ČR se nic neschvaluje, ale rovnou registruje, pak je to tady jen za 300,- nebo za 500,-....
takže cena motorky v zahraničí musí být taková,aby se to i po započtení nákladů na dovot, an scjválení a regisarci vypatilo...někdy to musí pokrýt ještě marži dovozce.....
Naposledy upravil KYBLOS dne 08 črc 2013, 11:25, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny tři příspěvky pod sebou
Uživatelský avatar
mzxy

50+
 
Reputace: 34
Příspěvky: 94
Registrován: 06 úno 2012, 12:35
Bydliště: Příbram
Skútr / moto: B-207, Beverly 500 ie

Re: Problém s přihlášením skútru 125 z Itálie

Příspěvekod Jezdič » 13 led 2015, 23:58

Tak jsem absolvoval prihlaseni IDV z Italie ted v r.2015. Mel jsem Italsky TP a odhlášku. Dojel jsem na STK, tam mi za 1300,- udelali dovozovou STK. (Pozor ceny jsou ruzne od cca. 900-1900), zde zalezi na nenazranosti majitele STK. Proto si zjistete na netu ceny dovozove STK ve vasem okoli.
Pak rovnou na Magistrat-dovozy, tam jsem zaplatil 500,-. Pozor, pokud jdete na magistrat uz musite mit original zelenou kartu. Pojisteni uzavřete na VIN. Za tri dny jsem dostal TP OTP a RZ.
SimsonEnduro S51(87-00), Jawa350 639(91-92), HyosungPrimaSF50(00-06), JawaDandy125 (02-04)šmejd,Suzuki Bandit GSF1200S(96-06),HondaLead100 (06-09),Honda SH300i City (09-14),BMW K1200RS(02-16 ),Honda Vision 50 (12-),Honda SH125 (13-) BMW C600Sport (14-),
Jezdič

250+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 471
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: furt nějakej
Tuning / úpravy: Kufr a mírně přehuštěné pneu. Furt mi vrtá hlavou proč lidí przní motorky HIDama, dyť je to trapný, oslňuje to, není to legalní, je to na první pohled poznat a je to bezohledný!!!

Předchozí

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron