Diskuze o skútrech většího objemu.
09 říj 2020, 08:09
Roonin píše:.. Je to tím, že v nervozitě prostě v těch zatáčkách nedržím správně rukojeť. .
Tady je něco špatně..to vidíme..
co kurz nějaký? Protože zatáčka = zábava..
09 říj 2020, 14:03
Taky trochu přispěju do diskuze, na skůtru už nějakou dobu jezdím( Honda PS 125, Atlantic 500), ani jednou se mi nestalo, že bych musel nějak víc přehmatávat, ale je pravda že na Atlanticu má plyn kratší chod, než na 125. Jinak vloni jsem dodělával "A" a jak mě instruktor viděl se dvěma prsty na brzdě během jízdy,tak mě zjebal jak malýho sysla....
Takže od té doby prsty na brzdě jenom při motání v kolonách a já je mám teda na zadní brzdě.
11 říj 2020, 20:59
Lidi, já vím, že všechno hrozně komplikuju, prostě takovej jsem. Jak už jsem psal, ve městě, kde nemusím řešit zatáčky, prostě nemám s plynem problém. Dnes jsem jel už asi po sté zatáčky v posázaví a konečně mi došlo, že to celý, co tu s váma řeším, je jednoduchý jak facka. Já si prostě než přidám plyn na vrcholu zatáčky, nevezmu ten heft do ruky pořádně odspoda, takže pak mi prostě nestačí už rotace zápěstí, abych se bez přehmatu dostal na plný plyn. Jezdím teprve necelý dva měsíce, tak se nedivte, že zatáčky v lesích a krajině ještě nemám v ruce a mám plný ruce práce s tím, jak moc jet rychle, kdy přestat brzdit, jak moc klopit, nehledě na ten bordel, co teď v lesích po deštích je na asfaltě, atd... ještě to není přirozený, takže nestačím ještě myslet na to vzít za plyn pořádně odspodu. No a pak musím přehmátnout, to už pak nejde řešit jinak. Když na vrcholu zatáčky chcete začít přidávat plyn s tím, že půjdete postupně až na doraz, tak logicky nemůžete začít někde v půlce zápěstí, to vám pak nevyjde do plnýho plynu. A nebo pojedete celou rovinku s málem vykloubeným zápěstím, uplně nepřirozeně vykrouceným, protože jste si na začátku ten heft nevzali správně.
11 říj 2020, 21:54
psal jsem ti to již na stránce 3
12 říj 2020, 11:58
nem.pe píše:psal jsem ti to již na stránce 3
ano, napsal jsi toto:
prsty ti zůstanou na páčce po do cvaknutí začínáš brzdit,
po skončení brždění přidáš plyn tak že ho pobereš tak aby si měl při otočení prsty na páčkách a tak opět dokola
Vzhledem k desítkám rad, co jsem ve vlákně dostal se to trochu v tom množství ztratilo, to jednak, ale ono je něco jiného vysvětlovat teorii a něco jiného je praxe, ale uznávám, že ses mi to pokusil vysvětlit jasně. Naprostá většina lidí tady ale nechápavě kroutila hlavou, co řeším. Ono se to celý komplikuje ještě s tím, že někdo má a někdo nemá prsty na páčkách přední brzdy. Další popletení vzniklo tak, že se pár lidí divilo, proč bych měl jezdit na plnej plyn atd atd.